Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18334)

Vierailija
901/18334 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko se oikeasti kaupan myyjän mielestä huvittavaa / ajatteleeko se jotenkin päänsä sisällä että "hahhah nythän toi osti kortsuja meneekö se panemaan" Kun ostaa jotain arkaluontoista? Itseäni nolottaa.mennä aina ostamaan rintsikoita yms.

On se noloa. Mä olen kaupassa töissä. Ei sinne edes pääse töihin semmoiset ihmiset, jotka koskaan ovat edes tulleet ajatelleeksi seksiä. En nyt osaa selittää, miksi me sitten edes ymmärretään pitää kumien ostoa nolona. Rintaliivejä emme myöskään käytä eikä meillä ole niitä kuutisiakaan vai mitä ne nyt olikaan.

😊

Taas yksi, joka ei noudata ketjun sääntöjä. VAIN ASIALLISET VASTAUKSET OVAT SALLITTUJA. Ei tällaista pottuilua, kiitos! 

Anteeksi. Nyt kävi niin, etten ollut lukenut otsikkoa ihan ajatuksella. Oikeasti en koskaan ennen ole vastannut mihinkään tämän tyylisesti, mutta tuli vaan niin paljon omakohtaisia kokemuksia ja muistoja, että pistin huumoriksi ja ymmärrän hyvin, miltä kommenttini kuulosti.

Siis olen itse nolostellut terveyssidepakettia, kun se on ainoana kellinyt korin pohjalla ja joku tuttu pysähtyy juttelemaan.

Ja nuorena sovitin rintsikoita kotipaikan ainoassa vaateliikkeessä. Kuulin sovituskoppiin erään luokan pojan puheen. Mietin, miten tulen sieltä ulos ja salakuljetan liivit paikoilleen. Siinä samassa myyjä kilkatti sille pojalle, että älä vain mene sinne. Arka asia menossa. Liivien sovitusta. Mä niin häpesin tulla sieltä ulos...

Vierailija
902/18334 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos linnut ja hirmuliskot ovat sukua, tarkoittaako se, että hirmuliskoilla oli myös höyhenpeite? Tuli mieleen näkemäni kuva höyhenettömistä pöllöistä ja ne näyttivät ilman höyheniä mini-hirmuliskoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/18334 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nälkä, tarkoittaako se aina sitä, että on syönyt liian vähän ja pitäisi syödä enemmän?

Vierailija
904/18334 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli 911- terrori-iskusta. Mieheni on jenkki ja han uskoo, etta isku oli lavastettu, olen saanut kuulla tasta aiheesta tarpeeksi, katsonut dokumentteja. Mieheni on saanut minutkin uskomaan, ettei tornin putoaminen ollut sattumaa.

Iskuista tiedettiin, ennen kuin tapahtuivat. Mutta kukaan ei tehnyt mitaan estaakseen iskut.

Kun lentokone tormasi torniin ja syttyi palamaan, jollain ihmeen kaupalla poliisit loysivat konetta ohjaavien passit vauriottomina makaamasta maasta.

On todistettu, materiaali, jolla tornit on rakennettu, ei sula ilman tiettya kuumuusaatetta. Tama vaatii rajaytyksen. Eli toisin sanoen, insinoorit ovat tarkkaan laskeneet lentokoneen vauhdin ja tormays ei tieteellisesti voisi kaataa tornia.

On paljon muitakin todisteita, tassa muutama. Tassa linkki jos kiinnostaa, voitte lukea aiheesta viela lisaa :)

https://www.google.com/amp/s/newsone.com/742485/the-11-most-compelling-…

Vierailija
905/18334 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaisiko kukaan sellaista suomalaista elokuvaa, missä joku perhe muutti Roomaan isän työn takia? Olen nähnyt tästä elokuvasta vain loppupätkän joskus pienenä. Näin tämän joskus 90-luvun alussa kun se oli nauhoitettuna. Näin sen kyllä monen monta kertaa. Nauhaa ei enää ole. Siitä oli tosiaan vain lyhyehkö pätkä. Muistan äitini sanoneen, että perhe muutti Roomaan isän työn takia. En kyllä ole varma, oliko se elokuva vai sarja, koska olen nähnyt vain tämän lyhyen pätkän.

Vierailija
906/18334 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen penistä tulee käsitellä käsin?

Vierailija
907/18334 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa murha aina ollut sellainen, että se ei vanhene koskaan? Ruotsissahan oli vuoteen 2010 saakka niin, että murha vanhenee 25 vuodessa, mutta sitä muutettiin, jotta Olof Palmen murha ei vanhenisi. Miksi näin?

Vierailija
908/18334 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sotia yksinkertaisesti KIELLETÄ ja täten saada poistumaan kokonaan. Lainsäädäntö, sopimukset, aseriisunta, tarkkailu jne. Johtajat saisivat tapella keskenään jos siltä tuntuu. Tuliaseet olisivat sallittuja vain turvallisuusalan ammattilaisille.

Tuotahan on koko ajan yritetty. Aina vaan löytyy noita vallanhaluisia kahjoja kuten Isis, Trump ja Putin jotka tykkäävät sotia. Ja asekauppiaat yllyttävät heitä koska sodat ovat heidän bisnestään.

Vierailija
909/18334 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias kirjoitti:

Jos lääkäri kirjoittaa reseptin, voiko sillä reseptillä ostaa sitä lääkettä vain yhden kerran vai monta kertaa esim. tiettyyn päivään mennessä?

Riippuu reseptistä. Nykyään reseptit ovat voimassa 2 vuotta kirjoituspäivämäärästä.

Vierailija
910/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joiden mielestä Salkkareiden Kari on nallekarhu, perustelkaa, miksi. Minusta ei todellakaan ole.

Vierailija
911/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboivatko eläimet?

Vierailija
912/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentin päivä -dokumentin alussa Kekkonen nauttii aamiaiseksi appelsiinimehua, hunajateetä ja kampanisun. Mietin vain, että olikohan tuo appelsiinimehu kaupan appelsiinimehua vai puristettu appelsiineista?

Vierailija
913/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko esim. New Yorkista mahdollista saada tietokoneen näppäimistö, jossa on kirjaimet å, ä ja ö?

Vierailija
914/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin hämärästi tällaisen elokuvan. Millainen elokuvan juoni oli? Olen löytänyt tietoa, että siinä esiintyi Lauri-niminen poika ja hän meni pihavarastoon haaveilemaan mielikuvitusmatkasta. Tätä ennen minulla oli muistikuva, jossa joku mies suuttui Laurille ja ainakin yhdelle toiselle lapselle, koska nämä olivat menneet pihavarastoon otettuaan avaimen luvatta. Mutta miten elokuvassa sitten lopulta kävi ja mitä siinä käsiteltiin?

Vierailija
915/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nykyään mistään sellaisia sinisiä lökäreitä, joita näki paljon varsinkin 2000-luvun alussa?

Vierailija
916/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako nylkyttäminen itsetyydytystä?

Vierailija
917/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kaistaa saksalaisilla moottoriteillä on enimmillään? Siis yhteen suuntaan?

Vierailija
918/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka myöntää käyttäneensä elmukelmua esim. alleihin, reisiin ja/tai vatsaan? Onko sillä mitään kiinteyttävää vaikutusta jos käyttää vaikka 3 x viikossa liikunnan/saunan ohella vai ainoastaan vain hikoilemaan, nimimerkillä epätoivoisena kokeilen ensimmäistä kertaa.. :D Äh, olen laihduttanut viidessä vuodessa 30kg ja nyt normaalipainoinen ollut jo parisen vuotta, mutta vatsa, reidet ja allit on sellaista ylimääräistä löllyvää... pullataikinaa. En millään kerkeäisi eikä rahakaan riittäisi salille, mutta jotain pitäisi tehdä.. kuormittava monipuolinen työkään ei tunnu muuttavan senttejä enää mihinkään, tiettyyn pisteeseen sekin näköjään riitti. Mitat 97-88-97 ja tuossa just pähkäilin, että varsinkin vyötäröstä ja lantiosta saisi heittämällä 10cm pienemmät ilman tuota ylimääräistä röllykkää. Perhana.

Vierailija
919/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun youtubessa puhutaan esim. "Milloin teet 1000k spessun?" Niin mitä se 1000k tarkoittaa? Vaikutan varmaan aika tyhmältä kun alakouluikäisetki tietää tän :)

Vierailija
920/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja eikö kukaan tiedä sen joululaulun nimeä? Sen jossa laulettiin "porotokat vaeltaa"

T: se joka kyseli youtubesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä