Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18370)
Miksi kaikissa uskonnoissa syytetään toisia mutta itse tehdään kaikki synnit mistä muita syyttää ?
Ymmällään kirjoitti:
Mulla on uus Motorola. Mistä johtuu tämä kummallinen vika. Mulle onnistuu soittamaan vasta kun on yrittänyt toisen kerran heti perään. Ensimmäinen epäonnistuu vaikka mulle soittaja kuulee että kaiken pitäsi olla ok. Mun puhelin ei hälytä kun vasta toisella.
Mix alapeukku?
Vierailija kirjoitti:
Miten kuorettomien nakkien kuoret otetaan pois tehtaalla? Tuli mieleen kun tänään söin niitä. Nakkien päissä samanlaiset rutut kuin on kuorellisissa. Onko siis makkaratehtaalla joukko kuorijoita, vai miten homma hoituu?
Kone kuorii.
Jos iskee naulan seinään vaikka taulun ripustusta varten, onko vaarana että naula osuisi sähköjohtoon?
Vierailija kirjoitti:
Jos iskee naulan seinään vaikka taulun ripustusta varten, onko vaarana että naula osuisi sähköjohtoon?
On
Vierailija kirjoitti:
Miten löydän kerrostaloasunnosta korvausilmaventtiilit? Seinissä ei ole mitään pylpyröitä. Ikkunanpokat ovat suht uudet, mutta niissä ei näy mitään aukkoja. Talo vanha, painovoimainen ilmanvaihto.
Voi olla patterien takana. Periaate on silloin että ilma lämpiäisi ennen tuloa huoneistoon.
Mutta kyllä ne jossain on oltava. Todennäköisesti jokaisessa makkarissa ja olkkarissa, keittiössä pitäisi olla, mutta ei aina ole.
Tai sit ikkunoissa on karmeissa sellaiset vaaka / pystymalliset metalliset tai muoviset räpiskät, jotka ei näytä ehkä ihan venoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
Mitä tuollaisesta voi seurata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
Mitä tuollaisesta voi seurata?
Sulake varmaan palaa, ja rikki mennyt johto pitää korjauttaa ammattilaisella?
Mistä alekonvehteja ? kirjoitti:
Miksi kaikissa uskonnoissa syytetään toisia mutta itse tehdään kaikki synnit mistä muita syyttää ?
Kai se on se ihmisen tuntema syyllisyys, joka painaa. Uskonto on sitten keksitty, jotta ihminen voi siirtää sen taakan jollekin muulle ja taas tehdä iloisesti syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos et käytä kovin isoa naulaa niin ei se yllä seinälevyn/laudan taakse. Eli silloin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et käytä kovin isoa naulaa niin ei se yllä seinälevyn/laudan taakse. Eli silloin ei.
Okei kiitos. Onkohan vanhahkoissa taloissa sähköjohdot asennettu jonkinlaisten suojaavien putkien sisään? 1970-luvun kerrostalo on kyseessä.
Onko Heinolassa asuvia paikalla? Tottuuko tuohon kaameaan hajuun joskus? Mikä tehdas sitä levittää?
Naulojen paukuttelusta tuli mieleen, että itse olen joskus iskenyt naulan lastulevyseinään. Toisella puolen seinää oli laatoitettu kylppäri. Onko tuosta tärähtelystä jotain haittaa kylppärin laatoille, voivatko esim murtua? Ehjiltä näyttävät, mutta jatkossa pitää varmaan olla tarkempi.
Mikä on paras pika-apu ahdistukseen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras pika-apu ahdistukseen?
Ahdistus liittyy usein huoleen tulevaisuudesta, tavalla tai toisella. Aina kun muistan, yritän tehdä huomatessani ahdistuksen nousevan, semmoisia maadoitus- ja rentoutumisharjoitteita. Niiden pääidea on tuoda ajatukset takaisin nykyhetkeen, kehoon. Tyyliin: olen oikeasti turvassa, vaikka ahdistus yrittää saada minut tuntemaan kuin olisin vaarassa.
Voi esim. keskittyä kuuntelemaan ympäristön ääniä vaikka minuutiksi, tunnustelemaan millaisia tuntemuksia kropassa on, myös minuutiksi, keskittymään oman hengitykseen taas minuutiksi jne. Sitten on erilaisia hengitysharjotuksia jotka ovat aika tehokkaita: vedä ilmaa sisään laskien neljään, pidätä hengitystä laskien taas neljään, hengitä ulos laskien neljään, pidätä hengitystä laskien neljään ja aloita alusta.
Lämmityksen ajan kiinni.
Saunoessa venttiili auki, et tulee raitista ilmaa saunaan. Paitsi JOS kiukaan päällä/edessä on tuloilmaventtiili ja kyseinen venttiili imee ilmaa. Silloin se avataan saunomisen jälkeen ja kiinni kun lämmitetään/saunotaan.
Miksei aamiaiseksi syödä samanlaista ruokaa kuin muillakin aterioilla?
Kaupan kassana työskenteleville tyhmä kysymys:
Jos asiakkaaksi tulee nuorelta näyttävä henkilö, jolta tulee kysyä henkkarit, ja jos hän käyttää maskia, pitääkö kassan pyytää tällöin asiakasta poistamaan maski verratakseen henkkarin kuvaa kasvoihin?
Vanhassa talossa niitä ei ole koskaan ollutkaan.