Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18365)

Vierailija
12021/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko helppoa kikkaa, jolla saisi liikkeiden logolla varustetuista henkareista tekstin pois?

Kokeilin jo taikasientä, mutta sillä joutuu hankaamaan pitkään enkä viitsi tuhlata sientä ja vaivaa kasaan henkareita. Voiko henkareita vaikka liottaa jonkin tietyn aineen kanssa, että muste pehmenisi ja olisi helpompi hangata pois?

Vierailija
12022/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko helppoa kikkaa, jolla saisi liikkeiden logolla varustetuista henkareista tekstin pois?

Kokeilin jo taikasientä, mutta sillä joutuu hankaamaan pitkään enkä viitsi tuhlata sientä ja vaivaa kasaan henkareita. Voiko henkareita vaikka liottaa jonkin tietyn aineen kanssa, että muste pehmenisi ja olisi helpompi hangata pois?

Kokkeileppa mualinpoisoainetta.  Kokkeile varovasti, ettei färi lähe ite henkaristakii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12023/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puhekielessä sanotaan "me paloimme"? "me palettiin" ?? Sattuu aivoihin.

Vierailija
12024/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen saa kerralla kaksi tai jopa enemmän kuin kaksi lasta, niin miten ne mahtuvat kaikki samaan aikaan sieltä emättimestä ulos kun käsittääkseni jo yhden lapsen saanti ulos sieltä saattaa olla hankalaa?

Tiedätkö mikä ero on sanoilla rinnakkain ja peräkkäin?

Jos tiedät, niin yritä soveltaa tietoa tähän kysymykseen vastausta etsiessäsi.

Vierailija
12025/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammainen mies 51v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! -Kysyit, miksi et saa tietää asuntolatoverisi sairaudesta. - Huolestuttaako sinua tämä asia? Jos huolestuttaa, niin miksi. - Kerro ohjaajalle tämä huoli.

Minua suututtaa kun en asuntolassa saa kaikkia toisten asukkaiden asioita tietää vaikka ne kuuluvat minulle. Minun on oikeus saada tietää, että missä sairaalassa Kalle oli ja miksi hän oli siellä, mutta minulle ei kerrota sitä. Ei minua Kallen terveys kiinnosta vaan omani koska minua pelottaa, että mitä jos sairaus tarttuu minuun. Eli jos Kallella oli vaikka joku aids ja se tarttuu minuun jos hän pakottaa minut seksiin.

Mutta kun toisten ihmisten yksityisasiat eivät kuulu sinulle.

Olet aiemmin kertonut, että pelkäät toisen asukkaan sairastavan tarttuvaa ja vaarallista tautia ja että saat itse tartunnan.

Ole huoleti. Jos hänellä olisi tällainen tarttuva tauti, niin hänet eristettäisiin muista asukkaista. Jos häntä ei ole eristetty muista asulkaista, on huolesi aiheeton. Hän ei voi tartuttaa sinua. Todennäköisesti syy sairaalassa oloon on jokin muu kuin tarttuva tauti. Niinpä se ei kuulu sinulle mitenkään.

Lopeta kysely niin et ajaudu vaikeuksiin ja eristyskoppiin.

Vierailija
12026/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen saa kerralla kaksi tai jopa enemmän kuin kaksi lasta, niin miten ne mahtuvat kaikki samaan aikaan sieltä emättimestä ulos kun käsittääkseni jo yhden lapsen saanti ulos sieltä saattaa olla hankalaa?

En ymmärrä!

Vierailija
12027/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysymyksen kysyjä. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä!

Vauvat tulee peräkkäin, ei ihan yhtäaikaa, vaikka ne siellä mahassa kasvaa yhtä aikaa.

Vierailija
12028/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö ostaa shortsit vaik en tykkää niist ollenkaa ja naapurin Elviirallakin on ja yks Miisakin sanoi ostavansa piakkoin. Lapsen opellakin oli viimeks kun näin vaikka ei sopinu sille ollenkaan

Aika taukin näkönen muutenkin. Onneks ope vaihtuu.

Vierailija
12029/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kysymystä tässä ketjussa on fiksuja/tarpeellisia? "ilman veetuilua" Olisiko aika poistaa ketju?

12030/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sellaisen kukkiin tulevan nauhan nimi on mitä näkee hautajaisissa, pää ei tunnu toimivan yhtään ja googlettamalla ei löydy

Sama kyselijä täällä löysin netistä kukkalaitteen nauhan mutta siellä ei voi valita tekstiä nauhaan tulisi siis vain valkoinen nauha, mutta millä siihen kirjoitetaan? Eikö sellaiset nauhat yleensä ole jotain kangasta eikä paperia

Ei ole vastaus kysymykseesi, mutta tilasin hautajaisiin kukat kukkakaupan nettisivulta. Miksi netistä => koska edellisiin hautajaisiin ostin kivijalkakaupasta ja kaupassa sitten aloin itkemään.  Nettisivuilla oli kuvat kukista ja sähköpostilla laitoin nauhaan tulevan tekstin. Tekstin hain googlaamalla.

Vierailija
12031/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko huvipuistossa kuolla sydänkohtaukseen, jos pelkää tosi paljon jossain laitteessa?

Vierailija
12032/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sellaisen kukkiin tulevan nauhan nimi on mitä näkee hautajaisissa, pää ei tunnu toimivan yhtään ja googlettamalla ei löydy

Tarkoitatko seppelenauhoja?

Vierailija
12033/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitko mieluummin valkoisen vai mustan hiilihapotuslaitteen? (Jos et itse ottaisi, niin kumpaa pitäisit yleisesti "turvallisempana" valintana?)

Ylänuoli = valkoinen

Alanuoli = musta

Tämä on vaikea kysymys.

Musta on todennäköisesti tehty kierrätysmuovista. Turvallisuuden kannalta epäilyttää, että onko siihen jäänyt jotain haitallisia jäämiä aiemman käytön jäljiltä. Toisaalta ympäristön kannalta tuo musta on parempi ja myös ihmiskunnalle, sinä mukaan luettuna, turvallisempi.

Valkoiseen on käytetty uutta fossiilisesta öljystä tuotettua muovia. Paha juttu, ympäristöä pilattu, energiaa tuhlattu ja hiilijalanjälkesi suurenee.

Molemmista saat muovijäämiä ja myrkytyt hiljalleen.

En pidä kumpaakaan turvallisena valintana.

Suosittelen sinulle, että veistät itsellesi kuksan ja juot siitä suomalaista puhdasta ja kylmää kraana- tai kaivovettä. Kuksa kestää kauemmin kuin nuo turhat ja terveytesi ja ympäristösi pilaavat muovihärpäkkeet. Kuksa on luonnollinen biohajoava uusiutuvasta raaka-aineesta tehty kotimainen tuote.

Muuten, miksi ihmeessä haluat rapauttaa hampaasi piloille litkimällä hiilihapotettua vettä? Huonoista hampaista seuraa monen moista turvallisuusriskiä.

Jos kuksan veisto tuntuu ylivoimaisen vaikealta, niin voit käyttää juomiseen myös ikivanhaa suomalaista innovaatiota, koivun tuohesta tehtyä tuohilippoa. Se on yhtä turvallinen valintakuin kuksa.

Hiilihappo ei rapauta hampaita

Vierailija
12034/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sellasia miehiä, jotka haluaa että nainen "jahtaa"? Ei siksi, että saisivat siitä jotain hupia tai egon pönkitystä, vaan siksi että se toimii heille, ja voi johtaa suhteeseen.

Jotkut ujot miehet on sellasia, että niitä pitää vähän ”jahdata” jos haluaa niiden kanssa suhteeseen.

En usko että ujot miehet varsinaisesti haluavat tätä, vaan enemmänkin tuskailevat oman ujoutensa ja asioiden edistämisen vaikeuden kanssa. Mutta varmaan on sellaisiakin miehiä, jotka aidosti tykkäävät, että heitä liehitellään ja heille tehdään alotteita.

Mutta en oo mies, oon vaan kattonut paljon youtubesta vinkkejä, että saisin ujon miehen rakkaakseni.

Vierailija
12035/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys ylempään: varmaan siis kaikki tykkäävät, että kiinnostavat ihmiset liehittelevät ja ovat aloitteellisia itseä kohtaan.

Vierailija
12036/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok kutsua luokseen ja rapsuttaa lampaita paikoissa joissa niitä on sellaisessa aitauksessa että ohikulkija voi näin tehdä? Vai voinko aiheuttaa sillä jotain ongelmia? (tuli jotenkin mieleen se taannoinen tapaus jossa dronen lennättäjä halusi kuvata karjaa ja tilanpitäjä kertoi että lehmät olivat vauhkoontuneet pitkäksi aikaa)

Vierailija
12037/18365 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammainen mies 51v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! -Kysyit, miksi et saa tietää asuntolatoverisi sairaudesta. - Huolestuttaako sinua tämä asia? Jos huolestuttaa, niin miksi. - Kerro ohjaajalle tämä huoli.

Minua suututtaa kun en asuntolassa saa kaikkia toisten asukkaiden asioita tietää vaikka ne kuuluvat minulle. Minun on oikeus saada tietää, että missä sairaalassa Kalle oli ja miksi hän oli siellä, mutta minulle ei kerrota sitä. Ei minua Kallen terveys kiinnosta vaan omani koska minua pelottaa, että mitä jos sairaus tarttuu minuun. Eli jos Kallella oli vaikka joku aids ja se tarttuu minuun jos hän pakottaa minut seksiin.

Mutta kun toisten ihmisten yksityisasiat eivät kuulu sinulle.

Olet aiemmin kertonut, että pelkäät toisen asukkaan sairastavan tarttuvaa ja vaarallista tautia ja että saat itse tartunnan.

Ole huoleti. Jos hänellä olisi tällainen tarttuva tauti, niin hänet eristettäisiin muista asukkaista. Jos häntä ei ole eristetty muista asulkaista, on huolesi aiheeton. Hän ei voi tartuttaa sinua. Todennäköisesti syy sairaalassa oloon on jokin muu kuin tarttuva tauti. Niinpä se ei kuulu sinulle mitenkään.

Lopeta kysely niin et ajaudu vaikeuksiin ja eristyskoppiin.

Minä jatkan asiasta kysymistä kunnes saan vastauksen! Hoen sitä joka päivä koko ajan kaikille muille kunnes saan vastauksen!

Vierailija
12038/18365 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattavatko ahvenanmaalaiset urheilukisoissa Suomea vai Ruotsia?

Vierailija
12039/18365 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kyselijä täällä löysin netistä kukkalaitteen nauhan mutta siellä ei voi valita tekstiä nauhaan tulisi siis vain valkoinen nauha, mutta millä siihen kirjoitetaan? Eikö sellaiset nauhat yleensä ole jotain kangasta eikä paperia

Niin ne(keino) silkkinauhat, pyydät floristilta ne tekstattuna. Niillä on joku joka osaa kirjoittaa niihin kauniisti kultakirjaimin.

Vierailija
12040/18365 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattavatko ahvenanmaalaiset urheilukisoissa Suomea vai Ruotsia?

Suomea, luulen. Ovathan he suomalaisia.

Uskoisin, että Ruotsia, haluaisivat varmaan mieluummin kuuluakin Ruotsiin. Tuosta jatkokysymys, että miten on mahdollista, että jos ei ole mitään sukulaisuussuhteita tms. Ahvenanmaahan, niin ei voi sieltä esim. taloa ostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi