Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten itsetuntosi naisena kestäisi sen jos miehesi ei haluaisi seksiä kanssasi kahteen kuukauteen?

Vierailija
29.06.2017 |

Miten suhtautuisit asiaan ja mitä tekisit?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmaa. Itse mietin päinvastaista, että miten mies kestää seksitauon synnytyksen jälkeen. Ei varmasti tule jäämään tuohon 2 kk:een... Koska imetys, yöheräilyt ja miehen reissutyö.

Helposti koska reissutyö. Seksitöntä taitaa olla ainoastaan sulla.

Todennäköisesti, mutta ei voi mitään. :( Jos vaihtoehtoina on joko nukkuminen, että pysyy järjissään tai seksi, niin valinta on todella helppo. Itselle ei tuota ongelmaa olla ilman seksiä pidempääkään aikaa.

Ai pidät noin vain mahdollisena, että miehesi pettää, ja hyväksyt sen?! Minkälainen suhde teillä oikein on? Hyi!

Vierailija
42/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pihtailee myös. Yksi viriilimpi kausi oli välissä, mutta nyt mennyt pari vuotta näin. Viime vuonna harrastettiin kaksi kertaa seksiä. Olen melko varma, ettei hän käy vieraissa, käytös ja olemus ei ole sellaista. Mutta töissä hänellä on todella stressaavaa ja painoakin hän on kerännyt runsaasti, uskon että nämä kaksi asiaa vaikuttavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmaa. Itse mietin päinvastaista, että miten mies kestää seksitauon synnytyksen jälkeen. Ei varmasti tule jäämään tuohon 2 kk:een... Koska imetys, yöheräilyt ja miehen reissutyö.

Ennemminkin 2 vuotta ja senkin jälkeen seksi'ä saattaa olla enää kerran kuussa.

Vierailija
44/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti koska reissutyö. Seksitöntä taitaa olla ainoastaan sulla.

Todennäköisesti, mutta ei voi mitään. :( Jos vaihtoehtoina on joko nukkuminen, että pysyy järjissään tai seksi, niin valinta on todella helppo. Itselle ei tuota ongelmaa olla ilman seksiä pidempääkään aikaa.

Ai pidät noin vain mahdollisena, että miehesi pettää, ja hyväksyt sen?! Minkälainen suhde teillä oikein on? Hyi!

No mahdollistahan se on, ellei jopa todennäköistä perheessä, jossa on pieniä lapsia. Minkäs minä sille mahdan?

Vierailija
45/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kahden kuukauden aikana ei tapahtuisi mitään edistystä, ja kyseessä ei olisi mikään vuosikausia jatkunut liitto, alkaisin kyllä vamistautua eroon. Minun kanssani ei voi olla suhteessa, jos ei halua seksiä kanssani eikä ole valmist tekemään asian eteen mitään. Samoin, jos ei ole suutelua tai muuta läheisyyttä pitkään aikaan, lähtölaskenta alkaa.

Vierailija
46/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille haluttomuudesta kärsiville!

Hoitakaa ravintotasapaino kuntoon. Terveellinen ja monipuolinen ruokavalio. Huolehtikaa vitamiinien saannista. Vitamiinilisänä B, C ja D-vitamiini. Sinkki ja magnesium ravintolisänä. Olen käyttänyt puolivuotta edellämainittuja vitamiinejä ja ravintolisiä. Jaksaminen ja seksuaaliset halut ovat kasvaneet todella paljon.

M34

Vierailija
47/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitakaa ravintotasapaino kuntoon. Terveellinen ja monipuolinen ruokavalio. Huolehtikaa vitamiinien saannista. Vitamiinilisänä B, C ja D-vitamiini. Sinkki ja magnesium ravintolisänä. Olen käyttänyt puolivuotta edellämainittuja vitamiinejä ja ravintolisiä. Jaksaminen ja seksuaaliset halut ovat kasvaneet todella paljon.

M34

Nuo on yhtä tyhjän kanssa, jos on niin järjetön univaje, niin että kaikki energia menee siihen, että saa pidettyä vauvan ja itsensä hengissä. Silloin ei mitkään vitamiinit hetkauta suuntaan saati toiseen.

Vierailija
48/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Olen hyväksynyt mieheni syyksi stressin mutta todellakin hänellä on ruokavalio pielessä! Ei ollut käynyt tämä edes mielessä. Voisin alkaa paremmaksi vaimoksi ja tehdä hänelle eväät töihin ravintolisien kanssa.

Vierailija
49/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tässä suhteessa yli kymmenen vuotta. Joskus noita monen viikon taukoja on ollut, joskus taas sellaisia "kiimakausia". Osaan tarpeen tullen hoidella itseni kyllä. Meillä taukoja on aiheuttanut stressi, selkäkivut, läheisen menettämisen suru ja vaikeat ajat parisuhteessa.

Meillä on suuri luottamus toisiimme. Tiedän, ettei haluttomuus johdu minusta tai siitä, että seksimme olisi huonoa. Se on mahtavaa silloin, kun sitä on. Laatu korvaa määrääkin... Ja tiedän aina, ettei tilanne kestä loppuelämää.

Saisin myös varmaan useammin tekemällä itse aloitteita. Jostain syystä en tee. Pitänee korjata asia.

Vierailija
50/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksestä johtuva tauko on tosi eri asia, mutta aivan yhtä lailla se pahaa tekee. Tilannetta ei oikeasti yhtään helpota tieto siitä, että sama se on kaikilla.

Aika harva nainen kuitenkaan joutuu normaalissa viriilissä suhteessa kokemaan sen, että mies on vuoden päivät aivan vailla haluja, vaikka itse mitä tekisi.

Ei todellakaan tee yhtä lailla pahaa miehen itsetunnolle!!! Ap

Miksi ei?

Vierailija
51/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua haluttomuutta. Miten voi olla, ettei halua tuottaa rakastamalleen ihmiselle mielihyvää? Masentuneenakin minulle oli tärkeää, että toinen nautti, vaikka lääkitys aiheuttikin fysiikalle vähän harmia.

Vierailija
52/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksestä johtuva tauko on tosi eri asia, mutta aivan yhtä lailla se pahaa tekee. Tilannetta ei oikeasti yhtään helpota tieto siitä, että sama se on kaikilla.

Aika harva nainen kuitenkaan joutuu normaalissa viriilissä suhteessa kokemaan sen, että mies on vuoden päivät aivan vailla haluja, vaikka itse mitä tekisi.

Ei todellakaan tee yhtä lailla pahaa miehen itsetunnolle!!! Ap

Miksi ei?

Koska kai tyhmempikin mies tajuaa että seksittömyys johtuu siitä että naisen pillu on paskana synnytyksen jälkeen x ajan eikä siitä että nainen pitää miestä rumana ja ärsyttävänä?

Vierailija
53/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen koska en pidä seksistä muutenkaan. Hyvin vaikeaa löytää kumppani joka ei halua seksiä.

Vierailija
54/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun itsetuntoni ole tuollaisista asioista kiinni. Olettaisin ilman muuta ongelman olevan miehen oma. Että ei vaan ota eteen, syystä tai toisesta.

Jos se johtuu minusta, niin minä en sille mitään voi, mies on ihan vapaa lähtemään. Toki jos kyse on riidasta, niin sellaiset pyrin sopimaan, mutta en voi kuvitella tilannetta, että 30 vuotta jatkuneessa, viriilissä suhteessa yhtäkkiä lakkaisin olemasta haluttava, ja että siinä tapauksessa asialle oikeasti voisi mitään tehdä.

Vierailija
55/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Sanoo luontaistuotekauppias...

Normaalista monipuolisesta ravinnosta saa kaiken tarvittavan.

Vierailija
56/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluksi tulisin. En ole koskaan pihdannut mieheltäni, kerran kieltäydyin selkäkipujen takia (mies itse muistaa hyvin, kuinka itkin ihan vaan sohvalta noustessa) ja toisen kerran kun olin mennyt ekana sänkyyn ja juuri nukahtamaisillani, kun mies tuli koskettelemaan. Mutta muuten, olen aina antanut tilanteen kehittyä ja mies on samanlainen. Katsotaan, miten menee.

Ei ole vielä tuommoisia taukoja tullut. Pisin taitaa olla meillä 9pv. Ja kumpikin oli tulla hulluiksi.:D

Vierailija
57/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua haluttomuutta. Miten voi olla, ettei halua tuottaa rakastamalleen ihmiselle mielihyvää? Masentuneenakin minulle oli tärkeää, että toinen nautti, vaikka lääkitys aiheuttikin fysiikalle vähän harmia.

Joo, et tosiaan tajua. Kyllä tässä taidetaan keskustella seksuaalisesta halusta. Sinä puhut palvelunhalusta.

Vierailija
58/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu le halunnut yli 2,5 vuoteen. Ero meneillään. Ei minkäänlaista fyysistä suhdetta tu halua. Kaikki suukot ja lähestymiset torjunnut kylmästi jo kaksi vuotta. Ei mitään selitystä. Nyt turha edes selittää, kun päätöksen olen tehnyt.

Vierailija
59/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluksi tulisin. En ole koskaan pihdannut mieheltäni, kerran kieltäydyin selkäkipujen takia (mies itse muistaa hyvin, kuinka itkin ihan vaan sohvalta noustessa) ja toisen kerran kun olin mennyt ekana sänkyyn ja juuri nukahtamaisillani, kun mies tuli koskettelemaan. Mutta muuten, olen aina antanut tilanteen kehittyä ja mies on samanlainen. Katsotaan, miten menee.

Ei ole vielä tuommoisia taukoja tullut. Pisin taitaa olla meillä 9pv. Ja kumpikin oli tulla hulluiksi.:D

Miksi sun mies tulee edes ehdottelemaan seksiä kun olet kerran niin tuskissasi?

Taas näitä jotka haluavat mitalin siitä että pitävät haaransa auki. Tai siitä että eivät meikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi