Lue keskustelun säännöt.
onko kellään Mazda 6 käytössä?
30.03.2006 |
Kertokaa kokemuksia? Onko ollut remppaa vai onko toiminut ihan ok. Tuommonen vm. -02-03 ois kiikarissa. Entäs onko automaatti vai manuaalivaihteet?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja sanoo, että nämä autot lahoavat käsiin. Siis jo muutamassa vuodessa alkaa pelti ruostumaan. Ei ostaisi meille ikinä tuollaista, vaikka minä haluaisinkin...