Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18364)
Monet ihmiset kuolaavat nukkuessaan vähän, suupielet kuivuvat tai on hammastahnaa suupielissä. Niin että herätessä osa ihmisistä näyttää vesikauhuiselta supikoiralta, osa ei. Joillakin voi olla siistit suupielet tai se ei tapahdu aina. Käyttääkö joku esimerkiksi kosteusliinaa /voidetta /puhdistusta sekä peiliä suupielien pyyhkimiseen välillä herätessä, tai suoraan sängyssä? Muuta?
Vierailija kirjoitti:
En enää muista, miksi sanottiin sellaisia sukkia, joiden pohjaksi ommeltiin jokin muovinen/mokkainen pohja, että ne olisivat kestäneet kauemmin.
Hankala etsiä netistä kun ei muista nimitystä.
Saako tuollaisia pohjia enää mistään?
—Olisiko olleet sukkasiinit!?
Koska lohikäärmeet kuolivat sukupuuttoon? En ole saanut adiallista vastausta tähän mistään?
Vierailija kirjoitti:
….
Lopeta kysely niin et ajaudu vaikeuksiin ja eristyskoppiin.
Minä jatkan asiasta kysymistä kunnes saan vastauksen! Hoen sitä joka päivä koko ajan kaikille muille kunnes saan vastauksen!
-Toisten ihmisten yksityisasiat eivät kuulu sinulle! -Sairaus on yksityinen asia, myös asuntolassa. -Jankuttamalla et saa tätä tietoa. Ohjaajat vain tulivat ärtyisiksi, kun jatkat kyselemistä. -Ajattele omia asioitasi. Ajattele mukavia asioita. Hyvää kesän jatkoa!
Minun täytyy jankuttaa kehitysvammaisten asuntolassa jossa asun koko ajan samoja kysymyksiä koska en saa niihin vastauksia mutta minä jankutan kysymyksiä kunnes saan vastauksen esim. siihen kysymykseen, että miksi samassa asuntolassa asuva Kalle oli sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Koska lohikäärmeet kuolivat sukupuuttoon? En ole saanut adiallista vastausta tähän mistään?
Vastaus riippuu siitä mitä fantasiamaailmaa kysymys koskee, eri fantasiakirjailijat ovat luoneet erilaisia "maailmoja".
Tässä todellisuudessa jossa me elämme lohikäärmeitä ei ole koskaan ollut.
Miksi lihavat, jokapaikasta tursuilevat nuoret naiset käyttävät juoksu- trikoita? Katsovatko he koskaan peiliin ? Järkyttävän näköistä ! Voi vain kuvitella mikä alapäähaju kun vielä läskiset reidet hinkkaa yhteen !
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihavat, jokapaikasta tursuilevat nuoret naiset käyttävät juoksu- trikoita? Katsovatko he koskaan peiliin ? Järkyttävän näköistä ! Voi vain kuvitella mikä alapäähaju kun vielä läskiset reidet hinkkaa yhteen !
Siinäpä oli tosiaan viimeisen päälle typerä ja nolo kysymys eli sinänsä tähän ketjuun sopiva... Vastakysymys: miksi sinä kyttäät muita ihmisiä tuomitaksesi heitä? Voisitko jotenkin keskittyä omaan elämääsi, tai vaikka kehittää sitä niin että se olisi kiinnostavaa, edes sinulle itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he ajattelevat, että ihan sama. Ehkä he eivät tiedä mitkä housut olisivat paremmat. Kertoisitko mitkä olisivat?
Naapurien poika syntyi kolme päivää meidän poikamme jälkeen. Meidän poikamme painoi syntyessään 4100g, naapurien poika ainoastaan 2700g. Miten on mahdollista, että pojat ovat nyt suunnilleen yhtä suuret vaikka meidän poika oli syntyessään isompi ja miten naapurien poika on kehittyneempi kuin meidän poika vaikka meidän poika on vanhempi ja oli syntyessään naapurien poikaa isompi? Naapurien poika oppi kävelemään jo 11kk iässä kun taas meidän poika oppi kyseisen taidon vasta 1v2kk vanhana? Lisäksi nyt 1v8kk iässä naapurien poika osaa sanoa paljon enemmän sanoja kuin meidän poika?8
Mistä löytää pätevän tähtikartan, sivuston tai kirjan, jossa on laajasti ei tunnettujen tähtien, galaksien sekä planeettojen nimiä. Tai avaruuden osia. Kiitos.
Peseekö joku rintaliivit aina käsin?
Itse pesen aluksi muutaman kerran, kun liivit ovat vielä uudet. Sitten jostain syystä lopetan käsinpesun ja heitän muiden pyykkien mukana koneeseen. Sinne vain kaarituet pyörimään.
Miten hotellin sauna toimii? 🤦♀️ Harvian kiuas, kiukaassa ei ole nappuloita. En ole käyttänyt sähkösaunaa vuosiin.
Seinässä on siis pelkkä "kiuas ajastin" jossa asteikko 0-120. Lämmittääkö siis tuon ajan mitä vääntää esim jos 60 niin 60min? Vai alkaako lämmittää vasta sen ajan kuluttua? Tyhmä kiittää 😄
Mitä se kertoo ihmisestä, jos hän ei ymmärrä ajatella asioita muista kuin omasta näkökulmastaan? Ei esimerkiksi ymmärrä, että toisella on erilainen tausta ja kokemukset, erilaiset fyysiset ja psyykkiset ominaisuudet tai jos ei osaa rajoitteidensa vuoksi jotain asiaa yhtä hyvin ja on toisessa asiassa parempi, niin ei (välttämättä) ole ihmisenä parempi tai huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Pihassani kulkee loukkaantunut lintu. On ollut täällä jo viikon ajan. Kyseessä västäräkki, joka muuten ihan kunnossa eli liikkuu, hyppii ja metsästää ruokaa maasta, mutta se ei lentämään pysty. Olen sitä sen verran takaa ajanut eli tämä selvä asia. Toinen siipi roikkuu vähän alempana ja voi olla ehkä murtunut tai venähtänyt. En tiedä sitten mitä tehdä linnulle. Kyseessä siis aikuinen lintu. Asun pohjanmaan alueella ja en pysty lähtemään lintua kauas viemään. Lähellä ei ole mitään paikkaa minne voisi sen viedä. Piha on rauhallinen eli ei olo pelkoa, että se esim jää auton alle, mutta eihän se tuosta toivu.
Soita Jarmo Lautamäki, Jampan eläinhoitola, Mikkeli. Hän hakee kauempaakin erityisesti lintuja hoitoon, jos ei ihan sinne asti tule, niin tietää kelle soittaa.
Olen kuullut, että jokaisella ihmisellä on oikeus hankkua lapsia jos hän haluaa. Minä haluan lapsia niin miksi kukaan nainen ei suostu tekemään niitä minun kanssa vaikka minulla on oikeus tehdä niitä?
Jos mökki on myynnissä hintaan 115 000 euroa ja esitteessä lukee, kiinnityksiä 10 000euroa, niin mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ikärasismia?
Ikärasismia ei ole olemassa.
Rasismi tulee englannin kielen sanasta racism, joka viittaa rotuun (race). Käsite "rotu" on ihmislajin kohdalla kiistanalainen käsite, eikä sitä enää käytetä asiallisessa yhteydessä. Mutta jos ihmisrotuja olisikin, on kuitenkin yleinen yksimielisyys siitä, että se ei muutu iän myötä, vaan säilyy samana ihmisen koko elämän ajan. Siksi ikärasismi itsessään on absurdi käsite.
Ehdotan sen sijaan käyttämään termiä ikäsyrjintä.
Aina joku vutun pariskunta tulee samaan bussiin jauhamaan paskuu.
Eikö Facebookia pääse enää lukemaan ilman tiliä ja kirjautumista? Voiko tilin omistaja muuttaa tämän itse asetuksista? Ottaa päähän kun moni taho tiedottaa vain Facessa enkä halua luoda tiliä.