Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos painan 78 kg (pituus 166), enkä pidä itseäni hirveänä läskinä...

Vierailija
29.06.2017 |

...onko kehonkuvani vääristynyt? En juuri harrasta liikuntaa eli kiloni eivät ole pääasiassa lihasmassaa. Toki haluaisin laihtua 10 kg, mutten ole epätoivoinen nytkään. Kuulunko joukkoon "ihmiset, jotka eivät tiedosta kokoaan"?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman kokoinen kuin ap. En myöskään näe itseäni niin isona kuin olen. Minulla paino jakautuu ensin rintoihin ja reisiin, joten muutama ylimääräinen kilo itse asiassa näyttää melko kivalta. Mutta siinä vaiheessa menee pieleen kun paino alkaa kertyä mahaan, ja niin on käynyt. Näytän oikeasti hyvältä 70-kiloisena tai alle, tiedostan sen.

Olen jojoillut 15 kilon haitarilla vuosia, ja tuntuu siltä ettei voi kuin antaa periksi kun mikään ei ole pysyvää. Nyt suunta olisi alaspäin, mutta paino ei vaan tahdo pudota. Ei kyllä nousekaan, mutta pudota sen pitäisi.

Vierailija
42/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on helppo kokeilla kun istut kyyryyn, jos yksi pötkö tulee masun päälle niin ollaan vielä ihan normaalissa, jos puhutaan kahdesta tai kolmesta michelin kiekosta niin hälytyskellot soi

Kaksi kunnon kiekkoa syntyy :(

ap

Ei se peli ole menetetty kunhan alat vaan toimeen, itse olen talvet suoraan sanottuna lihava kun koitan lihasta kasvatta jaaa kesäsin 2-3kk niin taas vatsalihakset näkyy. Laske jollain laskurilla ylläpitokalorit, pudota siitä 300 ja teen sen ympärille dietti jossa on päivälle 5-6 ateriaa ja syöt 2-3h välein. easy, olet hoikkana ennen kuin huomaatkaan :) Älä alota maanantaina vaan aloita jo  huomenna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppujen lihavuus ei näy niin helposti kuin persevien (kuten itse). Omppumahoilla jalat hoikat ja mahan saa tunikan alle piiloon. Tukevareitisenä sen sijaan läskit näkyvät koko ajan. Rinnat ovat myös sen kokoiset ettei kehtaa sopivan kokoisia yläosia käyttää jotta hoikka vyötärö näkyisi joten lihoja on vaikea piilottaa (pukeudun tunikoihin kuten omput rintojen takia).

Vierailija
44/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samansuuntaiset mitat, omenavartalo jalat ja kädet hoikat. En näe olevani niin kauhea läski mutta tietysti jonkun 45kg painavan mielestä olen. So what.

Vierailija
45/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 kiloa olisi normaali paino. Tällöin painoindeksi olisi noin 22 eli normaalissa. Ei liian hoikka eikä ylipainoinen. Tähtää tuohon 61 kiloon.

Vierailija
46/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 165cm ja 76kg - ja raskausviikolla 41. Ennen raskautta olin normaalipainoinen, mutta en mitenkään erityisen hoikka. Muutama kilo olisi ollut pudotettavaa, että saisi mahasta makkaroita pois.

Että juu, kokisin olevani aika lihava, jos olisin näissä mitoissa ilman täysiaikaista raskautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme