Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18334)

Vierailija
641/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5691 kirjoitti:

Mikä on lentokoneissa (laadukkailla lentoyhtiöillä) jaettavan kuuman pyyhkeen ("hot towel)" tarkoitus? Useimmiten ne ovat vielä jaettassa niin kuumia, että hyvä kun pystyy käsissä pitämään.

Miten sellaisia voi käyttää etenkään naiset, joilla meikkiä naamassa?

Ainakin Emiratesin lennoilla pyyhkeet jaetaan juuri ennen ruokatarjoilua, jolloin itse käytän kuuman pyyhkeen ihan vain käsienpesuun. Ajattelen sen niin, että kuumennus on tehnyt niistä hygieenisempiä, tiedä sitten.

Enpä ole kuitenkaan kasvojani ajatellut niillä pestä, eikös kasvoille suositus ole viileä vesi?

Vierailija
642/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isojen risteysten vastakkaiset vihreät liikennevalot toimivat eri aikaan (toiset viiveellä)?

Eli vastaantulevat usein pääsevät ajamaan hieman aikaisemmin kuin toiset, jotka joutuvat odottamaan about siiheksi, kun toiset ovat jo lähes kohdalla viereisellä kaistalla. Olen yrittänyt pälyillä, johtuuko tämä hetkeä aikaisemmin tieltä kääntyvistä, mutta käsittääkseni ne toimivat samanaikaisesti.

Tätä olen miettinyt pitkään, eikä kukaan kanssamatkustajani ole osannut siihen vastata. :D Olen miettinyt muutakin syvällisempää, mihin kukaan ei liiemmin ole osannut vastata, mutta en nyt saa päähäni muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joku vastaa minun kysymyksiin?   Eli miksi juuri syksyllä 2015 oli tämä suurin pakolaisaalto? Ja miksi se, että jotku amerikkalaiset vuonna 2008 eivät pystyneet maksamaan talolainoja, aiheutti maailman laajuisen laman? Entä tuliko pakolaisia siksi paljon, kun Kreikka liittyi Eu:hun?

Vierailija
644/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään vinkkiä miten voisi estää sisäreisien ihon kipeytymistä uimapuvussa? Mulla reidet ovat sen verran tuhdit että hankaavat aina yhteen (esim. housut kuluvat nopeastikin puhki) ja hameen kanssa käytän aina jonkunsortin spanxejä. Mutta mites uikkarisilteen? Viime kylpyläreissulla onnistuin saamaan sisäreidet ihan vereslihalle kun iho on märkä (ja ehkä se suola suolasaunassa ei ollut paras idea).

Vierailija
645/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako synnyttäessä orgasmin? Kun kyllähän se vauvan pää G-pisteeseen osuu ja ite voi vähän klitorista hierasta jos tarvii klitorisstimulaatota.

Olen kuullut, että se voisi olla mahdollista. Itselläni orgasmi oli kyllä viimeinen asia, mikä siinä tilanteessa oli mielessä :D Mitä tulee g-pisteeseen osumiseen, ei varmasti ole kovinkaan montaa naista jotka pelkästään siitä saisivat orgasmin. Varsinkaan jos samaan aikaan paikat venyy äärimmilleen ja tuntuu että halkeaa. Orgasmin saaminen vaatii yleensä myös rentoutumista ja sekin on hyvin kaukana synnytytilanteessa. Klitoristakaan ei tule mieleenkään hieraista kun ponnistaessa puristaa käsillä miehen kättä, sängynlaitaa tai mitä nyt sattuu olemaan siinä hollilla. 

Olen kuullut erään iäkkään naisen kuvailevan vaikeaa synnytystä ja tajusin yhtäkkiä, että hän kuvailee orgasmia. Mutta ei siinä mitään käsipelejä kukaan normaali ihminen harrasta vaan eiköhän kyse ole vaan pitkittyneen stimulaation joillekin naisille aiheuttamasta fyysisestä ilmiöstä. Luulisin, että g-pisteen paikka vaikuttaa asiaan, siis miten klitoriksen sisäpuolinen massa on asettunut vaginan ympärille ja etupuolelle.

Itse en muuten saa orgasmia, jos olen rentoutunut. Minun pitää nimenomaan jännittää lihakset saadakseni sen.

Vierailija
646/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako synnyttäessä orgasmin? Kun kyllähän se vauvan pää G-pisteeseen osuu ja ite voi vähän klitorista hierasta jos tarvii klitorisstimulaatota.

Olen kuullut, että se voisi olla mahdollista. Itselläni orgasmi oli kyllä viimeinen asia, mikä siinä tilanteessa oli mielessä :D Mitä tulee g-pisteeseen osumiseen, ei varmasti ole kovinkaan montaa naista jotka pelkästään siitä saisivat orgasmin. Varsinkaan jos samaan aikaan paikat venyy äärimmilleen ja tuntuu että halkeaa. Orgasmin saaminen vaatii yleensä myös rentoutumista ja sekin on hyvin kaukana synnytytilanteessa. Klitoristakaan ei tule mieleenkään hieraista kun ponnistaessa puristaa käsillä miehen kättä, sängynlaitaa tai mitä nyt sattuu olemaan siinä hollilla. 

Olen kuullut erään iäkkään naisen kuvailevan vaikeaa synnytystä ja tajusin yhtäkkiä, että hän kuvailee orgasmia. Mutta ei siinä mitään käsipelejä kukaan normaali ihminen harrasta vaan eiköhän kyse ole vaan pitkittyneen stimulaation joillekin naisille aiheuttamasta fyysisestä ilmiöstä. Luulisin, että g-pisteen paikka vaikuttaa asiaan, siis miten klitoriksen sisäpuolinen massa on asettunut vaginan ympärille ja etupuolelle.

Itse en muuten saa orgasmia, jos olen rentoutunut. Minun pitää nimenomaan jännittää lihakset saadakseni sen.

Niin ja kuulun tähän n. 20% vähemmistöön, jotka saavat sen "ilman käsiä" ja helposti.

Vierailija
647/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään vinkkiä miten voisi estää sisäreisien ihon kipeytymistä uimapuvussa? Mulla reidet ovat sen verran tuhdit että hankaavat aina yhteen (esim. housut kuluvat nopeastikin puhki) ja hameen kanssa käytän aina jonkunsortin spanxejä. Mutta mites uikkarisilteen? Viime kylpyläreissulla onnistuin saamaan sisäreidet ihan vereslihalle kun iho on märkä (ja ehkä se suola suolasaunassa ei ollut paras idea).

Linola-voidetta reisien hinkkauskohtaan. Ei taida tuntikausien polskimista kestää mutta on siitä apua.

Vierailija
648/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko lahkeellinen uimapuku? 

Vierailija
649/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos, käyn metsästämässä tuota rasvaa :)

Lahkeista en niin kamalasti välittäisi, niiden pitäisi olla aika pitkät (menevät muuten rullalle tai puristavat, olen testannut). Nyt on hameellinen alaosa peittämässä muhkuroita :P

Vierailija
650/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olisi hyvä tavata fiksuja, kouluttautuneita ja mukavia ihmisiä joilla on myös maalaisjärkeä päässä? Eli tasapainoisia normaaleja ihmisiä.

Itse löysin netistä, tosin sielläkin näitä on ehkä yksi kolmestakymmenestä. Mutta kannatti seuloa

Vierailija
651/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perin isältäni Makita-merkkisen iskuporakoneen, mutta ilman käyttöohjetta. Osaan käyttää tavallista AEG-porakonetta, mutta en tätä isku-versiota. Mikä ero on pikaistukalla ja tavallisella? Mistä kehtaisin kysyä käyttöohjeita? Pitäisi laittaa taulu seinään ja koukku kattoon. Ei ole semmoisia tuttuja että kehtaisin kysyä.

Entä mitä eroa on nauhahiomakoneella ja pyöröhiomakoneella? Mitä niillä voi hioa? Voiko hioa itse parkettia ja millä vempeleellä? Vai asennanko mieluummin uuden? Eteisen parketti on edellisen omistajan lastenvaunujen jäljiltä tummunut laikuille ja tahroille.

terv. yh-äiti 45 v. (juu pienet pintarempat sujuu, kuten maalaus, laminaatin laitto ja tapetointi)

Parketti on umpipuuta, joten sen voi hioa ja lakata useampaankin kertaan. On kallis materiaali, joten kannattaakin. Jos tummenemat jäisi näkyviin, voisi myös sävyttääkin. Tuskin kuitenkaan ovat kuin pinnassa.

Tämä noin suunnittelijan näkökulmasta. Itse hiomatyöhön voi joku osaavampi vastata. Minulla on se käsitys että on vähän hankalampi hiomatyö kokemattomana saada tasaista jälkeä kauttaaltaan, kun on laaja alue, mutta ihmisethän sitäkin tekee.

Vierailija
652/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sattuisin saamaan joskus vielä seksiä, niin mitähän partneri tuumaisi peräpukamastani? Se on sellainen pieni söpö pallero siinä hollilla :D

Täytyisikö mun pitää huoli siitä, ettei kumppni vaan pääse kurkkaamaan perääni vahingossakaan missään vaiheessa? Ikinä?

Olen harkinnut leikkausta, mutta kun ei se mua mitenkään vaivaa niin en ole mennyt. Ajatus leikkauksesta ja siitä toipumisesta on pahempi kuin itse pukama.

Ei se pukama mikään vastenmielisen näköinen ole.

Kaikilla on joka tapauksessa jotain ei niin täydellistä kehossaan, ei niitä voi eikä kannata loputtomiin piilottaa. Minun mies sanoi varmaan kolmannella kerralla anteeksipyytävästi, että hänellä on pukama ja se nolottaa häntä. Totesin että mitä turhia, minullakin on. Minulla on vielä synnytysarpiakin ja kasaan kursittuja paikkoja jotka ei ole kätilöltä osuneet ihan kohdilleen. Sitten vaan ollaan vähän varovaisempia siinä kohtaa.

Vierailija
653/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran jossakin valtiossa 20€ on paljon rahaa ja jonkun ihmisen kuukausi palkka, niin miksi ei maailma siirry samaan rahaan ? Eli esim . koko maailmassa olisi euro . Välttyisi Thaimaan tytötkin seksikaupalta, kun se pystyisivät suomalaisilta pervoukoiltakin vaatimaan sen 500€ per pano.

Se, että rahayksikkö vaihdettaisiin, ei muuta valtion elintasoa. Palkat ja elinkustannukset eivät ole sidonnaisia rahan nimeen. Vaikka kaikilla olisi käytössä euro, olisi silti joidenkin kuukausipalkka 20e ja toisten 20 000e. Mitä tulee jälkimmäiseen kommenttiin niin rahan pyytäminen seksistä on summasta riippumatta seksikauppaa.

Vierailija
654/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten postin lajittelussa tiedetään, että osoite on väärä/vanha? Minulle tuli kirje, jossa oli edellinen osoitteeni. Siihen oli alalaitaan painettu kirjoituskoneen näköisellä kirjoituksella nykyinen osoitteeni. Muutosta on yli 5 vuotta, joten ei mene enää muuton yhteydessä olevaan postinkääntöön. Miten he siis osasivat vaihtaa osoitteen? Eihän kaikkia kirjeitä ja kortteija voida tarkistaa mahdollisten virheiden korjaamiseksi? Vai voidaanko?

Vierailija
655/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nännien erottuminen arjessa tyylitöntä ja noloa?

Minulla on isot rinnat, joten en halua topattuja rintaliivejä tuomaan lisätäytettä. Ja olen huomannut, että topatut rintaliivit saavat rintani särkemään. Minimizereitä en haluaisi käyttää, koska vaikka isot ovatkin, rintani ovat "linjassa" muiden mittojeni kanssa. Ts. pienemmät rinnat tässä kropassa näyttäisivät hassuilta ja epäsuhdilta.

Käytän siis ohuita ja sileitä liivejä. Nämä ovat ainoita, jotka voin "unohtaa", eli ne eivät paina mistään tai purista tai aiheuta särkyjä. Liivit ovat tukevia, eivätkä ne erotu vaatteiden alta...

...Mutta ne nännit. Toimistossa on tehokas ilmastointi, joten nännit törröttävät joskus iloisesti. Lisäksi jos ulkona käy viileähkö tuulenvire, niin taas törröttää. Teen toisinaan asiakaspalvelutyötä.

Pitäisikö minun käyttää liivien alla, nännien päällä joitakin lappuja, jotka estäisivät törröttämisen? Vaikuttaako nännien törröttäminen huomionhakuiselta, tai jopa tyrkyltä? Pukeudun erittäin asiallisesti, mutta tuo nännien törröttäminen epäilyttää. Tuntuisi kyllä jotenkin tosi hassulta alkaa peitellä näin luonnollista asiaa.

Ja ajatuksen tästä kysymyksestä sain, kun luin joko Iltalehden tai Ilta-Sanomien jutun, jossa nänneistä ja niiden näkymisestä oli puhetta.

Vierailija
656/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin työssäkäyvillä menee rahaa?(verrattuna opiskelijoihin) Olen tätä ihmetellyt kauan. Esimerkiksi monet n. 2000e kuussa tienaavat monesti valittaa rahapulaa. Tietenkin autoon ja työmatkoihin menee rahaa, mutta kun sitä autoa ei edes ole niin mihin se raha menee? Ja eräälläkin samantasoinen palkka ja tiedän että vuokra on alle 500. Jos itse tienaisin 2000e niin voisin joka kuukausi käydä ulkomailla :D Saan 900e kuussa josta jää yli puolet vuokran jälkeen. Tosi tyhmä kysymys enkä ole viitsinyt kysyä keneltäkään.

Minulla tämä kävi näin.

Opiskelijana saa matkoista ja ruuasta ja aika paljosta muustakin, lipuista, museoista, interrailista opiskelija-alennusta. Kun maksaa kaikesta täyden hinnan, siitä kertyy jo paljon.

Opiskelijana saatoin asua todella vaatimattomasti ajatellen, että se on vain lyhyt aika. Lisäksi ainoa joka joutui sopeutumaan oli minä, ei esim lapset.

Saatoin pukeutua kirpparilta ja syödä tarvitessa viikon kaurapuuroa. Kuljin julkisilla ja kävellen, pitkiä vaihtoja koska edullisia, voi nukkua junassa tai lentoasemalla.

Työssäkäyvänä olen tehtävässä jossa pitää olla siisti, eli enemmän rahaa menee vaatteisiin ja kampaajaan. Sain töitä paikasta jossa ei ole julkisia joten jouduin ostamaan auton. Sen lähistöllä ei ole asiallisia vuokra-asuntoja eikä lainkaan asumisoikeusasuntoja. Edullisesta opiskelija-asunnosta pitää tietenkin luopua. Työssäkäyvänä ei saa enää asunistukia. Veroprosentti nousee, ei ole enää yliopiilasterveydenhuollon piirissä, eikä voi käydä yliopiston halvalla salilla. Sain lapsia joten asuminen narkkien naapurina ei ollut vaihtoehto, joten jouduin ostamaan asunnon. Lapset eivät voi elää loukossa eikä syödä kaurapuuroa, joten kunnon ruokaa monta kertaa päivässä täydellä hinnalla. Myös heille vaatteet, lääkkeet ja harrastukset. Lasten kanssa ei yöjunia eikä halvimpia narkkihotelleja asemien lähellä, ei yölentoja, ei retkeilymajan makuusaleja.

Koululaisten kanssa lomille vain koulujen loma-aikaan, kallein mahdollinen aika. Maksan julkisilla monesta henkilöstä. Koska olen päivät töissä, en voi hyödyntää halpoja tarjouksia randomeihin kellonaikoihin. Myös lapset eivät jaksa pitkiä vaihtoja ja kävelymatkoja.

Teinit jaksavat, mutta menee aikuisen hinnat eikä pikku lisävuode riitä. Pukeutuvat ja syövät kuin aikuiset, vapaa-aikaa joka tarvitsee rahaa.

Ai niin, vakuutukset kotiin, autoon, lapsille, kaikkien matkoille ja matkatavaroille. Viikkorahat ja leirit.

Tämä jotenkin kumuloituu. Sitten siihen vain tottuu.

Vierailija
657/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhaussa puhutaan usein pätevimmästä hakijasta. Eikö pätevyys kuitenkin tarkoita tehtävään vaadittavaa tutkintoa/koulutusta, kokemus ja tehtävään sopivuus ovat sitten erikseen? Miten siis saman tutkinnon suorittaneista joku voi olla pätevämpi kuin toiset?

Vierailija
658/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnhaussa puhutaan usein pätevimmästä hakijasta. Eikö pätevyys kuitenkin tarkoita tehtävään vaadittavaa tutkintoa/koulutusta, kokemus ja tehtävään sopivuus ovat sitten erikseen? Miten siis saman tutkinnon suorittaneista joku voi olla pätevämpi kuin toiset?

Wikisanakirja sanoo näin:

Pätevyys

se, että on pätevä, osoittaa kykyä selviytyä jstkin tai kykyä kyetä jhkin

"Uuden opettajan pätevyys oli kyseenalainen."

"Yliopistokoulutus pyrkii kohottamaan lääkärien pätevyyttä."

Vierailija
659/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätevyydellä tarkoitetaan yleistä osaamista asiasta, kykyä selviytyä työstä. Tähän vaikuttaa suuresti kokemus ja luontaiset ominaisuudet, joita voi olla esim myyntityössä ulospäinsuuntautuneisuus ja verbaalinen lahjakkuus.

Vierailija
660/18334 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta poistettiin hammas ja tikit yksityisellä. Nyt muutama päivä myöhemmin luulen, että poistokohdan ien on jotenkin tulehtunut. En halua/pysty maksaa enää euroakaan yksityiselle, eli voinko soittaa tulehduksesta julkiselle, vaikka yksityinen lääkäri poisti hampaan?