Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18331)
Onko Suomessa näyttelijöillä hyvät palkat?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei koskaan vastannut mun kysymykseen, mikä on kallu?
Sitä näytetään käytettävän yleensä pilkkanimenä matalasti koulutetulle henkilölle.
Onko ok istua autossa takapenkillä perheenjäsenen tai ystävän kyydissä, jos pelkääjän paikalla ei istu kukaan? Vai onko takapenkille meneminen outoa, epäkohteliasta vai jopa loukkaavaa?
Kun lapsi peruskoulussa menee musiikkiluokalle maksaako koulu vai huoltaja soittimen ?
Vierailija kirjoitti:
Onko ok istua autossa takapenkillä perheenjäsenen tai ystävän kyydissä, jos pelkääjän paikalla ei istu kukaan? Vai onko takapenkille meneminen outoa, epäkohteliasta vai jopa loukkaavaa?
Vähintään outoa on.
Kokemukseni mukaan avantouinti helpottaa kuukautiskipuja ja päänsärkyä. Ehkä tästä voisi päätellä, että kylmä ilmastokin on helpompi
Vierailija kirjoitti:
Miten puhelimesta (apple) vaihdetaan soittoääni johonkin omaan, vaikka lenpparibiisiin? Olen viimeksi vaihtanut soittoäänen omaan silloin kun se tilattiin tekstiviestillä suosikki-lehden takakannen mainoksesta.
Itse latasin mp3 tiedostona youtuben kautta. Googlettamalla löysin. Mp3 upload niin tulee monta ilmaista sivustoa mihin voi kirjottaa kappaleen nimen ja valita minkä version lataa. Jollain musiikki editori-appilla voi leikata soittoääneksi haluamansa kohdan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko autokoulusta ottaa pari lisäajotuntia jos on jo ajokortti, mutta ajaa autolla todella harvoin tai ei ole vuosiin ajanut, mutta haluaisi muutamalla ajotunnilla preppausta? Ei kai ajokorttia oteta pois, jos haluaa kerrata ajamista?
Ajotunteja voi ostaa kuka voin! Eikä korttia oteta pois kuin toistuvista ylinopeuksista/rateista yms.
Tuohan on pelkästään fiksua jos tunnistaa harjoituksen tarpeen 😊👍
Sanoisin että on. Tulee fiilis, että toinen on autonkuljettajasi tai et välitä keskustella.
Mulla on TCL merkkinen televisio. Kun kanavaa vaihtaa, alkaa naisen ääni puhua Englanniksi. Se kertoo mikä kanava on ja ohjelman aiheen. Eihän tämä sinänsä kestä kun muutaman sekunnin mutta pois se pitäisi saada. Enkä saa sitä millään pois. Noloa. Help me?
Vierailija kirjoitti:
Perheenjäsenten ja ystävien kanssa tällaisen ei pitäisi olla sen kummempi juttu, sanot vain että istut huvin vuoksi takapenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi harrastaa pesäpalloa?
Pesäpallo on fiksujen ihmisten laji, tarvitaan päätä ja teknistä taitoa, mutta ei juosta kieli vyön alla ympäriinsä kuten futiksessa, koriksessa yms.
Varmasti pesäpallo on fiksujen ihmisten laji. Kuitenkin en näe jalkapallon ja koripallon pelaajien juoksevan yhtään enempää ympäriinsä. Enemmänkin kyttäilevät pelitilannetta ja juoksevat pelitilanteen sen salliessa.
Jos 12v poika saa sydänkohtauksen, miten hänen elämänsä jatkuu? Meneekö esim. koomaan? Onko hengityskoneessa? Pääsenkö tapaamaan häntä, kun olen "vain" perhetuttu? Pitääkö hänen opetella kävelemään jne uudelleen? En edes tiedä mitä kysyä, joten auttakaa!
Vierailija kirjoitti:
Kun lapsi peruskoulussa menee musiikkiluokalle maksaako koulu vai huoltaja soittimen ?
Ainakin kun minä ja mun syrris oltiin musiikkiluokalla, vaari maksoi viulut - kirjaimellisesti. 😁🎼🎵🎶
Miten muuten pääsee näyttelijäksi kuin peruskoulu > lukio > Teatterikorkeakoulu?
Miksi suomeksi ei enää sanota naisista esim. myyjätär, kirjailijatar, lauluajatar, Virtaska, Aaltoska, neiti / rouva...? Esim. neiti laulajatar...? Jenni Haukioa sentään pari kertaa olen kuullut kutsuttavan "Rouva tohtori Haukio". Joku muukin selitys kuin "Maailma muuttuu, Eskoseni", kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi harrastaa pesäpalloa?
Pesäpallo on fiksujen ihmisten laji, tarvitaan päätä ja teknistä taitoa, mutta ei juosta kieli vyön alla ympäriinsä kuten futiksessa, koriksessa yms.
Käsittääkseni (olen jonkin verran telkkarista katsellut) juuri pesäpallossa juostaan kieli vyön alla eikä niinkään futiksessa tai mainitsemassasi koripallossa. Korjaa jos olen väärässä.
Kukaan ei koskaan vastannut mun kysymykseen, mikä on kallu?