Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18362)
Minua on askarruttanut jo yli 30 vuotta meneekö laiturilta järveen sukeltaessa hörökorviin helpommin vettä kuin pään sivua myötäileviin korviin?
Pitääkö olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua."
Miten erittäin pitkillä glamourkynsillä varustetut Yön Kuningattaret onnistuvat hoitamaan "toilettes" -rutiinit?
^
^
https://www.google.com/search?q=world+longest+nails&sxsrf=AOaemvKFmJDe9…
^
Olen ihmetellyt samaa, miten pyyhkiä peppu tuollaisilla kynsillä? Entä pystyykö sormettamaan vai onko ainoa vaihtoehto joku suristin
Jos olisi tarpeeksi rahaa että voisi maksaa riittävän hyvin jollekin joka pyyhkii pepun ilman että sitä tarpeeksi itse pyyhkiä? Kai joku siihen suostuu jos saa tarpeeksi palkkaa, ainakin joku joka muutenkin tekee työkseen sellaista eli pyyhkii ihmisten peppuja. Vaikka joku hoitotyötä tekevä ihminen joka hoitaa vaikka jotain vanhuksia, vaikeavammaisia aikuisia tai pieniä lapsia jotka itse eivät osaa tai pysty sitä tekemään.
Niin, pitää vaan pitää kolmea "hygienia-assistenttia" sitten koska yksi voi olla vuorossa sen 8 tuntia. Hönelle voisi laittaa pikku sängyn sinne iin että voi vaikks torkahtaa. Kun sitten tulet vääntämään torttua niin assari herää pyyhkäisemään. Annat tietenkin hyvät juomarahat ja lisäpalkinto siitä että koppasee lennosta.
Jos shakissa on tilanne se, että pitäs saada matti vähillä siirroilla, niin mites siirtelet?
Edellyttäen, että vastustaja myös pelaa omaa peliään...
Miten erittäin pitkillä glamour kynsillä (jotka täällä aiemmin mainittu) voi tehdä yhtään mitään? Mitä työtä nämä ihmiset tekevät? Eihän noilla kynsillä voi edes käyttää tietokonetta.
Jos sinulla oli alun perin vaikkapa kolme sisarusta, mutta yksi on kuollut itsemurhaan muutaman vuoden sisällä, miten vastaisit uuden tuttavuuden kysyessä, montako sisarusta sinulla on? Oletetaan, että keskustelu on small talkin kaltaista niin että haluat vastata vain lyhyesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla oli alun perin vaikkapa kolme sisarusta, mutta yksi on kuollut itsemurhaan muutaman vuoden sisällä, miten vastaisit uuden tuttavuuden kysyessä, montako sisarusta sinulla on? Oletetaan, että keskustelu on small talkin kaltaista niin että haluat vastata vain lyhyesti.
Kaksi.
Vain tyyliin hyvälle ystävälle tai psrospekti nais/miesystävälle avautuisin tällaisista. Mutta eihän se tietty salaisuus olisi
epätietoinen kymistä kirjoitti:
Minua on askarruttanut jo yli 30 vuotta meneekö laiturilta järveen sukeltaessa hörökorviin helpommin vettä kuin pään sivua myötäileviin korviin?
Pitääkö olla huolissaan?
Meinaatko, että korvalehtien koko, asento ja muoto jotenkin vaikuttaisi itse "reiän" kokoon?
Miten "Mikä on tekosyysi...?" -kysymyksiin kuuluisi vastata?
Yleensä kun mainoksessa esitetään haaveilevan näköinen henkilö, tämä on nainen. Jos en vain kuvittele omiani, niin mistä tuo johtuu?
Internetissä kirjoitti:
Miten "Mikä on tekosyysi...?" -kysymyksiin kuuluisi vastata?
Niihin ei kuulu vastata ollenkaan. Kukaan fiksu ihminen ei aloita kysymystä noin. Se on pelkkä ilkeä kompa.
Miksi rikkailla (tai julkkiksilla) on tuhottoman monta kylpyhuonetta kotonaan? Eivät he niitä voi yhtä aikaa käyttää, koska perheenjäseniäkään ei ole niin paljoa. Esimerkiksi Teemu ja Sirpa Selänteellä on seitsemän kylppäriä, ja prinssi Harrylla ja Meghanilla kuusitoista. Vai onko tämä jenkkiläinen tapa?
Jos herää yöllä pissahätään, kannattaako lähteä vessaan vai onko parempi vain nukahtaa uudelleen? Itse ajattelisin, että rakko kannattaa käydä tyhjentämässä, koska jos vessahätäisenä nukahtaa uudelleen, ei uni ole yhtä hyvää tai virkistävää kuin tyhjän rakon kanssa. Onko näin?
aifounneitsyt kirjoitti:
Ostin juuri iPhone 7:n Swappiesta. Paljonko se mahtoi maksaa tullessaan markkinoille, ollessaan siis uusin malli?
Se oli jonkun 600-800 euroa.
Onko naisen mahdollista saada ensimmäisellä seksikerralla orgasmi siis samalla kertaa kun menettää/antaa neitsyytensä? Miten helpottaa jännitystä ekalle kerralle? Olen tuleva aviomies ja haluan vaimon rentoutuvan kun tuntuu todella jännittävän vaikka olen sanonut ettei tarvitse jännittää.
Heikkolahjainen ov kirjoitti:
Minä olen miettinyt tätä romaanikulttuuristani kuulemaani väitettä usein mutta en ole koskaan kehdannut ottaa tätä asiaa puheeksi kenenkään kanssa. En edes muutamien tuntemieni kyseiseen heimoon kuuluvien ihmisten kanssa. Kyse on siis tästä ihmisheimosta tai miksi sitä nyt kutsutaan. Siis romaaneista tai mus ta lai sis ta kuten heitä on ainakin ennen kutsuttu. Eli siis onko heidän kulttuurissaan tapana tai yleisenä käytäntönä että nainen ei saa olla miehen yläpuolella millään tavalla, ei henkisesti tai fyysisesti? Eli nainen ei saa olla esimerkiksi ns. "paremmassa" työssä kuin samaan heimoon kuuluva mies eikä myöskään nainen saa olla fyysisesti miestä ylempänä. Näin olen kerran kuullut väitettävän. Jos siis vaikka omakotitalossa asuu tämän heimon jäseniä (esimerkiksi perhe eli äiti, isä ja lapsia) niin naiset eivät saa mennä yläkertaan jos talossa on useampi kuin yksi kerros. Naiset eivät saa siis mennä yläkertaan koska silloin he olisivat ylempänä kuin miehet ainakin jos miehet olisivat alakerrassa. Yläkerta olisi siis miesten valtakuntaa jonne saisi mennä vain miehet ja ehkä myös pojat, mutta naisilla ja ehkä siksi myös tytöillä sinne ei ole asiaa vaan heidän on pysyttävä alakerrassa. Sitten kuulin väitettävän, että kyseisessä heimossa miehet eivät tee kotitöitä eli eivät myöskään siivoa niin yläkertaa ei koskaan siivottaisi koska siellä saavat olla vain miehet (ja ehkä myös pojat) eivätkä he saa / halua siivota koska se on naisten työtä. Yläkertaa ei siis koskaan siivota koska se on miesten valtakuntaa tässä heimossa eivätkä he siivoa. Onko tämä totta?
Saman logiikan mukaan miehet eivät saisi mennä talon kellariin jos talossa sellainen on ainakaan jos paikalla on naisia sillä silloinhan naiset ovat fyysisesti miestä ylempänä jos mies on kellarissa ja nainen / naiset olisivat alakerrassa.
Jos on samassa kerroksessa, niin ei ole toisen yläpuolella.
Miksi näyttöjen pinnat ovat useasti eriväristen pienten kuitujen peitossa. Mistä ne oikein tulee?
Minä olen miettinyt tätä romaanikulttuuristani kuulemaani väitettä usein mutta en ole koskaan kehdannut ottaa tätä asiaa puheeksi kenenkään kanssa. En edes muutamien tuntemieni kyseiseen heimoon kuuluvien ihmisten kanssa. Kyse on siis tästä ihmisheimosta tai miksi sitä nyt kutsutaan. Siis romaaneista tai mus ta lai sis ta kuten heitä on ainakin ennen kutsuttu. Eli siis onko heidän kulttuurissaan tapana tai yleisenä käytäntönä että nainen ei saa olla miehen yläpuolella millään tavalla, ei henkisesti tai fyysisesti? Eli nainen ei saa olla esimerkiksi ns. "paremmassa" työssä kuin samaan heimoon kuuluva mies eikä myöskään nainen saa olla fyysisesti miestä ylempänä. Näin olen kerran kuullut väitettävän. Jos siis vaikka omakotitalossa asuu tämän heimon jäseniä (esimerkiksi perhe eli äiti, isä ja lapsia) niin naiset eivät saa mennä yläkertaan jos talossa on useampi kuin yksi kerros. Naiset eivät saa siis mennä yläkertaan koska silloin he olisivat ylempänä kuin miehet ainakin jos miehet olisivat alakerrassa. Yläkerta olisi siis miesten valtakuntaa jonne saisi mennä vain miehet ja ehkä myös pojat, mutta naisilla ja ehkä siksi myös tytöillä sinne ei ole asiaa vaan heidän on pysyttävä alakerrassa. Sitten kuulin väitettävän, että kyseisessä heimossa miehet eivät tee kotitöitä eli eivät myöskään siivoa niin yläkertaa ei koskaan siivottaisi koska siellä saavat olla vain miehet (ja ehkä myös pojat) eivätkä he saa / halua siivota koska se on naisten työtä. Yläkertaa ei siis koskaan siivota koska se on miesten valtakuntaa tässä heimossa eivätkä he siivoa. Onko tämä totta?
Saman logiikan mukaan miehet eivät saisi mennä talon kellariin jos talossa sellainen on ainakaan jos paikalla on naisia sillä silloinhan naiset ovat fyysisesti miestä ylempänä jos mies on kellarissa ja nainen / naiset olisivat alakerrassa.
Olin jotain kymmenisen vuotta sitten kuuntelemassa esitelmää jossa kyseiseen kulttuuriin kuuluva naishenkilö kertoi heidän kulttuuristaan liittyen hoitotyöhön, hänen mukaansa jos hoivakodin kolmannessa kerroksessa majoittuu 70 vuotias mieshenkilö ei 60 vuotiasta samasta kulttuurista voi sijoittaa ylempiin kerroksiin. arvelisin että ydin perheen sisällä omakotitalossa varsinkin nykyään tuollaiset käytänteet voivat olla rennompia
Vierailija kirjoitti:
Jos shakissa on tilanne se, että pitäs saada matti vähillä siirroilla, niin mites siirtelet?
Edellyttäen, että vastustaja myös pelaa omaa peliään...
Riippuu asetelmasta laudalla. Vaihtoehtoja siirtää on lähes lukematon määrä. Valitsen niistä parhaan, ja siinä se.
Ainoo ongelma, että vastustaja voi tehdä aikeeni tyhjäksi tekemällä vielä ovelamman vastasiirron .
Vierailija kirjoitti:
Olin jotain kymmenisen vuotta sitten kuuntelemassa esitelmää jossa kyseiseen kulttuuriin kuuluva naishenkilö kertoi heidän kulttuuristaan liittyen hoitotyöhön, hänen mukaansa jos hoivakodin kolmannessa kerroksessa majoittuu 70 vuotias mieshenkilö ei 60 vuotiasta samasta kulttuurista voi sijoittaa ylempiin kerroksiin. arvelisin että ydin perheen sisällä omakotitalossa varsinkin nykyään tuollaiset käytänteet voivat olla rennompia
Uskoisin että nimenomaan silloin kuin romaniperhe asuu omakotitalossa, näistä pidetään kiinni. Se on kuitenkin ikivanhaa perinnettä joka kulkee suvussa ja suvun vanhimpia ei uhmata. Kerrostaloissa, joissa monet romanit kuitenkin asuvat tätä ei tietenkään noudateta - muutenhan yläkerrassa ei voisi asua naisia eikä alakerrassa miehiä. Samalla logiikalla mennään vaikkapa isossa keskussairaalassa.
Nykyromanit kyllä tekee myönnytyksiä työelämän vuoksi. Ikävä kyllä se tarkoittaa myös perinnevaatteista luopumista, niitä kun ei voi pitää vain vapaa-aikana. Pari tuttua kyllä tykkäävät pukeutua vähän "sinnepäin"-vaatteisiin. Tumma pitsimekko, pitkät hihat kaikilla säillä jne.
Kerro ensimmäisestä paniikkikohtauksestasi?