Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18370)

Vierailija
4961/18370 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus naisille tulee alapäähän repeämiä synnytyksen aikana. Voiko vastaavanlaisia repeämiä tulla myös muille nisäkäslajin nartuille kuin ihmisnaisille ja miten sen naaraan sitten käy? Voiko se kuolla, jos sen peräpää repeää kovin pahasti kun se porsii pentujaan maailmaan?

Kyllä tulee ja kyllä voi kuolla. Etenkin hyeenanaaraat menehtyvät usein synnytykseen ahtaan synnytyskanavan johdosta.

Vierailija
4962/18370 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen saa kolmoset, niin miten hän ruokkii sitä kolmatta vauvaa kun hänellä on vain kaksi rintaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4963/18370 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jumala sallii sodan, nälänhädän, p..edofiilit ja sipilän hallituksen?

Kuka? Mitä? Häh?

Vierailija
4964/18370 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on nolo kysymys : Miten ihmeessä siistin alapään karvoituksen? Mulle tulee todella herkästi karvatupen tulehduksia ja iho muutenkin herkkä. Ammattilaiselle en pääse. Miestä ei kiinnosta, mutta itseä vaivaa, kun kaikkea kotikonsteja olen kokeillut ja aina iho tulehtuu!

Vierailija
4965/18370 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, että saako tähän tällä palstalla vastausta, mutta miksi minulla on aina siemensyöksyn ajan pari vuorokautta jotenkin vetämätön ja hiukan huono olo? Siis tunnen voivani huonommin sekä henkisesti että fyysisesti pari vuorokautta siemensyöksyn jälkeen ja siksi olen ruvennut välttämään siemensyöksyjen saantia, mikä on hiukan kiusallista, kun olen usein seksuaalisesti kiihottunut vaikka en haluaisi olla, ajatukset pyörivät seksissä ja tekisi mieli purkautua, mutta en kuitenkaan haluaisi sitä, että ei olisi sen jälkeen sitä ikävää olotilaa.

Vierailija
4966/18370 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen saa kolmoset, niin miten hän ruokkii sitä kolmatta vauvaa kun hänellä on vain kaksi rintaa?

Lapset syövät eri aikoihin. Jos maito ei riitä kolmelle, voi turvautua korvikemaitoon. Luonnonkansojen parissa on tavallista, että äidit imettävät toistensa lapsia.

Vierailija
4967/18370 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abt kirjoitti:

No tämä on nolo kysymys : Miten ihmeessä siistin alapään karvoituksen? Mulle tulee todella herkästi karvatupen tulehduksia ja iho muutenkin herkkä. Ammattilaiselle en pääse. Miestä ei kiinnosta, mutta itseä vaivaa, kun kaikkea kotikonsteja olen kokeillut ja aina iho tulehtuu!

Saksilla saa siistittyä lyhemmäksi. Ei tuu karvatupen tulehduksia kun ei höylää ihoa myöten.

Vierailija
4968/18370 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syytä huolestua, kun minulla on vähemmän energiaa kuin useimmilla 5-kymppisillä? Monissa vanhuksissakin on enemmän virtaa! En jaksa esim. käydä normitöissä (useana päivänä viilossa) enkä opiskella säännöllisesti. Olen tottunut olotilaani, joten ihmettelen enemmän muiden kykyä jaksaa elää niin "täysillä" kuin omaa jaksamattomuuttani. Olen melkein 30, mutta tämä energiattomuus on vallinnut ainakin teinistä asti. Voinko olla vain luonteeltani laiska, vai onko tähän pakosti jokin fyysinen selitys? On mitattu rauta- ja kilpirauhasarvot ja monia muita arvoja, joissa ei ollut vikaa, ainoastaan huono kolesteroli oli vähän koholla mutta hyväkin oli melko korkea, joten kokonaistilanne ei kuulemma haittaa.

Voiko syy "laiskuuteeni" olla vain huonohkossa kunnossa?

Vierailija
4969/18370 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten petauspatjan ja lakanan saa pysymään paikallaan, ettei niitä joka aamu tarvitsisi vetää paikalleen? Kyseessä yhden ihmisen sänky ei parisänky.

Vierailija
4970/18370 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinit koostuvat aminohapoista, joista muistaakseni 8 on ihmiselle välttämätöntä, koska ihmisen elimistö ei pysty valmistamaan niitä itse eli ne on saatava ruoasta. Osa ruoasta ei sisällä kaikkia näitä välttämättömiä aminohappoja, esimerkiksi leipä. Jos syön vaikka sitä leipää rasvan kanssa, niin imeytyvätkö siinä olevat aminohapot elimistööni, vaikka siinä ei olisi niitä kaikkia välttämättömiä aminohappoja? Olen lukenut, että niin ei tapahdu, jos niitä kaikkia aminohappoja ei syö samaan aikaan eli siksi on syötävä niin, että niitä kaikkia on syötävä samaan aikaan eli leivän kanssa on syötävä vaikka juustoa.

Vierailija
4971/18370 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikkovauvat syövät varmasti myös pullosta. Jos eivät, niin oppivat odottamaan kyllä omaa rintavuoroaan. Äidillä täytyisi olla runsas maidontuotanto, että monikkovauvoille riittäisi kaikki maito omasta takaa.

Vierailija
4972/18370 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nukkuessa pyörtyä?

Vierailija
4973/18370 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Proteiinit koostuvat aminohapoista, joista muistaakseni 8 on ihmiselle välttämätöntä, koska ihmisen elimistö ei pysty valmistamaan niitä itse eli ne on saatava ruoasta. Osa ruoasta ei sisällä kaikkia näitä välttämättömiä aminohappoja, esimerkiksi leipä. Jos syön vaikka sitä leipää rasvan kanssa, niin imeytyvätkö siinä olevat aminohapot elimistööni, vaikka siinä ei olisi niitä kaikkia välttämättömiä aminohappoja? Olen lukenut, että niin ei tapahdu, jos niitä kaikkia aminohappoja ei syö samaan aikaan eli siksi on syötävä niin, että niitä kaikkia on syötävä samaan aikaan eli leivän kanssa on syötävä vaikka juustoa.

Joka aterian sisältämät aminohapot imeytyvät riippumatta niiden määrästä tai suhteesta keskenään. Elimistö käyttää niitä omien proteiinien rakennusaineiksi ja polttaa ylimääräiset energiaksi. Ihmiset joutuivat pärjäämään ilman supermarkettia ja kylmälaitteita miljoonia vuosia, olemme sopeutuneet siihen että aminohappoja on vaihtelevasti. Jos pitkään ei saa riittävästi kaikkia tarvitsemiaan aminohappoja joutuu elimistö kuluttamaan lihaksia aminohappojen lähteiksi. Tämä tapahtuu kuitenkin niin hitaasti että terve hyvin ravittu ei raskaana oleva aikuinen pystyy paastoamaan ja tekemään fyysistä työtä kuukausia. Kun sitte ravinnon ja aminohappojen saanti palautuu palautuvat myös lihakset. Nykyään saamme teollisuusmaissa niin runsaasti proteiineja että elimistömme ei välttämättä ota ne kaikki talteen. Osan ulostamme ja osa varastoituu rasvana. On kuitenkin hyvä käyttää eri proteiini lähteet vaihtelevasti, niin varmistuu että saa kaikki aminohapot. Niitä ei kuitenkaan tarvitse saada joka aterialla tai välipalalla.

Vierailija
4974/18370 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten petauspatjan ja lakanan saa pysymään paikallaan, ettei niitä joka aamu tarvitsisi vetää paikalleen? Kyseessä yhden ihmisen sänky ei parisänky.

Osta kuminauhallinen muotoon ommeltu lakana. Jos kyse on runkopatjasta tarkista että lakana mahtuu siihen, runkopatja on paksumpi. Sijauspatjaa ei kuminauhallisen lakanan kanssa tarvita, silloin se ei liu`u enää pois paikalta.

Vierailija
4975/18370 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin laittaa pihalle syksyksi jotain sellasia säänkestäviä kukkia. Mitä kaikkia vaihtoehtoja on? Miten se tapahtuu käytännössä? Menen kauppaan, ostan kukkia, ruukkuja (mistä tietää sopivan kokoiset?), multaa? Jotain muuta? Laitetaanko vain se multa ruukkuun ja kukka sinne päälle. En siis ole koskaan laittanut mitään pihakasveja!

Kukka istutetaan multaan niin että juuripaakku on kokonaan mullan ymäröimä, sitten kastellaan. Puutarhamyyjä vastaa mielellään kaikkiin muihin kysymyksiin. Myös kirjastosta löytyy puutarhakirjoja joista saa hyvin tietoa.

Vierailija
4976/18370 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäjalka kirjoitti:

Saako sukkia pitää jaloissa nukkuessa? Minulle on sanottu, että ei saa, mutta jalkojani paleltaa usein mennessäni nukkumaan nyt, kun ilmat ovat alkaneet viilentymään.

Saa pitää.

Vierailija
4977/18370 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan uuden älypuhelimen, voinko siirtää siihen sovellukset jotka olen ostanut, vai pitääkö minun maksaa niistä uudestaan?

Vierailija
4978/18370 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kuminauhallinen muotoon ommeltu lakana. Jos kyse on runkopatjasta tarkista että lakana mahtuu siihen, runkopatja on paksumpi. Sijauspatjaa ei kuminauhallisen lakanan kanssa tarvita, silloin se ei liu`u enää pois paikalta.

Petauspatja suojaa patjaa lialta ja kulumiselta. Jos aikoo luopua petarista, kannattaa hankkia jokin lakanaa paksumpi suojus patjalle.

Vierailija
4979/18370 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet törmännyt täysin paikkaansa pitämättömään tietoon aminohappojen imeytymisestä. Elimistöllä ei ole keinoa estää imeytymistä ilman että kaikki 20 ovat läsnä, eikä sellaisessa olisi järkeäkään.

Vierailija
4980/18370 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista olisi elämä ilman minkäänlaisia aisteja vai voisiko sitä edes kutsua elämäksi, jos ihmisellä ei todellakaan olisi mitään aisteja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi