Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18363)
Onko sillä, montako kertaa nainen on synnyttänyt, mitään vaikutusta eliniän pituuteen?
Jos haluaa erektiolääkkeitä, tutkiiko lääkäri jotenkin vehkeitä, vai riittääkö kun sanoo, että potenssiongelmia on?
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä, montako kertaa nainen on synnyttänyt, mitään vaikutusta eliniän pituuteen?
Jos haluat tieteellisen vastauksen, niin ainut vastaus mikä on, on että emme tiedä.
Näin ainakin kun googlasi pari ensimmäistä tiedeartikkelia.
Tällaisen aiheen tutkimin ei ole ihan helppoa. Eli pitää oikeasti ensin karsia tutkittavat kohteet niin, että oikeasti tutkimme vain synnytysten määrän suhdetta elinikään.
Eli verrataan saman elämäntavan, koulutuksen, elitason etc henkilöitä keskenään.
Saako synnyttäessä aina orgasmin?
Minulla on asiat melko hyvin ja minulla on esimerkiksi koti, ruokaa, vaatteita, lääkkeitä ja kaikkea muutakin mitä ihminen tarvitsee mutta olen masentunut ja usein surullinen. Mistä se johtuu? Olenko kiittämätön?
Miksi kaikki muut maailman ihmiset vihaavat ja kiusaavat minua?
Kun kävelijä vaihtaa kadunpuolta nähdessään, että kauempana edessä tulee joku vastaan, kumpi on syy useammin: oma arkuus vastaantulijoita kohtaan yleisesti vai se, että tietyssä vastaantulijassa on jotain pelottavaa/epämiellyttävää?
Peukutusäänestys: Kummasta syystä sinä vaihdat kadunpuolta useammin?
a) oma "arkuus": et yleisesti ottaen tykkää vastaantulijoiden kanssa kohtaamisesta tms. -> ylänuoli
b) jokin vastaantulijassa häiritsee: pelottavan näköinen tai epämiellyttävä henkilö tms. -> alanuoli
Kuuntelen aika paljon e-kirjoja.
Miksi oikeastaan jokaisessa kirjassa on pari lausetta, jotka lukee joku muu kuin alkuperäinen lukija?
Vierailija kirjoitti:
Onko lääkärissä mitään mittarittaria tai muuta, millä testataan alapään löysyys ja tiukkuus? Itsellä on useampi synnytys ja mies on sanonut että alapääni on löysä. Teen lantiopohjalihasten treenejä, mutta siitä ei taida apua olla.
Jos lääkäri tämän löysyyden myös mittaisisi, niin olisiko asialle tehtävissä mitään? Treenistä ei taida apua mule löytyä.
Jos haluat asiaa selvittää niin käy asiaan perehtyneeltä fysioterapeutilla. On käsittääkseni jotain laitteitakin olemassa, jolla puristusta mitataan. Olen ollut sellaisessa paikassa vastaanotossa töissä ja asiakkaana kaiken ikäsiä naisia, jotka tarvitsivat apua lihasten vahvistamisessa tms.
Meinaako se ejakulointia, kun saadessani orgasmin tulee pieni määrä kirkasta limaa ilman että se varsinaisesti ruiskuaa mihinkään? Monesti olen lukenut ejakuloinnin olevan niin voimakas ''räjähdys'' että lakanat menevät vaihtoon...
Miksi silmiä siristäessä näkee vähän paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Saako synnyttäessä aina orgasmin?
Ei. Kyseessä on melko harvinainen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Miksi silmiä siristäessä näkee vähän paremmin?
Keskityt enemmän näkemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttavani kertoi jonkun yhdysvaltalaisen väittäneen, että Yhdysvalloissa ei myytäisi karkkia. Siis mitä ihmettä? Miten niin ei myydä?
Tarkoitti ilmeisesti, että siellä myytävät karkit eivät ole niin hyviä kuin Suomessa myytävät.
Mikä on ihan totta. Itsekin Yhdysvalloissa asuneena olen joskus valittanut, kun sieltä ei saa karkkia. Tarkoitin siis, ettei kaupassa myydä sellaisia pehmeitä hedelmäkarkkeja kuten Tutti frutti tai Ässä mix, mitkä on mulle niitä peruskarkkeja. On siellä toki muunlaisia karkkeja.
gdfgsdgdsfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla ulkomaisessa elokuvassa ei voisi olla suomalaista näyttelemässä, jos ohjaaja ei ole suomalainen? Die Hard 3 -elokuvassahan on Tony Halme pienessä roolissa, ja tämän elokuvan on ohjannut sama ohjaaja kuin Die Hard 1:n, eli John McTiernan. Die Hard 2 sen sijaan on Renny Harlinin ohjaama. Kun kerran katsoin kolmosta yhden kaverin kanssa, enkä ollut aivan varma, kuka sen on ohjannut, tämä kaveri mietti, että kyllä tämän varmastikin on Harlin ohjannut, koska ei Halme muuten siinä olisi.
No eihän ohjaajan kansallisuus ja näyttelijöiden kansallisuus olekaan mitenkään toisistaan riippuvaisia. Kyse lieneekin tuossa tapauksessa siitä, että kuka tuntee kenetkin. Renny luultavasti tunsi Tonyn jotain kautta ja sai sitten järkättyä kaverinsa pieneen rooliin.
Juttuhan on niin, että Tony ei näytellyt Rennyn, vaan John McTiernanin ohjaamassa elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttavani kertoi jonkun yhdysvaltalaisen väittäneen, että Yhdysvalloissa ei myytäisi karkkia. Siis mitä ihmettä? Miten niin ei myydä?
Tarkoitti ilmeisesti, että siellä myytävät karkit eivät ole niin hyviä kuin Suomessa myytävät.
Mikä on ihan totta. Itsekin Yhdysvalloissa asuneena olen joskus valittanut, kun sieltä ei saa karkkia. Tarkoitin siis, ettei kaupassa myydä sellaisia pehmeitä hedelmäkarkkeja kuten Tutti frutti tai Ässä mix, mitkä on mulle niitä peruskarkkeja. On siellä toki muunlaisia karkkeja.
Millaisia esimerkiksi? Entä montako erilaista Marsia, Snickersiä ja Twixiä siellä on?
Vierailija kirjoitti:
Onnenpyörässä 90-luvun lopussa oli jaksoja, jossa oli kilpailijoina julkisuuden henkilöitä. Yhdessä jaksossa kilpailija yritti ratkaista tehtävän, jonka ratkaisu oli "Toppilan satama sijaitsee Oulussa", että se sijaitsee Xulussa ja tehtävästä puuttuivat enää o-kirjaimet. Tiesikö kilpailija oikeasti, että oikea paikka oli Oulu vai pelleilikö hän vain ja jos pelleili, minkä takia? Eihän siitä ole mitään hyötyä ja olisi saanut palkinnon.
Olisivatko he sopineet, että kun tämä oli ryhmän blondi, niin hän myös käyttäytyisi niin kuin tyhmänä pidetty blondi.