Lue keskustelun säännöt.
Miten hellitte vauvaanne?
24.03.2006 |
Mä kutittelen pitkillä hiuksilla, annan pieniä pusuja naaman täyteen ja höpöttelen hölmöjä. Mies taas naurattaa ilmeillä ja isoveli höpöjutuilla.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla