Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18364)

Vierailija
12081/18364 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt kahdelle henkilölle viestin Messengerissä. Kumpikaan ei ole vielä vastannut. Toisen kohdalla viestin lopussa on ympyrän sisällä valkoisella pohjalla ✓-merkki ja kun sen päälle laittaa nuolen, tulee teksti "Lähetetty". Toisen kohdalla on harmaan pallon sisällä ✓-merkki ja kun sen päälle laittaa nuolen, tulee teksti "Toimitettu". Mikä ero näillä on?

Vierailija
12082/18364 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammainen mies 51v kirjoitti:

Olen kuullut, että jokaisella ihmisellä on oikeus hankkua lapsia jos hän haluaa. Minä haluan lapsia niin miksi kukaan nainen ei suostu tekemään niitä minun kanssa vaikka minulla on oikeus tehdä niitä?

Se tarkoittaa, että jos olet yhdessä jonkun naisen kanssa, teillä on oikeus hankkia lapsia, jos niitä haluatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12083/18364 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähettänyt kahdelle henkilölle viestin Messengerissä. Kumpikaan ei ole vielä vastannut. Toisen kohdalla viestin lopussa on ympyrän sisällä valkoisella pohjalla ✓-merkki ja kun sen päälle laittaa nuolen, tulee teksti "Lähetetty". Toisen kohdalla on harmaan pallon sisällä ✓-merkki ja kun sen päälle laittaa nuolen, tulee teksti "Toimitettu". Mikä ero näillä on?

Ei käytännössä mitään. Toisella vain on käytössä uudempi versio.

Vierailija
12084/18364 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että jokaisella ihmisellä on oikeus hankkua lapsia jos hän haluaa. Minä haluan lapsia niin miksi kukaan nainen ei suostu tekemään niitä minun kanssa vaikka minulla on oikeus tehdä niitä?

Se tarkoittaa, että jos olet yhdessä jonkun naisen kanssa, teillä on oikeus hankkia lapsia, jos niitä haluatte.

Minä haluan pakottaa jonkun naisen tekemään lapsia kanssani ja että hän hoitaa ne. Minulla on oikeus hankkia lapsia ja haluan hankkia niitä niin eikö jonkun naisen ole niitä minulle synnytettävä ja sitten hoidettava ne?

Vierailija
12085/18364 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan pakottaa jonkun naisen tekemään lapsia kanssani ja että hän hoitaa ne. Minulla on oikeus hankkia lapsia ja haluan hankkia niitä niin eikö jonkun naisen ole niitä minulle synnytettävä ja sitten hoidettava ne?

Mutta kun sinä et voi pakottaa. Kyllä sinunkin olisi niitä lapsia hoidettava.

Vierailija
12086/18364 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt äiti kirjoitti:

Naapurien poika syntyi kolme päivää meidän poikamme jälkeen. Meidän poikamme painoi syntyessään 4100g, naapurien poika ainoastaan 2700g. Miten on mahdollista, että pojat ovat nyt suunnilleen yhtä suuret vaikka meidän poika oli syntyessään isompi ja miten naapurien poika on kehittyneempi kuin meidän poika vaikka meidän poika on vanhempi ja oli syntyessään naapurien poikaa isompi? Naapurien poika oppi kävelemään jo 11kk iässä kun taas meidän poika oppi kyseisen taidon vasta 1v2kk vanhana? Lisäksi nyt 1v8kk iässä naapurien poika osaa sanoa paljon enemmän sanoja kuin meidän poika?8

Geenit.

Vierailija
12087/18364 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä blondi kirjoitti:

Jos mökki on myynnissä hintaan 115 000 euroa ja esitteessä lukee, kiinnityksiä 10 000euroa, niin mitä se tarkoittaa?

Mä yritän yksinkertaistaa tätä, enkä ota kaikkia yksityiskohtia huomioon, joten juristit rauhoittukaa.

Jos haluaa antaa kiinteistön (= tässä mökin) lainan vakuudeksi, kiinteistöön haetaan riittävän suuri kiinnitys. Se, jolle kiinnitys annetaan lainan vakuudeksi (=esimerkiksi pankki), saa ulosmittauksessa ottaa ensimmäisenä kauppahinnasta päältä oman lainansa, tai tässä sen 10.000 kiinnityksen verran, ja vasta loput jää muiden velkojien tapeltavaksi.

Kiinnitys jää voimaan sillä tavalla, että se 10.000 kiinnitys on olemassa oli lainaa tai ei, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa, riippuu siitä, onko kiinnitys nyt

a) vapaa, jolloin ostaja saa kiinnityksen itselleen ja voi ottaa sen 10.000 helposti velkaa omasta pankistaan tai

b) vakuutena myyjän veloista jossain, jolloin osa kauppahinnasta maksetaan ko. luotonantajalle ja näin vapautetaan kiinnitys ostajan haltuun.

Välittäjän tulee huolehtia, että nämä asiat menevät oikein. Kiinnityksiä ei tarvitse pelätä, vaan jos ostaja haluaa ottaa pankkilainaa, on jopa hyvä, jos kiinnityksiä on valmiina, sillä uusien kiinnitysten hankkiminen maksaa aina pikkusen. Jos et käytä välittäjää, varmista asioiden sujuminen ja kiinnitysten siirtyminen omasta pankistasi.

Kauppahinta on siis se 115.000 euroa, oli kiinnityksiä miten paljon tahansa. Pitää vain katsoa, että ne eivät missään tilanteessa jää kaupan jälkeen myyjän velkojen vakuudeksi.

Onnea mökkikaupoille!

Vierailija
12088/18364 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos Taivaassa on meidän ihmislajimme lisäksi neandertalinihmisiä? Ihmisiähän hekin olivat siinä missä me, vain vähän erilaisia ihmisiä meihin verrattuna.

Vierailija
12089/18364 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meidän 1v syntymäpäivä meidän ensimmäinen syntymäpäivä vai meidän syntymäpäivän ensimmäinen vuosipäivä?

Vierailija
12090/18364 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kertoo ihmisestä, jos hän ei ymmärrä ajatella asioita muista kuin omasta näkökulmastaan? Ei esimerkiksi ymmärrä, että toisella on erilainen tausta ja kokemukset, erilaiset fyysiset ja psyykkiset ominaisuudet tai jos ei osaa rajoitteidensa vuoksi jotain asiaa yhtä hyvin ja on toisessa asiassa parempi, niin ei (välttämättä) ole ihmisenä parempi tai huonompi.

Joillakin ihmisillä on hyvin rajallinen kyky ns. mentalisaatioon johon liittyy juuri mm. se että pystyy asettumaan jossain määrin toisen asemaan, kuitenkin myös ymmärtäen ettei tässä voi koskaan aivan täydellisesti onnistua. Tällainen ihminen siis tajuamattaan kuvittelee että jokaisen pään sisällä on samanlainen "käyttöjärjestelmä" kuin hänellä itsellään.

En tiedä minkä verran tätä ominaisuutta voisi halutessaan kehittää jos kyky on hyvin heikko - kuvittelisin että se vaatisi ainakin runsaasti motivaatiota.

Vierailija
12091/18364 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt äiti kirjoitti:

Naapurien poika syntyi kolme päivää meidän poikamme jälkeen. Meidän poikamme painoi syntyessään 4100g, naapurien poika ainoastaan 2700g. Miten on mahdollista, että pojat ovat nyt suunnilleen yhtä suuret vaikka meidän poika oli syntyessään isompi ja miten naapurien poika on kehittyneempi kuin meidän poika vaikka meidän poika on vanhempi ja oli syntyessään naapurien poikaa isompi? Naapurien poika oppi kävelemään jo 11kk iässä kun taas meidän poika oppi kyseisen taidon vasta 1v2kk vanhana? Lisäksi nyt 1v8kk iässä naapurien poika osaa sanoa paljon enemmän sanoja kuin meidän poika?8

Lapset ei kehity samaan tahtiin tai saman kaavan mukaisesti. Joku kävelee 11 kk vanhana ja joku vuotta myöhemmin. Aikuisena se kävely sujuu kuitenkin molemmilta yhtä hyvin.

Vierailija
12092/18364 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan useampia sähköpostiosoitteita, mutta yksikään niistä ei toimi.

Ainoastaan yhteen tiedän salasanan, koska loin sen juuri hiljan ja kirjoitin oikein paperille, jotta varmasti löytyy (ei tietenkään vieraille, mutta itselle).   Sähköpostiosoite oli helppo luoda koska gmailin ohjeet löytyivät verkosta.   Hienosti meni.  Se sähköpostiosoite on todellakin olemassa ja juuri sille sähköpostille systeemi pyytää salasanaa.   Salasana ei kuitenkaan kelvannut, vaan kone ilmoitti, että käyttäjätunnus tai salasana on väärin.   No, menin takaisin sinne luomukseeni ja vähän "korjailin" juttuja semmoisella näytöllä jossa mm kysytään serveriä (tietysti tätäkin jotenkin vekslailin, enkä enää tiedä lainkaan, mikä se oli alunperin).

OLen siis saanut aikaan täyden sotkun.   Kuka tämmöisen korjaa?   Korjaa Apple-liike vai joku muu palvelu (jota en osaa edes kuvitella)?   Google on tässä ihan turha vaihtoehto, koska ne kommunikoivat sähköpostin kautta ja  ihan kiva ja looginen juttuhan se on, mutta kun en saa sitä sähköpostia auki.  (Koko sotkua ei olisi, jos edellisiin sähköpostiosoitteisiinkin olisi voinut saada uuden salasanan, mutta kun sekin olisi tullut sähköpostilla, joten...)

Olisi kiva, jos joku osaisi neuvoa ihan asiallisesti.    Mihin siis vien läppärini selvitykseen?

Vierailija
12093/18364 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja marjoja voi pakastimesta käyttää. Jos ne keittää vaikka mehuksi tai hilloksi niin kai ne voi olla vanhojakin?

Kuinka vanhoja viittis smoothieen laittaa?

Vierailija
12094/18364 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toivottaa voimia Facebook-kommentissa henkirikoksen uhrin omaisille ja käyttää viestissä sydäntä, minkä värinen sydän olisi sopiva tässä tilanteessa? Kun eikös näissä väreillä ole jokin merkitys, eli jos ei tuntenut uhria tai ketään hänen omaistaan, silloin ei tulisi käyttää ainakaan punaista sydäntä.

Vierailija
12095/18364 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos Taivaassa on meidän ihmislajimme lisäksi neandertalinihmisiä? Ihmisiähän hekin olivat siinä missä me, vain vähän erilaisia ihmisiä meihin verrattuna.

Luulin jo ajatelleeni kaikki mahdolliset ajatukset. Tämä oli jäänyt miettimättä. : )

Vierailija
12096/18364 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä onni on?

Vierailija
12097/18364 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset tuntuvat olevan varsin innokkaita myrkyttämään itseään? Tupakka sisältää monia myrkkyjä ja silti monet ihmiset polttavat sitä saaden sisäänsä paljon myrkkyjä. Humalatilakin on eräänlainen myrkytystila koska liikaa nautittuna alkoholi on myrkyllistä mutta silti ihmiset juovat varsin innokkaasti alkoholia ja monet käyttävät huumeita jotka nekin ovat myrkyllisiä.

Vierailija
12098/18364 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset tuntuvat olevan varsin innokkaita myrkyttämään itseään? Tupakka sisältää monia myrkkyjä ja silti monet ihmiset polttavat sitä saaden sisäänsä paljon myrkkyjä. Humalatilakin on eräänlainen myrkytystila koska liikaa nautittuna alkoholi on myrkyllistä mutta silti ihmiset juovat varsin innokkaasti alkoholia ja monet käyttävät huumeita jotka nekin ovat myrkyllisiä.

Monet aineet aiheuttavat addiktiota tai riippuvuutta. Etenkin ihmisille joiden lapsuudessa tunteiden sääntelytaidot ovat jääneet oppimatta syystä tai toisesta, on hyvin todennäköistä että jonkinmoinen addiktio tai riippuvuus iskee jossain vaiheessa: se voi olla tunnesyömistä, uhkapelaamista, jonkin tietyn nautintoaineen käyttämistä, tai vaikka seksiriippuvuutta tai muuta. Kun olo on "tarpeeksi" paha, sen helpottaminen houkuttaa vaikka valitun keinon pitkäaikaiset vaikutukset olisivatkin epäterveelliset.

Vierailija
12099/18364 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomen kielessä on kätevät sanat aviosukulaisille, mutta englannissa ne ovat kömpelöitä in-law-loppuisia.

Vierailija
12100/18364 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveria lyö vasaralla päähän, miksi siihen nousee patti, eikö siihen pitäisi tulla lommo??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan