Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18358)
Polttaako säännöllinen intensiivinen koko kehon kattava venyttely rasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ulkoiluttavat kissaa hihnassa.
Onko tämä kissan "persoonallinen" ominaisuus, vai voiko sitä opettaa mille tahansa kissalle jos aloittaa riittävän nuorena?
Voi opettaa mille tahansa kissalle. Toki jotkut kissat tykkäävät ulkoilusta enemmän kuin toiset.
Onnistuuko PAPA- näytteen otto kaikilta muilta?
Minulta ei saatu otettua millään.
Olen yli kuuskymppinen synnyttämätön,
ei aktiivista sexielämää.
Miksi lehdet saavat julkisesti kiusata ihmisiä ilman mitään vastuuta sanomisistaan? Haluaisin tähän vastauksen, koska ei tuollainen toiminta voi olla oikein, että toimittaja selkärangattomasti haukkuu henkilön x ilman, että tällä on puolustuspuheenvuoroa.
Nolottaa... kirjoitti:
Polttaako säännöllinen intensiivinen koko kehon kattava venyttely rasvaa?
Mitä enemmän lihaksia on, sitä enemmän rasvaa palaa liikkuessa ja liikunnan jälkeen. Parhaiten rasvaa polttaa matalatehoinen pitkäkestoinen liikunta ja toisena intervalliharjoittelu (eli 5min spurtteja rauhallisen liikunnan ohessa.)
Näin ollen esimerkiksi jooga on ihan ok rasvanpolttaja, venyttelyähän sekin on. Kyllä venyttelyyn hieman enemmän tehoa kaivataan, eli jos syke jonkin verran nousee ja tulee vähän hiki ja harjoitus kestää pidempään, palaa sitä rasvaakin.
Jos ostaa uuden lieden, niin tuleeko sitten joku heppu joka irrottaa vanhan sähkökytkennät, kytkee uuden, ja vie vanhan mukanaan? Vai tuleeko ensin toimitus, sitten erikseen sähkömies, ja sitten vielä uudestaan joku joka vie vanhan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lehdet saavat julkisesti kiusata ihmisiä ilman mitään vastuuta sanomisistaan? Haluaisin tähän vastauksen, koska ei tuollainen toiminta voi olla oikein, että toimittaja selkärangattomasti haukkuu henkilön x ilman, että tällä on puolustuspuheenvuoroa.
Tuollaista harrastavat roskalehdet. Myös niiden toimittajilla on vastuunsa, joten jos mennään kunnianloukkauksen puolelle, voidaan asiasta nostaa syyte.
Vierailija kirjoitti:
ei aktiivista sexielämää.
Ei onnistu, ikää melkein 60, kolme lasta ja aktiivista seksielämää. Välillä papan otto on kuin kauhukeromuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kissan "persoonallinen" ominaisuus, vai voiko sitä opettaa mille tahansa kissalle jos aloittaa riittävän nuorena?
Se on ihan opetettava taito. En nyt tiedä, voiko ihan kaikkia kissoja opettaa kulkemaan hihnassa, mutta uskoisin että useimmat kuitenkin. Olen itse opettanut siihen myös useamman aikuisen kissan, joten ikä ei sinänsä ole este. Uskon kyllä, että se olisi helpompaa nuoren kissan kanssa.
Kuitenkin edellytyksenä on, että kissa on tottunut antamaan ihmisen käsitellä sitä, ja SE on ehdottomasti helpointa opettaa pennusta alkaen. Jos kissa on tottunut käsittelyyn, sen voi opettaa myös antamaan ihmisen pukea sille valjaat.
ykspäk kirjoitti:
voiko shortsit jalassa tulla painavaksi?
Ei voi. Läski ei kerry paljaisiin jalkoihin ja shortsit painavat vaa'assa vain 200grammaa
Miksi sinä, nykynuori, käyttäydyt kuin maksullinen hutsu. Miksi et häpeä jos Onlyfans tiliäsi ja muutenkin iljettävää epäasiallista käyttäytymistäsi?
myy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei aktiivista sexielämää.Ei onnistu, ikää melkein 60, kolme lasta ja aktiivista seksielämää. Välillä papan otto on kuin kauhukeromuksesta.
Miksi se ei onnistu? En ymmärrä tätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi opettaa mille tahansa kissalle. Toki jotkut kissat tykkäävät ulkoilusta enemmän kuin toiset.
Kiitos vastauksesta!
Kuuluuko kevätsipulin olla limainen sisältä vai onko pilalla?
Vierailija kirjoitti:
Jos ostaa uuden lieden, niin tuleeko sitten joku heppu joka irrottaa vanhan sähkökytkennät, kytkee uuden, ja vie vanhan mukanaan? Vai tuleeko ensin toimitus, sitten erikseen sähkömies, ja sitten vielä uudestaan joku joka vie vanhan?
Jos tilaa lieden asennettuna, niin ei tarvitse tilata sähkömiestä erikseen. Vanhan vieminen pitää sopia erikseen, ei ole mikään automaatio.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostat lieden asennuksineen ja vanhan pois viennillä, tulee ne mukana.
Jos ostat taas pelkän lieden, niin joudut tilaamaan sähkömiehen erikseen ja viemään vanhan kierrätykseen itse.
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomi pääsee jääkiekon finaaliin, niin näkeekö sen jollain laitteella ( ei siis tietty TV) ulkomailta, jos ei ole maksukanavia?
Olympia finaali näytetään discovery+ palvelussa. Voit ostaa tuon palvelun ja laittaa vpn:stä päälle suomen, niin näet sen, maksaa kympin. Voi olla, että kyseisessä maassa on joku halvempi palvelu jolla näkee olympiajääkiekon.
Millainen on Matsonilaukaus jalkapallossa?
Onko Euro Shopper Energiajuomassa gluteiinia?
Jos Suomi pääsee jääkiekon finaaliin, niin näkeekö sen jollain laitteella ( ei siis tietty TV) ulkomailta, jos ei ole maksukanavia?