Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Kommentit (18556)
Miksi hoitajat eivät asuntolassa anna yhdelle asukkaalle kasvuhormonia, että hän kasvaisi? Hän on liian lyhyt ja hänen pitää kasvaa! Hoitajat sanovat, että aikuinen ei enää kasva, mutta kyllä ihminen kasvaa, kun saa kasvuhormonia! Miksi hänelle ei anneta kasvuhormonia, että hän kasvaisi? Minä haluan, että hänelle annetaan kasvuhormonia, että hän kasvaa! Joka päivä tästä puhun hoitajille, vaikka hoitajat kieltävät puhumasta tästä.
Nyt on ollut villitys, että ihmiset teettävät chatgtp:llä kuvan itsestään sen perusteella, mitä se tietää kyseisestä ihmisestä. Mistä se ottaa tietonsa, netistä vai siitä mitä siltä on kysytty, vai molemmista? Itse en käytä kyseistä sovellusta.
Miksi minulle suututaan, kun näytän pippeliäni asuntolassa hoitajille ja toisille asukkaille? En ymmärrä, että miksi siitä suututaan. Minulle pitäisi sanoa, että pippeli on iso ja hieno.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulle suututaan, kun näytän pippeliäni asuntolassa hoitajille ja toisille asukkaille? En ymmärrä, että miksi siitä suututaan. Minulle pitäisi sanoa, että pippeli on iso ja hieno.
Kysy niiltä hoitajilta.
Ihmettelevätkö teinitytöt vielä nykyäänkin että miten ihmeessä pojat oikein pystyvät ajamaan polkupyörää (että eikö se vähän tee kipeää) kuten meillä yläasteella '88 ?
(ja en löytänyt googlettamalla mitään juttua aiheesta, osaako joku sanoa miten pitää googlettaa ?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy niiltä hoitajilta.
Hoitajat suuttuvat, kun näytön heille pippeliäni. Kun kysyn, että miksi sitä ei saa näyttää, niin hoitajat lyö, potkii, kiroilee, huutaa, näyttää keskisormea, uhkailee ja nimittelee. Syytä ei kerrota, että miksi sitä ei saa näyttää. Näytön usein pippeliäni asuntolassa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että maaha*muuttajia on pakko ottaa tänne? Siis PAKKO.
Ei ole.
Jos liha tuotanto lopetettaisiin pysyvästi koko maailmassa, mitähän tapahtuisi nykyisille tuotantoeläimille?
Kysyn tätä, koska todella moni eläin on kuollut sukupuuttoon esimerkiksi alkuhärkä josta nykyiset lehmät on polveutuneet. Eli yksinkertaisesti; pystyisiköhän nykyiset tuotantoeläimet elämään vapautumisensa jälkeen lajityypillistä elämäänsä ilman, että niistä muodostuisi vieraslajin tuomaa haittaa.
Jos liha tuotanto lopetettaisiin pysyvästi koko maailmassa, mitähän tapahtuisi nykyisille tuotantoeläimille?
Kysyn tätä, koska todella moni eläin on kuollut sukupuuttoon esimerkiksi alkuhärkä josta nykyiset lehmät on polveutuneet. Eli yksinkertaisesti; pystyisiköhän nykyiset tuotantoeläimet elämään vapautumisensa jälkeen lajityypillistä elämäänsä ilman, että niistä muodostuisi vieraslajin tuomaa haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa oman tekstin valkoiseksi vauvapalstalla, kun vastaa viestiin lainaten? Vaikka kuinka monta enteriä painaen tulee nykyään kaikki harmaalla.
Kertokaa joku, lainauksesta tulee tällainen
Itse olen onnistunut lisäämällä tyhjän rivin tai kaksi ennen kuin alan kirjoittaa vastausta.
Mullakin onnistu heti uudistuksen jälkeen kahdella rivillä, mutta nyt ei enää. Mutta kokeillaan taas, jospa tällä kertaa
Miksi minulle sanotaan, että minä en saa kiusata muita ihmisiä? Minulla on oikeus kiusata muita! Minun vanhemmat antavat minulle luvan siihen! Minä saan kiusata muita ihmisiä! Asuntolassa kiusaan muita asukkaita paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 60- vuotias. Olenko seniori? Milloin muutun vanhukseksi?
tilastoissa yli 65 v. on vanhus
75-vuotiaana
Onko totta että maaha*muuttajia on pakko ottaa tänne? Siis PAKKO.