Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18361)

Vierailija
13161/18361 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://areena.yle.fi/1-61324063

Tässä vielä edelliseen jatkona samasta biisistä pidempi pätkä. 1.31.25 alkaen. Yritän itse vielä löytää, mutta jos joku tietää tämän niin kiitos.

Vierailija
13162/18361 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös huomioida että sitten kun kissat kusevat lattialle, se on ikuisesti pilalla. Haju imeytyy huokoisen (parketti, lankkulattia) lattiapinnoitteen läpi betonivaluun, josta se lähtee vain piikkaamalla irti. Eli vesitiivis muovimatto on paras lattiamateriaali kissataloudessa.

Ei kai parketti ole huokoinen? Siis tavallinen parketti jossa on lakattu pinta, sehän on pissaamisen kannalta ehkä parhaita lattiamateriaaleja. Itsellä laattaa ja laminaattia, eikä lattialle tullut kissanpissa tai sen haju mihinkään valuun ole mennyt.

Se lakattu puu hylkii ihan hyvin nestettä, mutta palojen välisistä raoista pääsee valumaan alapuoliseen rakenteeseen.

Varmaan avainasemassa sinulla on ollut nopea puhdistus. Toisaalta olen huomannut, että kissataloudessa asuessaan hieman turtuu siihen hajuun. Kyseessä on lähinnä seuraavan asukkaan ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13163/18361 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säätäjä kirjoitti:

Prööt sanoi aivopieru kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunan katossa oleva venttiili on poistoilmalle. Saunoessa pidetään kiinni ja muulloin auki, että tuulettuu.

Lattiarajassa oleva olisi ilman tulolle ja aina auki.

Olisi sen ilman syytä vaihtua saunoessakin.

Normaalisti auki. Saunaa lämmittäessä kiinni ettei lämpöä karkaa turhaan. Saunoessa ainakin osittain auki että ilma vaihtuu. Kun saunominen lopetetaan niin kokonaan auki että sauna kuivuu.

Ihan vaan tiedoksi, ne venttiilit on säädetty tiettyihin ilmamääriin, ja niitä säätöjä ei tule itse mennä koskemaan, koska sitte kusee koko kerrostalon ilmanvaihto. On täällä näitä seppiä neuvomassa

Kysyjä lienee tarkouttanut sitä saunan katossa olevaa venttiiliä, joka on joko auki tai kiinni, usein nupista vedettävä. Eli poistoventtiiliä saunan kuivatukseen, se on saunoessa kiinni ja suljetaan saunan kuivuttua.

Erikseen on ne säädetyt tuloilmaventtiilit ja mahdolliset poistoventtiilit.

Joihinkin saunoihin on suunnittelijat piirtäneet tuollaisen. En tiedä onko sillä käytännössä mitään virkaa. Sillä kuivuuhan se kuuma sauna kylppärin poiston kautta kun ilma virtaa sinne oven alta.

Minun kokemukseni mukaan on suuri merkitys kuivumisnopeudelle.

Vierailija
13164/18361 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä edelliseen jatkona samasta biisistä pidempi pätkä. 1.31.25 alkaen. Yritän itse vielä löytää, mutta jos joku tietää tämän niin kiitos.

Ihan tuntematon biisi. Mutta kysypä Ylestä, sehän on heidän ohjelma, kyllä siellä tiedetään.

Vierailija
13165/18361 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ONKO EURO SHOPPER ENERGIA JUOMASSA GLUTEIINIA?

On mahdollisesti, jos tarkoitat gluteenia.

Juomassa on glukoosi-fruktoosisiirappia ja se valmistetaan usein vehnästä. Siinä on kuitenkin minimaalisia jäämiä gluteenista, siksi yleensä katsotaan että tuote on gluteeniton, mutta jos on keliakia, toki siihen voi herkimmät reagoida.

Vierailija
13166/18361 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

myy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuko PAPA- näytteen otto kaikilta muilta?

Minulta ei saatu otettua millään.

Olen yli kuuskymppinen synnyttämätön,

ei aktiivista sexielämää.

Ei onnistu, ikää melkein 60, kolme lasta ja aktiivista seksielämää. Välillä papan otto on kuin kauhukeromuksesta.

Miksi se ei onnistu? En ymmärrä tätä

Jokainen nainen on erilainen. Toiset ovat PAPA-kokeessa kipuherkempiä kuin toiset, jotkut jännittävät paljon, toisilla on jokin vaiva joka hankaloittaa näytteen ottamista, esim. vulvodynia voi aiheuttaa emätinkouristuksen. Jos on vaidevuosi-iässä tai iäkäs, voi limakalvot olla hormoninpuutteen takia kuivina, joka sekin aiheuttaa kipua ja jopa verenvuotoa PAPA:ssa. Jos on iäkäs eikä ole harrastanut seksiä pitkään aikaan eikä käytä mitään hormonaalista tuotetta, voi paikat olla jopa "ummessa" eli ahtautua, jolloin PAPA:n otto ei ehkä onnistu ollenkaan. Samanlaista ongelmaa voivat aiheuttaa tietyt limakalvon sairaudet sekä lantionalueen sädehoito.

Vierailija
13167/18361 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisilleen tuntemattomat vieraana häissä olevat mies ja nainen tanssivat keskenään, niin onko normaalia että nainen tuntee miehen elimen kesken tanssin vaikka kummallakin on vaatteet päällä? Voiko sen tuntea vai seisoiko miehellä ja lähentelikö naista seksuaalisesti?

Vierailija
13168/18361 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paraneeko bursiitti itsestään?

Vierailija
13169/18361 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi pitkään pohtinut että mikä lemmikki voisi sopia minulle ja kissa alkaa vaikuttaa monella tavalla hyvältä valinnalta.

Typerä kysymykseni: pitääkö kämppä (ja myös mahdollisesti silloin tällöin kissaa vahtivan tuttavan kämppä) kalustaa sillä tavalla että kissa ei voi tuupata esineitä lattialle kaikenmoisilta tasoilta?

Ei. Meillä ainakin kissa tiputtelee tavaroita, jotka eivät ole paikoillaan. Esimerkiksi vesilasi, joka on pöydän kulmalla. Toki kissa, varsinkin nuorena voi pomppia kaikkiin korkeisiin paikkoihin ja osa kissoista on kömpelöitä, niin tavaroita voi pudota. Eli älä pidä arvokkaita (rahallisesti tai emotionaalisesti) tavaroita ihan missään reunalla. Minulla oli lapsena myös hyllyllinen koriste-esineitä ja kissa oli siellä päivittäin, eikä mitään tippunut.

Vierailija
13170/18361 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi pitkään pohtinut että mikä lemmikki voisi sopia minulle ja kissa alkaa vaikuttaa monella tavalla hyvältä valinnalta.

Typerä kysymykseni: pitääkö kämppä (ja myös mahdollisesti silloin tällöin kissaa vahtivan tuttavan kämppä) kalustaa sillä tavalla että kissa ei voi tuupata esineitä lattialle kaikenmoisilta tasoilta?

Kannattaa kalustaa sillä tavalla, että vaatteita ei ole avosäilytyksessä, muuten ovat kissankarvojen peitossa. Ei siis avointa naulakkoa, likapyykkikoria, neuleita sohvien selkämyksillä tms.

Kannattaa myös huomioida että sitten kun kissat kusevat lattialle, se on ikuisesti pilalla. Haju imeytyy huokoisen (parketti, lankkulattia) lattiapinnoitteen läpi betonivaluun, josta se lähtee vain piikkaamalla irti. Eli vesitiivis muovimatto on paras lattiamateriaali kissataloudessa.

Meillä on ollut vuosikausia kissoja, eikä kukaan niistä ole kuseksinut lattioille. Joskus vanhuksilla on käynyt vahinko, sekin kylppärin hiekkalaatikon lähellä. Joskus jonkun haisevan uuden tavaran tai jumppakassin päälle on käyty, mutta näin tapahtunut noin viisi kertaa 40 vuodessa. Kissat ovat olleet leikattuja ja osa löytykissaja eläinsuojelusta.

Vierailija
13171/18361 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Let it out - Sebastian Forslund !

Vierailija
13172/18361 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Venäjän pois jääminen euroviisuista vaikuttaa pisteiden jakautumiseen jatkossa? Saavatko Venäläiset edelleen äänestää muita? Parantaako vai huonontaako tämä Suomen mahdollisuuksia pisteisiin?

Vierailija
13173/18361 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Let it out - Sebastian Forslund !

Kiitos sinulle. Ehdin jo Ylelle laittaa viestiä, kun kiinnosti tietää biisi, mutta nyt turhaa kun tiedon jo sain.

Vierailija
13174/18361 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli viesti, jossa mainittiin air bag ja sord dräk ja lähettäjä ei ollut varma niiden kirjoitusasusta. Air bag on oikein mutta häpeäkseni tunnustan, että en tiedä itsekään mitä tuo sord dräk on. Mitähän se tarkoittaa?

Vierailija
13175/18361 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eri tapoja on saada nopeasti hengailuseuraa ennestään tuntemattomasta ihmisestä?

Vierailija
13176/18361 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuntematon biisi. Mutta kysypä Ylestä, sehän on heidän ohjelma, kyllä siellä tiedetään.

Palaan vielä tähän ja teinkin niin kuin sanoit. Yleltä vaan tuli vastaus, että emme ehdi kaivaa biisien tietoja kaikille kysyjille. Ymmärrän sen, mutta silti vähän ikävä vastaus minusta. Olen siis edelleen samassa pisteessä ja tuo joka ehdotti yhtä biisiä viestissä niin huomasin ettei se ollutkaan se, vaikka jo kiitin avusta etukäteen.

Vierailija
13177/18361 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nuorten ohjelma tuli neloselta piirrettyjen jälkeen aamuisin? vähän summerin kaltainen 

Vierailija
13178/18361 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palaan vielä tähän ja teinkin niin kuin sanoit. Yleltä vaan tuli vastaus, että emme ehdi kaivaa biisien tietoja kaikille kysyjille. Ymmärrän sen, mutta silti vähän ikävä vastaus minusta. Olen siis edelleen samassa pisteessä ja tuo joka ehdotti yhtä biisiä viestissä niin huomasin ettei se ollutkaan se, vaikka jo kiitin avusta etukäteen.

Onnistuisiko tunnistaminen lataamalla puhelimeen Shazam-sovellus? Sovelluksen avulla voi tunnistaa kappaleita automaattisesti, koska jokaisella kappaleella on oma "sormenjälkensä".

Vierailija
13179/18361 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä discoveryn tilaajia? Kun nuo sivut nyt muuttui, niin kiinnostaa tietää miten muilla toimii nykyään?

Katsoin aina läppäriltä, ei mitään ongelmia ohjelmien näkyvyydessä, mutta nyt kun tuli nuo muutokset sivustossa niin läppäri ei jaksa yhtään pyörittää discoverya. Pätkäsee 5s välein sekunnin sadasosaksi tai muutamaksi sekunniksi, joten katselu ei ole tosiaan nautinto enää. Ei auta vaikka pistäisi stopin ja odottaisi latautumista, pätkii pätkii ja tökkii tökkii. Kaikki muut suoratoistot kyllä toimii ja discoveryki alkoi pätkiä vasta kun tuli muutoksia.

Vierailija
13180/18361 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä discoveryn tilaajia? Kun nuo sivut nyt muuttui, niin kiinnostaa tietää miten muilla toimii nykyään?

Katsoin aina läppäriltä, ei mitään ongelmia ohjelmien näkyvyydessä, mutta nyt kun tuli nuo muutokset sivustossa niin läppäri ei jaksa yhtään pyörittää discoverya. Pätkäsee 5s välein sekunnin sadasosaksi tai muutamaksi sekunniksi, joten katselu ei ole tosiaan nautinto enää. Ei auta vaikka pistäisi stopin ja odottaisi latautumista, pätkii pätkii ja tökkii tökkii. Kaikki muut suoratoistot kyllä toimii ja discoveryki alkoi pätkiä vasta kun tuli muutoksia.

Itse katson tv:n appilla ja se toimii edelleen yhtä hyvin /huonosti kuin ennenkin. Edelleen välillä katkaisee ohjelman, eikä ala enää toistaa sitä, ennen kuin menee seuraavaan tai edelliseen jaksooon ja saa kelata oikeaan kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä