Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18334)
Onko väärin harrastaa seksiä serkun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomen kielessä on eri sanat äidin ja isän veljille, mutta ei siskoille?
Puolison sisar = nato
Voiko olla tekemättä mitään? Vaimo hoitaa nytkin raha-asiat, autolla ajon, kauppaostokset, ruuanlaiton, siivouksen ja pyykit. Minä en käytännössä tee mitään. Olen jäämässä eläkkeelle. Mitä teen, kun en tee mitään? Voinko vain olla ja mitä se oleminen on?
Vierailija kirjoitti:
Onko väärin harrastaa seksiä serkun kanssa?
Mitä serkumpi, sitä herkumpi. - viidakon vanha sanonta
Miksi se muka on paha asia, että mies lyö naista?
Vierailija kirjoitti:
Voiko jo nykyinen tekoäly luoda itselleen oikean tietoisuuden itsestään ?
Luultavasti ei, mutta jos voisi, niin paljastaisiko tekoäly sen.
Saako nikotiinipusseja myydä ilman makua/maustamattomina lakimuutoksen jälkeen?
Katselen silloin tällöin jotakin youtubesta. Joskus, kun klikkaa videon pyörimään, kuva häviää kokonaan. Näissä on sitten joku "Tilaa" klikattavaksi. Kun sitä klikkaa,, tulee näkyviin teksti "tilattu", ja sen jälkeen videon voi katsoa.
Miksi tämmöinen tilausjuttu? Kun klikkaan, niin mihin sitoudun tai annan luvan?
Vierailija kirjoitti:
Katselen silloin tällöin jotakin youtubesta. Joskus, kun klikkaa videon pyörimään, kuva häviää kokonaan. Näissä on sitten joku "Tilaa" klikattavaksi. Kun sitä klikkaa,, tulee näkyviin teksti "tilattu", ja sen jälkeen videon voi katsoa.
Miksi tämmöinen tilausjuttu? Kun klikkaan, niin mihin sitoudun tai annan luvan?
Olettaisin, että kyse on sen videon julkaisseen youtube-kanavan tilaamisesta. Tarkoittaa lähinnä sitä, että sinun youtube-tilillesi tulee ilmoituksia, kun tilattu kanava julkaisee uusia videoita. Et sitoudu itse mihinkään, ja tilauksen voit peruuttaa youtube-tilisi asetuksista, jos haluat.
En kyllä itse ole törmännyt tuollaiseen, että videot eivät näkyisi muille kuin tilaajille. Eikö siinä ponnahdusikkunassa voi valita myös jotain "ei kiitos" tms. vaihtoehtoa, jos et halua tilata kanavaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten löydän kerrostaloasunnosta korvausilmaventtiilit? Seinissä ei ole mitään pylpyröitä. Ikkunanpokat ovat suht uudet, mutta niissä ei näy mitään aukkoja. Talo vanha, painovoimainen ilmanvaihto.
Ne voi olla remontteerattu umpeen.
Usein näin on. Katso ulkoseinästä missä ne on ja avaa putket. Meilläkin oli entinen omistaja tuutannut ilmakanavat täyteen uretaania ja vetänyt tapetin päälle. Eipä paljon ilma vaihtunut.
Onko Rauli Ylitalo homoseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten löydän kerrostaloasunnosta korvausilmaventtiilit? Seinissä ei ole mitään pylpyröitä. Ikkunanpokat ovat suht uudet, mutta niissä ei näy mitään aukkoja. Talo vanha, painovoimainen ilmanvaihto.
Ne voi olla remontteerattu umpeen.
Usein näin on. Katso ulkoseinästä missä ne on ja avaa putket. Meilläkin oli entinen omistaja tuutannut ilmakanavat täyteen uretaania ja vetänyt tapetin päälle. Eipä paljon ilma vaihtunut.
Mulla on sama ongelma, korvausilmaa ei tule ja asunnossa alipaine. En oikein voi tarkistaa jokaista koloa ulkoseinästä, kun asun neljännessä kerroksessa. Kerrostalon asukkaana aion ottaa yhteyttä huoltoyhtiöön, ei asukas saa ronklata venttiileitä, sekoittaa vielä koko rapun ilmanvaihdon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se muka on paha asia, että mies lyö naista?
Pahoinpitely on rikos, josta voidaan tuomita sakkoja tai vankeutta. Sukupuoli ei vaikuta asiaan.
Montako tavua on yksi kilotavu?
Montako kilotavua on yksi megatavu?
Montako megatavua on yksi gigatavu?
Jäi vaivaamaan yksi jo poistettu ketju, jossa valitettiin että ap:n mies tuli pikkujouluista kotiin "retku kaulassa". Mikä se sellainen on? Ymmärtäisin kyllä jos miestä itseään sanottaisiin retkuksi, mutta tässä yhteydessä sana selvästi tarkoittaa jotain muuta.
Miten facebookissa saa näkymään kaverin postaukset? näen ne jos menen hänen seinälleen mutta ne eivät näy suoraan kun menen facebookiin.
Muistan klikanneeni jostain joka lopetti postausten näkymisen kun hän postasi paljon videoita jotka täyttivät oman näkymäni
Kärsittekö peräsuolen laskeumasta?
Onko Helsingin maistraatin niissä huoneissa missä vihitään, niin pianoa onko niissä huoneissa siellä vai saako tuota omaa pianon sinne?
Vierailija
Imetyksestä mietin sellaista asiaa että miten ennen toimittiin jos synnyttäneen äidin maidontulo ei alkanut tai maito ei riittänyt vauvalle? Jos vaikka jossain 1800-luvun maalaistalossa asuttiin ja kukaan talossa asuva ei pystynyt imettämään, niin vietiinkö vauva toiseen taloon joka päivä imetettäväksi, vai tuotiinko imettäjä taloon vieraaksi siksi aikaa että vauva kasvaisi tarpeeksi iso
Mun äidille oli vuonna 1939 annettu keitettyä kermaa heti vastasyntyneenä.
Tämä on puolestaan länsimaisen populaarimusiikin luultavasti tunnetuin 5/4-sävelmä: