Miten itsetuntosi naisena kestäisi sen jos miehesi ei haluaisi seksiä kanssasi kahteen kuukauteen?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Synnytyksestä johtuva tauko on tosi eri asia, mutta aivan yhtä lailla se pahaa tekee. Tilannetta ei oikeasti yhtään helpota tieto siitä, että sama se on kaikilla.
Aika harva nainen kuitenkaan joutuu normaalissa viriilissä suhteessa kokemaan sen, että mies on vuoden päivät aivan vailla haluja, vaikka itse mitä tekisi.
Ei todellakaan tee yhtä lailla pahaa miehen itsetunnolle!!! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelmaa. Itse mietin päinvastaista, että miten mies kestää seksitauon synnytyksen jälkeen. Ei varmasti tule jäämään tuohon 2 kk:een... Koska imetys, yöheräilyt ja miehen reissutyö.
Helposti koska reissutyö. Seksitöntä taitaa olla ainoastaan sulla.
Todennäköisesti, mutta ei voi mitään. :( Jos vaihtoehtoina on joko nukkuminen, että pysyy järjissään tai seksi, niin valinta on todella helppo. Itselle ei tuota ongelmaa olla ilman seksiä pidempääkään aikaa.
Olisiko pienten lasten isällä hormonitasot heilahtaneet sekaisin. Jotkut miehet voivat reagoida lapsiin hormonimuutoksilla rajustikin, mieshormoni laskee jottei mies kokisi lapsia kilpailijoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelmaa. Itse mietin päinvastaista, että miten mies kestää seksitauon synnytyksen jälkeen. Ei varmasti tule jäämään tuohon 2 kk:een... Koska imetys, yöheräilyt ja miehen reissutyö.
Helposti koska reissutyö. Seksitöntä taitaa olla ainoastaan sulla.
Todennäköisesti, mutta ei voi mitään. :( Jos vaihtoehtoina on joko nukkuminen, että pysyy järjissään tai seksi, niin valinta on todella helppo. Itselle ei tuota ongelmaa olla ilman seksiä pidempääkään aikaa.
Tuntuuhan se toki pahalta, että mies on itse valinnut reissutyön ja haluaa silti lapsia, niin sitten pitää mennä painamaan mitä lie tautista horoa. Aivan kuin se olisi minun vikani. No ei kyllä ole. Jos ei kestä olla muutamaa kuukautta ilman, niin siinähän sitten vetelee pitkin poikin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko pienten lasten isällä hormonitasot heilahtaneet sekaisin. Jotkut miehet voivat reagoida lapsiin hormonimuutoksilla rajustikin, mieshormoni laskee jottei mies kokisi lapsia kilpailijoina.
Ei ole mistään hormonaalisesta kyse koska mies vetää käteen usein. Ei vain halua minua. Ap
No mun miehellä on erektio-ongelmat joihin yrittää hakea apua. Itsetuntoni ei ole kyllä yhtään koetuksella, olen todella itsevarma ihminen :'D
Jaahas, jos siis oikeasti vetää käteen usein niin lähde menemään ja LUJAA! :D
Olisi aivan eri asia, jos olisi esim. oikeasti erektio-ongelmia tai testo-ongelmia jotka miehelle tosi paha paikka.
Taisi mennä juuri kauemminkin. En ota aikaa, mies laskee viikkoja ja tiedän että se lisää hänellä stressiä aiheesta. Itsetunto kestää, ei sitä hetkauta, meillä on läheisyyttä ja raksuttaa päivittäin monissa eri muodoissa ja mies välillä kertoo miten paljon minua haluaa vaikka ei juuri nyt seksiin pysty.
Aion olla tuon kanssa loppu elämäni. Ehkä tämä seksittömyys joskus korjaantuu, ehkä ei, rakastan ilmankin.
Jos nainen valittaa ääneen, valittaa ja valittaa,
niin eipä moinen nainen haluta.
Lopeta ääneen valitus seuraavan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, jos siis oikeasti vetää käteen usein niin lähde menemään ja LUJAA! :D
Olisi aivan eri asia, jos olisi esim. oikeasti erektio-ongelmia tai testo-ongelmia jotka miehelle tosi paha paikka.
Oletko itse pikkulapsiperheen äiti? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ymmärrä miten tämä on itsetunto-ongelma vaan sanoo että lähes kuka tahansa nainen saisi pelkkää seksiä jos lähtisi hakemaan, niin ei ymmärrä että minusta tuntuu siltä että olen ällöttävä enkä kelpaisi kellekään edes seksiin. Ehkä se johtuu siitä että mies on ainoa seksikumppanini. Älkää ikinä menkö ensimmäisen kanssa naimisiin! Ap
Kun meillä alkoi seksittömyys niin enhän minä sitä heti tiennyt vaan yritin usein. Silloin koin ehkä jotain vastaavaa kun tuli jatkuvasti torjutuksi. Sihen auttoi ymmärtää se miksi toinen ei halua tai pysty jolloin ei enää itse yrittänyt.
Hyvin kestäisi. Näin aseksuaalina seksi on mulle lähinnä pakollinen paha. Mies sitä ei toki tiedä, mutta olisin varmaan onnellisempi jos mieskään ei seksiä tarvisi. En saa siitä itse mitään, en oo ikinä saanut orgasmia ja odotan vain milloin se on ohi.
passittaisin miehen lääkäriin hormonimittauksiin. jos arvot ok, erektiolääkitys. jos vielä ongelmia, seksuaaliterapeutille
Mulla on myös haluton mies, meillä on ollut tosi vähän seksiä jo monen vuoden ajan. Jossakin vaiheessa asia kävi itsetunnon päälle pahasti, olin ihan romuna sekä seksin puutteen takia ja senkin takia että mies lakkasi haluamasta minua. Tajusin lopulta, että meidän tilanteessa ongelma on miehellä, ei minulla. Olen ehdottanut eroa, mies ei halua. Meidän lapset on vielä niin pieniä että en halua heidän joutuvan keskelle riitaista ja sotkuista eroa. Jossakin vaiheessa ero tulee, minä elän mieluummin yksin kuin näin.
Vierailija kirjoitti:
passittaisin miehen lääkäriin hormonimittauksiin. jos arvot ok, erektiolääkitys. jos vielä ongelmia, seksuaaliterapeutille
Ei ole erektio-ongelmaa vaan sellainen parisuhdeongelma että mies ei syty minusta seksuaalisesti. Ap
Ihan ok, minullakn on ollut vastaava ja paljon pidempikin kausi. Olen tarpeeksi aikuinen ymmärtääkseni, että toisen seksihalut eivät liity minuun kuin korkeintaan henkisellä tasolla, jos on minut kuitenkin jo valinnut.
Itse kestin seksittömyyttä kolme vuotta ja sitten tein lähtöpäätöksen.
Eipä ollut helppoa aloittaa seksielämää uudestaan noin pitkän tauon jälkeen, näin miehenäkään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kestäisi. Näin aseksuaalina seksi on mulle lähinnä pakollinen paha. Mies sitä ei toki tiedä, mutta olisin varmaan onnellisempi jos mieskään ei seksiä tarvisi. En saa siitä itse mitään, en oo ikinä saanut orgasmia ja odotan vain milloin se on ohi.
Miksi mies ei tiedä?! Sä olet valehtelija. Ois mulle ainakin tosi tärkeä tieto kumppanista, mutta en mä kyllä ketään sängyssä lähestyiskään, jota ei kiinnosta.
Koko itsetunto romahtaa kun oivaltaa oman kelpaamattomuutensa. Ex-Mieheni ei halunnut liittomme viimeiseen kuuteen vuoteen kanssani lainkaan seksiä eikä ylipäätään mitään läheisyyttä. Kun muutti pois itseään 25 vuotta nuoremman naisen luo, nimitti mua mm. syöpäkasvaimeksi jonka sai lopulta leikattua irti elämästään ja rumaksi lihavaksi kusipääksi, jonka kanssa yksikään mies ei saa seisomaan. Oli kuulemma mun kanssa naimisissa koska asuntolaina piti saada maksettua. Liitto kesti 23 vuotta, lapsia kolme. En usko, että olen koskaan enää ennallani. Tiedoksi viisastelijoille että olen ihan tavallisen näköinen hoikka ja urheilullinen nainen 175 cm/63 kg. Eksällään itsellään on möhömahaa, alkavat man boobsit ja lattaperse, tosin siitä huolimatta häntä rakastin ja varmaan silkkaa katkeruuttani olen ne nyt vasta noteeraannut. Mut vastaus kysymykseen: itsetunto menee ihan romuksi kun läheisin ihminen hylkää. Seksiä en ole sen jälkeen kaivannut.
Synnytyksestä johtuva tauko on tosi eri asia, mutta aivan yhtä lailla se pahaa tekee. Tilannetta ei oikeasti yhtään helpota tieto siitä, että sama se on kaikilla.
Aika harva nainen kuitenkaan joutuu normaalissa viriilissä suhteessa kokemaan sen, että mies on vuoden päivät aivan vailla haluja, vaikka itse mitä tekisi.