Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos painan 78 kg (pituus 166), enkä pidä itseäni hirveänä läskinä...

Vierailija
29.06.2017 |

...onko kehonkuvani vääristynyt? En juuri harrasta liikuntaa eli kiloni eivät ole pääasiassa lihasmassaa. Toki haluaisin laihtua 10 kg, mutten ole epätoivoinen nytkään. Kuulunko joukkoon "ihmiset, jotka eivät tiedosta kokoaan"?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
2/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea sanoa, pitäisi nähdä kuva.

Minusta peili kertoo totuuden, ei vaaka. Lukemien perusteella ja verrattuna omiini, vaikutat kyllä mielestäni lihavalta, sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kokoa 42.

ap

Vierailija
4/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet sokaistunut peilikuvallesi, ja kehonkuvasi on tosiaan vääristynyt. BMI:si on yli 28, eli lihavuus kolkuttelee ovella. Jos laihdut sellaiset 15 kiloakin, niin siinä vaiheessa kyllä huomaat, miten iso olet aiemmin ollut.

Vierailija
5/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama pituus ja paino 80kg. Olen vasta viime vuosina ollut näin iso. Aiemmin painoin 55-60kg ja kuvittelen vieläkin olevani sen kokoinen. Valokuvat paljastaa totuuden.. Ja se pikkuhiljaa kasvanut vaatekoko 😒 .

Vierailija
6/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samat mitat, ja peilistä katsoi ihan ok näköinen ihminen. Valokuvat paljasti totuuden. Nykyään painan n.62kg vieläkin olisi varaa pudottaa pari kolme kiloa.

Vierailija
7/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 176 ja painoin alkuvuodesta viela 78 kiloa ja koin olevani todella pulska. Nyt painan 64kgja olen tyytyvainen. Mun mielesta olet hyvinkin lihava noilla mitoilla, ellet ole joku kunnon bodaaja ja omista oikeita lihaksia.

Vierailija
8/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Taitaa olla niin, etten tosiaan ymmärrä miten olen salakavalasti muuttunut lihavaksi...

ap

Vierailija
9/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala. Taitaa olla niin, etten tosiaan ymmärrä miten olen salakavalasti muuttunut lihavaksi...

ap

Valokuvat muiden, normaalipainoisten ihmisten kanssa kyllä paljastavat totuuden. Nyt on hyvä hetki alkaa tehdä jotain painoasialle, ettei vuoden parin päästä huidella sadassa kilossa. Pienistä muutoksista se lähtee!

Vierailija
10/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lihava. Mikä nyt sitten on hirveän läskin raja on veteen piirretty viiva.

Itse tuossa tilanteessa pudottaisin ainakin kymmenen kiloa pois ihan terveydellisistä syistä.

Vierailija
11/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten erikoista, ettei sitä turpoomistaan huomaa itse. Mut herätti valokuva, mistä en tunnistanut itseäni. Hämmästelin kuka ihmeen muumimamma on sukukuvaan eksynyt. Kyllä oli karu herätys.

Vierailija
12/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille. Tämä keskustelu herättelee kyllä....

Olen aina ollut, painaessani 55 kiloakin, hieman persevä. Nyt olen myös reitevä ja on tullut myös mahaa ja jenkkakahvat...

Ja täällä vielä kyselen, olenko lihava. Kauhistus sentään, olen!

ap

Vierailija
13/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet BMI:n mukaan lievästi ylipainoinen. Jos olet tyytyväinen, niin ole vain. Ei se kenenkään muun asia ole sitä päättää. Näihin ketjuihin säntää aina hoikat ihmiset pätemään painollaan. Seuraa kuitenkin vyötärönympärystä, joka naisilla olisi hyvä olla alle 90 cm. Itse olen omenavartaloinen 178/70. Verenpaine on hyvä, mutta viskeraalista rasvaa on hieman liikaa. Jos painosi kertyy naisellisesti reisiin ja rintoihin, niin terveshuolia ei pitäisi olla.

Vierailija
14/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 176cm ja 72kg, ja oon mielestäni vähän pulska.

Yritän laihduttaa 5-10kg.

Vierailija
15/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoni on kertynyt takapuoleen, reisiin, käsivarsiin, pohkeisiin, mutta myös parin viime vuoden aikana tullut mahaakin aika lailla. Se taitaa olla just se paha juttu.

ap

Vierailija
16/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat mitat minullakin. Tiedän että olen ylipainoinen, mutta en pidä itseäni mitenkään hirveänä läskinä. Esim jalat on minulla hoikat ja hyvännäköiset edelleen, kaikki läski on mahassa (joka on kyllä aika jäätävä). Painoin vuosi sitten 84 kg, olen siitä pikkuhiljaa tiputtamassa painoa. Harrastan todella paljon liikuntaa nykyisin, juoksen, melon, kahvakuulailen ym. Maltillisia muutoksia ruokavalioon jne.

Luulen että olisin tyytyväinen jos saan noin 70 kg tiputettua painoni.

Vierailija
17/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ole "hirveän läski" mutta jonkin verran ylipainoinen kyllä. Tuossa vaiheessa painon nousu on vielä helppo saada kuriin, kunhan vain muutat elämäntapojasi ja ruokavaliotasi vähän terveellisemmäksi.

Vierailija
18/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samanpituinen, painan 65 kg, ja ylimääräistä kyllä löytyy. Vaikka treenaankin salille säännöllisesti. Että kyllä sinulla varmaankin n. 20 kg on ylimääräistä.

Vierailija
19/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 170 ja 60 kg oli juuri huolissaan, että on liian laiha.

Vierailija
20/46 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut viinin ystävä, mutta jätin kuukausi sitten sen juomisen, koska pelkäsin mahakumpuni johtuvan alkoholista. En ole laihtunut kuukauden aikana, mutta onhan alkoholin jättäminen aina hyvä asia. Nyt pitää tehdä muutakin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan