Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18358)
Miten lääkäri voi nähdä koulutustietojani kannasta. Kävin siis kerran eräällä lääkärillä ja kerroin, että olen koulutuksessa. Sitten myöhemmin kävin uudestaan ja kerroin, että sain sen koulutuksen käytyä. Lääkäri siihen totesi, että näin hän kannasta näki jo niin. Että siellä lukee koulutuksen tiedot. Ihmettelen vaan, että näkeekö lääkärit kaikki ihmisen koulutukset ja ammatit kannasta. Miten niistäkin voi olla siellä merkintä. En siis ollut kertonut mihinkään koulutuksen tilannetta eli esim lääkärin kirjoittamista jutuista ei selvinnyt sainko sen käytyä loppuun voi ei. Jostakin lääkäri tuon tiedon oli sitten nähnyt. Aika pelottavaa minusta jos kaikki näkyy. En kehdannut kysyä mistä hän nuo koulutustiedot näki. Tuo tosin oli työkkärin koulutus eli onko se selitys tietojen näkymiseen. Jos joku lääkäri tai asiosta tietävä kertoisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla on Suomessa avattu Nordean pankkitili, niin toimiiko se myös Ruotsissa? Toisin sanoen, voisinko kävellä Tukholmassa pankin konttoriin ja nostaa tililtäni rahaa?
Miksi et käytä korttia? Ja miten suuresta nostosta olisi kyse?
Vierailija kirjoitti:
Miten lääkäri voi nähdä koulutustietojani kannasta. Kävin siis kerran eräällä lääkärillä ja kerroin, että olen koulutuksessa. Sitten myöhemmin kävin uudestaan ja kerroin, että sain sen koulutuksen käytyä. Lääkäri siihen totesi, että näin hän kannasta näki jo niin. Että siellä lukee koulutuksen tiedot. Ihmettelen vaan, että näkeekö lääkärit kaikki ihmisen koulutukset ja ammatit kannasta. Miten niistäkin voi olla siellä merkintä. En siis ollut kertonut mihinkään koulutuksen tilannetta eli esim lääkärin kirjoittamista jutuista ei selvinnyt sainko sen käytyä loppuun voi ei. Jostakin lääkäri tuon tiedon oli sitten nähnyt. Aika pelottavaa minusta jos kaikki näkyy. En kehdannut kysyä mistä hän nuo koulutustiedot näki. Tuo tosin oli työkkärin koulutus eli onko se selitys tietojen näkymiseen. Jos joku lääkäri tai asiosta tietävä kertoisi.
Mitä jos lääkäri vaan tarkoitti että oli lukenut sun edellisen käynnin tiedot ja viittasi siihen että tiesi sinun olleen koulutuksessa? Tai ehkä olit maininnut edellisellä käynnillä että koulutus loppuu pian.
Todennäköisesti lääkäri oli vain lukenut kuten kuulukin sun edellisen kerran potilastiedot tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Koulutustietoja ei näy, jos ei itse ilmoita. Ainoastaan osoitetiedot ja kotikunta näkyy, jos ei ole turvakieltoa.
Kun joku nälissään sanoo voivansa syödä vaikka hevosen, niin millä hevonen korvataan jos tuon sanonnan lausuisi kasvissyöjä?
Voiko terapiaan hakeutua ns. huvin vuoksi, vaikkei ole masentunut mutta haluaa käydä läpi elämässään kokemat vääryydet?
Vierailija kirjoitti:
Kun joku nälissään sanoo voivansa syödä vaikka hevosen, niin millä hevonen korvataan jos tuon sanonnan lausuisi kasvissyöjä?
Voisi syödä heinäladon?
Miten ihmiset muka hyötyy siitä että tietää muiden seksuaalisen suuntautumisen tai sukupuolen?
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toisilleen tuntemattomat vieraana häissä olevat mies ja nainen tanssivat keskenään, niin onko normaalia että nainen tuntee miehen elimen kesken tanssin vaikka kummallakin on vaatteet päällä? Voiko sen tuntea vai seisoiko miehellä ja lähentelikö naista seksuaalisesti?
Kokisin miehen puolelta tuollaisen seksuaalisena hyväksikäyttönä tai vähintään lähentelynä, joten ei ole normaalia.
Erektio voi olla täysin tahaton. Jos housut ovat vieläpä ohutkankaiset, on erektion peittely hankalaa.
Jos tahaton erektio lasketaan hyväksikäytöksi, niin ilmeisesti tällaisessa tapauksessa pitäisi jättää tanssi kesken ja saattaa nainen pois tanssilattialta?
Hinkkaaminen ei tietenkään ole sopivaa käytöstä.
Alkuperäisen kysymyksen esittäjänä vastaan, että mies ei ollut mikään herrasmies eikä saattanut minua naisena pois tanssilattialta vaan työnsi epämiellyttästi itseään entistä lähemmäs vartaloani vasten kesken tanssin.
Oliko miehellä siis selkeästi erektio, jonka johdosta luonnollisesti tunsit tanssin itsessäänkin epämiellyttäväksi, vai tuntuiko miehen elin esim. ison koon tai intiimin tanssin vuoksi, mutta ulkitset tilanteen epämiellyttävyyden vuoksi lähentelynä?
Itse muistan miten epämiellyttäväksi muuttui halaaminen miespuolisten kanssa, kun minulle kasvoi suht kookkaat rinnat. Halaustilateissa ei oikeasti ollut kuitenkaan mitään seksuaalista tai hyväksikäyttöön viittaavaa, vaikka tilanteet minulle epämiellyttäville tuntuikin. Saattoi epämiellyttävä tunne rusentuvista tisseistä miespuolisen kehoa vasten tulla ihan vain onnitteluhalauksien aikana.
Varmaa oli se, että mies lähenteli. Erektiosta en varmuudella osaa sanoa, mutta luultavasti se oli erektio. Tunsin vain kuinka mies yritit saada minusta paremmin kiinni työntällä omaa kehoaan ja alapäätään entistä lähemmäs minua. Kaikki tuntui niin ällöttävän epämiellyttävältä ja kun yritin vetäytyä kauemmaksi kesken tanssin, niin mies vaan tunkeutui päälle. Kukaan muu ei ole minulle noin tehnyt, mutta erittäin epämiellyttävä ja traumaattinen kokemus jäi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teillä on auttanut jos on PCOS ja samalla pms oireita. Minulla myös jo nyt vaihdevuosi oireita vaikka olen vasta alle 30. Hikoiluttaa, mieliala vaihtelee, kierron kanssa ongelmia. Välillä lyhyt väli, välillä pitkä sitten välivuotoa. Lisäksi nivelsärkyä ja unettomuutta. Olen aika nuori joten en tietysti saa miten estrogeenia ja ihan tosissani kirjoitan tämän viestin. Nyt alkaa kyllästyttää tämä kaikki. En ole koskaan käyttänyt e-pillereitä. Samalla mietin, että mitä tehdä ja mikä auttaisi. Olen normaalipainoinen ja liikun päivittäin.
Tuota PCOS juttua ei ole diagnosoitu, mutta kaikki viittaa siihen. Pms on myös ikävää. En tiedä sitten voisiko e-pillerit auttaa tähän kaikkeen. Mietin vaan, että loppuuko kuukautiset sitten täysin jos käytän jonkun aikaa eivätkä koskaan enää palaudu kunnolla, kun jo nyt ilman ehkäisypilleri taustaa on kierron kanssa vaikeaa. Ja miten pms. Onko se sitten pois täysin jos käyttää pillereitä. Se tietysti olisi hyvä asia. Veritulpan riskiä pelkään e-pillereiden suhteen. Kiitos jos joku saa käsityksen mitä kaikkea kirjoitin ja kertoo kokemuksiaan. Olen aika pihalla miten hoitaisin tätä kaikkea, kun en ole käyttänyt ehkäisyä tai mitään pillereitä siihen liittyen. Ei ole ollut tarvetta. Nyt nämä oireet niin pahoja, etten enää voi yrittää kestää. Lääkärissä pitää käydä ja ymmärrän sen, että vaikeaa vastata tähän, mutta jos joku voi kertoa kokemuksiaan.
Oletko harkinnut kohdun poistoa?
Vierailija kirjoitti:
Biisiä etsivälle; oisko se tää?
Kiitos sinulle. Olihan se sittenkin tämä biisi. Yritin etsiä sitä tuolla nimellä, mutta en löytynyt tuota oikeaa versiota niin luulin ettei ole tuo. Tämä on nyt se oikea versio. Kiitos siis tästä. Jos joku kiltti voisi vielä tuon "Norjan rekkahommia" videon biisin jollakin tunnistuspalvelulla selvittää. Itse on saa puhelimeeni ladattua noita biisien tunnistusjuttuja. Kiitos jos joku viitsisi auttaa.
Onko televion suorissa lähetyksissä mahtanut käydä koskaan niin että joku mukana ollut henkilö yllättäen kuolee kesken ohjelman ja se olisi tallentunut videolle mikä olisi myöhemmin ladatu Yotubeen se kohta ohjelmasta missä ihminen kuolee? Jos on niin millä hakusanoilla niitä videoita löytyy? Haluaisin vain nähdä miltä näyttää kun ihminen ihan vain yllättäen kuolee mutta en uskalla kysyä tätä keneltäkään enkä ole todellakaan hyvä kielissä niin että osaisin oikein itse hakea tästä tietoa netistä.
Voiko linnunsiemeniä syödä? Ostimme talvella ison säkillisen valmiiksikuorittuja auringonkukan siemeniä. Tekisi mieli laittaa niitä vaikka puuroon, kun niitä on jäänyt niin paljon jäljelle eikä lintulaudalla käy enää paljon kuin jokunen sinitiainen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sopiva vessanpytty pienipakaraiselle naiselle? Mikä malli & merkki hyvä? Nykyinen liian iso, on vaikea istua.
Eikö niihin löydy pienennysrenkaita lasten käyttöön lastentarvikeliikkeistä?
Olen kuullut kirkkokahvista eli että kirkossa tarjotaan kahvia ihmisille niin missä tapauksissa sitä kirkoissa järjestetään? Siis ihan Juamalanpalveluksen yhteydessäkö ja voiko sinne mennä vaikka ei olisi osallistunut Jumalanpalvelukseen? Maksaako se jotain jos siihen osallistuu?
Mitkä ruoat ovat ruokahalua lisääviä?
Miksi Areenan etusivu on erilainen läppäriltä katsottaessa kuin älytelkkarilta katsottaessa? Ja muutenkin toimii paremmin läppärillä.. aikaisemmin oli samanlaiset.
Voiko köyhä ja työtön mies olla herrasmies ilman rahaa vai vaatiiko herrasmiehisyys aina valtavan omaisuuden?
Jos minulla on Suomessa avattu Nordean pankkitili, niin toimiiko se myös Ruotsissa? Toisin sanoen, voisinko kävellä Tukholmassa pankin konttoriin ja nostaa tililtäni rahaa?