Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten itsetuntosi naisena kestäisi sen jos miehesi ei haluaisi seksiä kanssasi kahteen kuukauteen?

Vierailija
29.06.2017 |

Miten suhtautuisit asiaan ja mitä tekisit?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin ongelma tuossa 2kk odotuksessa on se, että ei tiedä sen olevan 2kk pituinen, vaan että ei tiedä, milloin se tulee loppumaan. Jos alusta asti tietäisi, että tulossa on 2kk tauko, niin sittenhän sen odottaisi suht helposti. Ensimmäinen kk menisi tietämättömänäkin varmaan aika iisisti, toisen kohdalla jo alkaisi huolestuttaa, missä vika. Itsetunto kestäisi kyllä, ei ole siitä kiinni. Mies kun kertoo joka päivä, että olen kaunis ja ihanin ja haluaa läheisyyttä. Jos sekin loppuisi, huolestuisin todella.

Vierailija
2/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun naisena pitäisi tietää. Toijan on aivan normaalia käytöstä naisilta miehiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kestäisi. Ja kyllä, olen pihdannut itsekin, paljon pidempään. Ymmärrän, että se on ollut kamalaa. Annoin miehelle luvan käydä vieraissakin.

Vierailija
4/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoin ongelma tuossa 2kk odotuksessa on se, että ei tiedä sen olevan 2kk pituinen, vaan että ei tiedä, milloin se tulee loppumaan. Jos alusta asti tietäisi, että tulossa on 2kk tauko, niin sittenhän sen odottaisi suht helposti. Ensimmäinen kk menisi tietämättömänäkin varmaan aika iisisti, toisen kohdalla jo alkaisi huolestuttaa, missä vika. Itsetunto kestäisi kyllä, ei ole siitä kiinni. Mies kun kertoo joka päivä, että olen kaunis ja ihanin ja haluaa läheisyyttä. Jos sekin loppuisi, huolestuisin todella.

Sepä, ettei siitä ole mitään takeita koska halut palaavat vai palaavatko koskaan. Mies ei sano kauniiksi koskaan, kun kysyin johtuuko seksittömyys siitä että olen ruma niin vastasi että ei johdu ulkonäöstäni.

Mutta miten muuten kuin itsetunnon menetyksen takia seksittömyys olisi ongelma kun sooloseksillä saa paineet purettua? Ap

Vierailija
5/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tuollaisen eunukin.

Vierailija
6/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin tuollaisen eunukin.

Vaikka olisi pieniä lapsia? Ap

Vierailija
7/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisen naiseus voi olla kiinni jonkun miehen kusiputkenpätkästä?

Vierailija
8/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ymmärrä miten tämä on itsetunto-ongelma vaan sanoo että lähes kuka tahansa nainen saisi pelkkää seksiä jos lähtisi hakemaan, niin ei ymmärrä että minusta tuntuu siltä että olen ällöttävä enkä kelpaisi kellekään edes seksiin. Ehkä se johtuu siitä että mies on ainoa seksikumppanini. Älkää ikinä menkö ensimmäisen kanssa naimisiin! Ap

Vierailija
9/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naisen naiseus voi olla kiinni jonkun miehen kusiputkenpätkästä?

Jos saisin seksiä naiselta jos mieheltä en niin ei se miehestä olisi kiinni. Ap

Vierailija
10/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin syystä. Ilman yhdyntää kestää kyllä, jos siihen on joku painava s yy. Ilman mitään sesiin liittyvää noin kauan ilman taas, noh, sanomista tulisi. Olen sellaisessa suhteessa, että voisin hyvin tästä lähteä ilman turhia painolasteja, sillä ainoastaan halu olla yhdessä pitää meidät yhdessä. Lapsia en koskaan enää tekisi, sillä aina on mahdollisuus että ne jäävät syystä tai toisesta kokonaan harteilleni, joten lasten takia ei tarvitse yhdessä kituuttaa :) 

Vierailija
11/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selvästi olisi niin, että mies ei todella halua minua, niin olisihan se aika kolaus itsetunnolle. Minulla kun on muutenkin aika huono itsetunto ja meillä on n. 3-5 kertaa seksiä viikossa nyt, niin ihmettelisin kyllä miksen yhtäkkiä kelpaakkaan. Kestäisin kyllä ilman seksiä sen kaksi kuukautta, mutta pohtisin kyllä onko joku vialla

Vierailija
12/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä parkua, palstalla on ihan Ok pihdata mieheltä. Taitaa tähän maailmaan syntyä läjäpäin eroperheen mukuloita ainoastaan naisten itsekkyyden nimissä.

Vierailija
13/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Itse mietin päinvastaista, että miten mies kestää seksitauon synnytyksen jälkeen. Ei varmasti tule jäämään tuohon 2 kk:een... Koska imetys, yöheräilyt ja miehen reissutyö.

Vierailija
14/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies pihtaili ihan normaalisti kuukauden kerrallaan, sitten kaksi, kolme jne. Lopulta meni yli vuosi! Sitten lähdin. Itsetunto parani jo yksin olemalla. Oli kidutusta elää eunukin kaverina.

Vierailija
15/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmaa. Itse mietin päinvastaista, että miten mies kestää seksitauon synnytyksen jälkeen. Ei varmasti tule jäämään tuohon 2 kk:een... Koska imetys, yöheräilyt ja miehen reissutyö.

Naisen synnyttämisestä johtuva tauko on aivan eri asia kuin tauko johtuen siitä, ettei mies halua naista. Ap

Vierailija
16/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti koska reissutyö. Seksitöntä taitaa olla ainoastaan sulla.

Vierailija
17/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies pihtaili ihan normaalisti kuukauden kerrallaan, sitten kaksi, kolme jne. Lopulta meni yli vuosi! Sitten lähdin. Itsetunto parani jo yksin olemalla. Oli kidutusta elää eunukin kaverina.

Itse pidän puolta vuotta rajana . Ap

Vierailija
18/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu syystä. Oma mieheni on masentunut ja seksiä on vähemmän kuin ennen (silti suht usein). Tietysti tilanne vituttaa mua, mutta uskon kuitenkin masennuksen olevan väliaikainen, sillä se on seurausta burnoutista, joten tässä nyt sinnitellään sen aikaa kun pitää ja toivottavasti vuoden parin päästä seksielämäkin on ennallaan. En ala miestä masennuksen takia jättämään, olisi eri asia jos ei edes hakeutuisi hoitoon, mutta mieheni tekee töitä paranemisen eteen ja haluaa itsekin saada pään ja sitä kautta halut kuntoon ja ennalleen.

Kaiken avain on kuitenkin avoin keskustelu. Se on mielestäni pelastanut meidän suhteemme monta kertaa. Jos pystyy puhumaan kaikesta, ymmärtää toisen haluttomuuttakin paremmin ja sitä kautta tilannetta voidaan yhdessä selvitellä. On myös tärkeää, että haluton itse pyrkii ymmärtämään toisen tunteita, eikä vähättele niitä. Oma mieheni on miettinyt miltä tuntuisi roolien ollessa toisinpäin ja toimii sen mukaan.

Vierailija
19/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse olla yhdessä ihmisen kanssa joka ei halua minua. Jos miehellä ei ole lainkaan seksihaluja, niin sitten ymmärrän ja yritetään yhdessä etsiä ratkaisu. Jos haluja kuitenkin on, mutta ne eivät kohdistu minuun niin sitten ei kyllä ole järkeä enää olla yhdessä. Itsetuntoni silti kestää jos ei yksi mies halua, tiedän, että on lukemattomia miehiä jotka haluaa.

Vierailija
20/59 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tarvitse olla yhdessä ihmisen kanssa joka ei halua minua. Jos miehellä ei ole lainkaan seksihaluja, niin sitten ymmärrän ja yritetään yhdessä etsiä ratkaisu. Jos haluja kuitenkin on, mutta ne eivät kohdistu minuun niin sitten ei kyllä ole järkeä enää olla yhdessä. Itsetuntoni silti kestää jos ei yksi mies halua, tiedän, että on lukemattomia miehiä jotka haluaa.

Minkä ajan kuluttua eroaisit jos pieniä lapsia? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän