Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18370)
Sorry, oli kuitenkin vähän v:tuilua. Ehkä
Vierailija kirjoitti:
Miksihän isalmia ei saa kritisoida vaikka meitä tapetaan sen nimeen?
Saa kritisoida, sitähän tapahtuu koko ajan. Ongelmana on vaan se, että monetkaan arvostelijat eivät tiedä kritiikkinsä kohteen pääasioita.
Toinen juttu on se, että kuka saa määritellä mitä tuo uskonto oikeasti on. Heillähän ei ole paavia, vaan järjestelmä perustuu oppineisiin. Ja kun 2400 tärkeää oppinutta tuomitsee tapoamisen uskonnon nimessä sitä ei juurikaan uutisoida, mutta kun yksi hullu tekee asioita tuon uskonnon nimissä niin heti ollaan sitä mieltä, että tuotahan tuo uskonto on.
Miksi kuukautisvuoto kestää niin monta päivää?
Kuukautiset ovat kohdun paksuuntuneen limakalvon valumista ulos... miksei se voi valua kerralla HUMPS vaan sen pitää virrata sieltä kuin piruillakseen pitkin poikin jopa kuuden päivän ajan? Eihän tässä ole mitään järkeä. Kusi ja paskakin tulee kerralla. Siis kysyn ihan tosissani!
t: nainen joka on lopen uupunut lähes viikon kestäviin kuukautisiin.
Yksin asuvalla naisella naapurissa on vauvakuume: soittelee ovikelloa ja haluaa suojaamatonta seksiä.
Pitäisikö kertoa, että olen hankkinut vasektomian, vai nauttia vaan tilanteesta?
Mitä oikein tarkoittaa "leikkiä kotia", kun puhutaan aikuisista ihmisistä, jotka eivät mitään leiki vaan elävät ihan normaalissa(?) yhteiselossa. Mitä puhuja tarkoittaa, kun sanoo sitä kodin leikkimiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein tarkoittaa "leikkiä kotia", kun puhutaan aikuisista ihmisistä, jotka eivät mitään leiki vaan elävät ihan normaalissa(?) yhteiselossa. Mitä puhuja tarkoittaa, kun sanoo sitä kodin leikkimiseksi?
Käsittääkseni tämän sanoja tarkoittaa, ettei usko ko. parin olevan yhdessä vakavissaan, vaan odottaa heidän eroavan pikapuoliin.
Joskus naisille tulee alapäähän repeämiä synnytyksen aikana. Voiko vastaavanlaisia repeämiä tulla myös muille nisäkäslajin nartuille kuin ihmisnaisille ja miten sen naaraan sitten käy? Voiko se kuolla, jos sen peräpää repeää kovin pahasti kun se porsii pentujaan maailmaan?
Vierailija kirjoitti:
Tällä meinataan esittämistä, kullissien ylläpitoa tai ettei suhteessa olla muutoin tosissaan/ suhde ei ole terveellä pohjalla. Esim "mies pettää vaimoaan mennen tullen, mutta silti ne vaan jaksaa leikkiä kotia"
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset ovat kohdun paksuuntuneen limakalvon valumista ulos... miksei se voi valua kerralla HUMPS vaan sen pitää virrata sieltä kuin piruillakseen pitkin poikin jopa kuuden päivän ajan? Eihän tässä ole mitään järkeä. Kusi ja paskakin tulee kerralla. Siis kysyn ihan tosissani!
Sanos muuta! Jos miehet joutuis niistä kärsimään niin ois varmaan jo keksitty keinot miten niistä pääsee eroon nopeemmin/helpommin. Ilman kohdunpoistoja.
Onkohan rahaa oikeasti olemassakaan? Kaikkea hyvää vain jaetaan niille joille halutaan. Oma kansa vain pidetään köyhänä ja sanotaan että ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta! Jos miehet joutuis niistä kärsimään niin ois varmaan jo keksitty keinot miten niistä pääsee eroon nopeemmin/helpommin. Ilman kohdunpoistoja.
Miksi te naiset ette itse keksi sellaista keinoa?
Vierailija kirjoitti:
Joskus naisille tulee alapäähän repeämiä synnytyksen aikana. Voiko vastaavanlaisia repeämiä tulla myös muille nisäkäslajin nartuille kuin ihmisnaisille ja miten sen naaraan sitten käy? Voiko se kuolla, jos sen peräpää repeää kovin pahasti kun se porsii pentujaan maailmaan?
Tottakai. Ihmisiäkin kuolee synnytykseen jatkuvasti, on aina kuollut.
Vierailija kirjoitti:
No jos näin olisi, pitäisi vaginassa olla kunnollinen pidätyskyky, koska nykymeiningillä yhtäkkinen vuototulva pilaisi kyseisen päivän aivan takuulla. Jos siis se vuotomäärä, joka tulee 5-7 päivän aikana, tulisikin kerralla. Minä en ainakaan pysty pidättelemään mitään kuukautisvuotoa, se vuotaa jos se on vuotaakseen. Tai sitten kuukautiset antaisi selkeän merkin: tänään vuodan kaiken ulos, joten ole sitten kotona ja vessassa varmasti juuri silloin kun se tapahtuu.
Kun yöperhoset ym. yö-ötökät niin kovasti tykkäävät valosta (aina hulluina pyrkimässä lamppuihin, ikkunoihin yms.) niin mikseivät ne ole liikkeellä päivällä?
Miksi jokaisen pitäisi nykyään suorittaa kaksi tutkintoa?
Onko teidän mielestänne Sulevi Peltolalla ja Timo Soinilla samanlainen ääni? Itse olen viime aikoina huomannut, että on, kun olen katsonut Kotikatua ja nähnyt Peltolan Onni Partasena.
Onko eri äänteitä olemassa erillään vai onko oikeasti vain eri äänteiden sekamelskaa, joita eri kielet ovat vain ruvenneet ryhmittelemään eri tavoilla? Onko minkään kielen äännekategoriat toista "oikeampia"?
Venäjässä erotetaan monta erilaista S:ää, oliko niitä peräti seitsemän. Japanissa taas ei (kai?) eroteta toisistaan L:ää ja R:ää. Onko venäläisille erilaiset S:t yhtä selvästi erilaisia äänteitä kuin L ja R?
Mikä kärpästä houkuttaa ihmisen paljaassa ihossa? Taas kesällä kun kotona olin vähissä vaatteissa ja sisällä oli kärpänen, niin se oli koko ajan tulossa iholle. Tämä toistui monta kertaa monen kärpäsen kanssa ja aina ne palasivat iholle vaikka niitä kuinka ajoi pois.
Vierailija kirjoitti:
Kun yöperhoset ym. yö-ötökät niin kovasti tykkäävät valosta (aina hulluina pyrkimässä lamppuihin, ikkunoihin yms.) niin mikseivät ne ole liikkeellä päivällä?
Koska yö-ötökät ovat ammoisista ajoista lähtien suunnistaneet tähtien ja kuun valossa siten, että pitävät valonlähteen aina samassa kohdassa näkökenttää -> silloin lentävät suoraan. Keinovalojen kanssa on se ongelma, että ne ovat liian lähellä. Eli kun perhosen pitää tämänkin valonlähteen aina samassa kulmassa omaan silmään nähden, lentoradasta tulee kaareva spiraali ja lopulta perhonen törmää lamppuun eikä pääse pois.
Ai kui? Ja eikös Iisalmessa pitäisi olla kaksi iitä?