Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18343)
Mies34... kirjoitti:
Naiset, selittäkää ymmärtämättömälle miehenroikaleelle mistä tämä johtuu. Eli, miksi naiset kaveeraa ulkonäöltään ja muutenkin vain "samantasoisten" naisten kanssa? Omassa lähimmässä kaveripiirissä jossa kaikki miehiä on lihaksikas, ylipainoinen, laiha, pitkä, lyhyt... Itse olen jotain näiden kaikkien välimuoto. Teineinä oltiin kaikki laihoja. Kun kehomme alkoi pikkuhiljaa muuttua näihin edellä mainittuihin, ystävyytemme säilyi. Kerron pari tapausta toisesta sukupuolesta. Naispuolinen tuttuni kerran kännissä kyynelehti kun oli alkanut viitisen vuotta sitten lihoa pikkuhiljaa. Sanoi että noin parin kilon välein lähti yksi kaveri. Aina siitä hoikimmasta päästä. Noin viiden vuoden kuluttua kun hänen painonsa oli noussut noin kymmenen kiloa, oli viisi lähintä kaveria häipynyt. Toinen tapaus. Tunnen kaksi naista jotka ovat aika tuhdissa kunnossa. Aikoinaan toinen pudotti painoa reilusti. Eivät olleet enää ystäviä. Kun laihtunut nainen retkahti ja lihoi takaisin vanhoihin mittoihin, olivat taas ylimmät ystävät. Eli, miksi näin? Kertokaa ymmärtämättömälle?
Satunnaisia yksittäistapauksia. Kyllä minun ystäväpiirissä on vaikka minkä kokoisia ihmisiä. Samoin tuttujen kuvista facessa yms. näkee hyvin erilaisia naisia ystävinä.
Jotkut voi laihtuessaan muutenkin muuttua, laihtua vaikka miehen takia, eikä ole aikaa ystäville. Tai toisella olla sellainen tapa olla ystävä, että siihen liittyy aina ruoka ja juoma, joka ei sovi dieetillä olevan/olleen uuteen elämäntyyliin. Minun yksi hyvä ystävä on tämmöinen, aina suunnittelee minne mennään syömään tai mitä tarjottavaa on. Ollessani tiukemmalla ruokavaliolla oli vaikea keksiä yhteistä tekemistä. Hän on tosin meistä se laiha ja minä lihava.
Mistä löytäisin itselleni naisen jota saa rakastella aina halutessaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä uskonnoista on? Minusta ei mitään jos tarkemmin miettii. Moni paha asia vaan jäisi ehkä pois ilman sitä. Naisten oikeudet varsinkin rajoitettuja monessa maassa vaan uskontoon vedoten. Iran hyvä esimerkki. Toki sielläkin mitta alkaa tulla täyteen. Toisaalta myös Usassa rajoitetaan jo oikeuksia myös. Moni maa sellainen missä naisen on pakko synnyttää lapsi ja jopa keskenmeno voi johtaa vankilatuomioon jos epäillään tahallisuutta. Tämä esim El Salvadorissa. Sama ilmiö liittyy koko Etelä- ja Väli-Amerikkaan. Samoin Euroopan katoliset maat samassa hyvin linjassa. Toki myös moni sota pohjautuu uskontoon. Historiassa ja vielä nykyäänkin. Myös monen ihmisen huono kohtelu (jos hän on erilainen) oikeutetaan Jumalan ja Raamatun sanoilla. Tämä esim vähemmistöihin liittyen. Jos maailmasta poistettaisiin uskonnot niin häviäisikö mitään todella merkittävää. Tietysti minun on helppo kirjoittaa.
Uskonnon varjolla on tapettu eniten.
Vierailija kirjoitti:
Mies34... kirjoitti:
Naiset, selittäkää ymmärtämättömälle miehenroikaleelle mistä tämä johtuu. Eli, miksi naiset kaveeraa ulkonäöltään ja muutenkin vain "samantasoisten" naisten kanssa? Omassa lähimmässä kaveripiirissä jossa kaikki miehiä on lihaksikas, ylipainoinen, laiha, pitkä, lyhyt... Itse olen jotain näiden kaikkien välimuoto. Teineinä oltiin kaikki laihoja. Kun kehomme alkoi pikkuhiljaa muuttua näihin edellä mainittuihin, ystävyytemme säilyi. Kerron pari tapausta toisesta sukupuolesta. Naispuolinen tuttuni kerran kännissä kyynelehti kun oli alkanut viitisen vuotta sitten lihoa pikkuhiljaa. Sanoi että noin parin kilon välein lähti yksi kaveri. Aina siitä hoikimmasta päästä. Noin viiden vuoden kuluttua kun hänen painonsa oli noussut noin kymmenen kiloa, oli viisi lähintä kaveria häipynyt. Toinen tapaus. Tunnen kaksi naista jotka ovat aika tuhdissa kunnossa. Aikoinaan toinen pudotti painoa reilusti. Eivät olleet enää ystäviä. Kun laihtunut nainen retkahti ja lihoi takaisin vanhoihin mittoihin, olivat taas ylimmät ystävät. Eli, miksi näin? Kertokaa ymmärtämättömälle?
Satunnaisia yksittäistapauksia. Kyllä minun ystäväpiirissä on vaikka minkä kokoisia ihmisiä. Samoin tuttujen kuvista facessa yms. näkee hyvin erilaisia naisia ystävinä.
Jotkut voi laihtuessaan muutenkin muuttua, laihtua vaikka miehen takia, eikä ole aikaa ystäville. Tai toisella olla sellainen tapa olla ystävä, että siihen liittyy aina ruoka ja juoma, joka ei sovi dieetillä olevan/olleen uuteen elämäntyyliin. Minun yksi hyvä ystävä on tämmöinen, aina suunnittelee minne mennään syömään tai mitä tarjottavaa on. Ollessani tiukemmalla ruokavaliolla oli vaikea keksiä yhteistä tekemistä. Hän on tosin meistä se laiha ja minä lihava.
Esimerkkejä nämä olivat. Karun kuuloisia. Tämä ei yleistys ollut mutta pitää hyvinkin paljon paikkaansa. Vai onko täällä meillä E-Pohjanmaalla näin ällöä tämä touhu, koska täällä reippaasti yli puolet naispuolisista kaveriporukoista on tällaisia joissa keho on "pääsylippu" tai "karkoittamisen" syy.
Mistä katsoa USA:n Selviytyjiä ekasta kaudesta asti?
Jos ihminen palaa, niin jäljelle jää tietysti luut. Mutta aivot ovat kallon sisällä turvassa, joten sulavatko aivot tulen kuumuudesta vai palavatko ne kuitenkin myös?
Jos syö kasvispainotteisesti käyttämättä ravintolisiä tai niillä rikastettuja elintarvikkeita, mikä olisi pienin määrä eläinkunnan tuotteita mitä kannattaa terveyden vuoksi syödä?
Vierailija kirjoitti:
Seksikaupasta taitaa saada näitä puhallettavia malleja.
Miten ja miksi hammaskiveä muodostuu? Kuinka sitä voi estää?
Epäilen, että minulla on viimeisen takahampaan sisäreunassa hammaskiveä kun se kohta tulee vain kipeäksi kun olen pessyt likaisen oloista kohtaa pois sähköhammasharjalla. Kohta on sellaisen kovan plakin oloista. Kannattaako mennä hammaslääkäripäivystykseen kun kohta on jo verestävä ja kipeä ilmeisesti harjaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Jos syö kasvispainotteisesti käyttämättä ravintolisiä tai niillä rikastettuja elintarvikkeita, mikä olisi pienin määrä eläinkunnan tuotteita mitä kannattaa terveyden vuoksi syödä?
En osaa sanoa, mutta itse syön kasvispainotteisesti sekä monipuolisesti riistalihaa (hirveä, peuraa, jänistä) 2-3 x viikossa sekä kalaa eri lajeissa ja muodossa kerran viikossa. Veriarvot olleet aina erinomaiset, purkista syön monivitamiinitabletin ainoastaan.
Onko minkään valtion armeijaa koskaan sanottu "hyökkäysvoimiksi"? :D Kun jopa nassejen Wehrmacht kääntyy "puolustusvoimiksi".
Onko Prisman liukuhihnallinen itsepalvelupiste tarkoitettu erityisesti keräilijä-skannaajille? (sori jos termit ovat hakusessa...)
Missä ammateissa / työpaikoissa on vain aamuvuoroja? 7-15, 8-16 tms.
Miksi Suomi hyväksyy pikkutyttöjen silpomisen yhä edelleen, sekö ei ole muka rikos?
Mietin sitä, että jos ihminen ottaa suuria määriä huumeita kerralla ( aineina metamfetamiini, fentanyyli ja kokaiini) ja kuolee yksin hotellin kylpyammeeseen mistä hänet löydetään niin onko kyseessä jo tahallinen teko eli itsemurha. Nyt tapaus meni vaan vahingon ja onnettomuuden piikkiin. Henkilöllä huumetaustaa ollut ja mutta yritti pysyä kuivilla ja oli vuosia kuivilla ennen sitä. En itse tiedä huumeista juuri mitään, mutta mietin sitä mikä on tyypillinen yhdistelmä jos haluaa varmasti elämänsä päättää. Varmasti huumeita pitkään käyttänyt kuitenkin tietää millä yhdistelmällä jo henki lähtee ja osaa vähän varoa jos tahtoo. Tietysti eri asia on jos halusikin kuolla. Tämä yhdessä ulkomaalaisessa tosi tv sarjassa olleeseen tyyppiin liittyen jota mietin. Hänellä ei pitänyt olla itsetuhoisia ajatuksia kuitenkaan. Silti kuolema eri seikkoineen ehkä viittaa siihen. Surullista toisaalta, kun kiva ja mukava tyyppi oli muita kohtaan ja pidetty työtovereidensa joukossa. Pitkään taisteli huumeita vastaan. Tämä asia nyt mielessä ja joku voi taas kertoa ajatuksiaan jos tahtoo.
Edelliseen missä yhden tyypin kuolemaa pohdin lisään vielä sen, että jos henkilö ottaa huumeita yliannostukseen liittyvän määrän niin haluaako hän sitten kuolla vai "ajaako riippuvuus" vaan heidät ottamaan aina vaan enemmän huumetta, vaikka tietävät määrien olevan jo liian suuria. Miettivätkö, että selviävät niistä määristä? Vai onko ajatus jo se, että ihan sama vaikka kuolisikin siihen. Jos joku haluaa niin molempiin viesteihin saa vastata ajatuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Parin vuosikymmenen ajan halusin löytää miehen, joka haluaisi aina, mutta sitten luovuin toivosta ja lopulta on omakin kiinnostus lakannut. N 56
Oikeaoppisesti lause "on monia Nooria", miten se pitäisi sanoa? Koska Nooria on väärä taivutusmuoto. Nimet pitäisi sanoa Noorat, mutta tuossa lauseessa se ei taivu. "On monia Noorateja" ei käy. Mikä ratkaisuksi.
Onko synnytysponnistus samanlaista kuin paskantaisi ja supistaako jos vauva syntyy sektiolla?
En tiedä, mutta kun jouduin hetkeksi Pohjanmaan suuntaan työasioissa niin huomasin baareissa että ne pitkät, komeat ja urheilulliset kertoivat olevansa jotain "paikallisjulkkuja" eli pesisammattilaisia. Lajista viis, kyllä nuoren pojjaan huomio imarteli :D