Lue keskustelun säännöt.
miksi mun hammasta vihloo sillon kun juon ..
30.03.2006 |
kahvia palasokerin kanssa, mutta ei muuten?
kai tässä pitää mennä tarkastukseen jos olis vaikka reikä.
pelottaa vaan niin vietävästi.. :/
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla