Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18362)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa seksiin kysymys 'tulitko sä jo?' Nolottaa myöntää, mutta neitsyeenä en tiedä. :O Kuulin jostain, että miehet kysyvät tuota usein naisilta seksin jälkeen.
Tässä yhteydessä "tuleminen" tarkoittaa orgasmin saamista. Jos rakastelu on jo takana päin, taitaa olla vähän turha kyselläkään =)
Ja yleensäkin, jos sitä pitää kysyä, niin vastaus on ei, nainen ei tullut.
Aika mustavalkoista. Mulla ainakin orgasmi on suht huomaamaton jos ei tiedä tietyllä tavalla kiinnittää huomiota. Muutamankin kerran käynyt niin että uusi kumppani ei oikeasti ole touhutessaan huomannut laukeamistani. Varsinkaan jos mies olettaa orgasmin aiheuttavan huutamista ja kovaa voihkimista niin voi hyvinkin jäädä huomaamatta.
Jos menee nukkumaan sukkahousut jalassa, ovatko jalat todennäköisesti herätessä hikiset?
Sydän on vasemmalla puolella. Mitä oikealla puolella on vastaavassa kohdassa?
Kun monet sanovat nähneensä Herran valon, kun ovat käyneet lähellä kuolemaa, niin johtuuko se vain siitä, että he ovat kuulleet puhuttavan Jumalasta ja Taivaaseen pääsemisestä, eli jos olisi joku niin tynnyrissä kasvanut ettei olisi koskaan näistä kuullut, ei myöskään taatusti näkisi tuota valoa tuossa tilanteessa?
Onko muumeilla turkki vai iho?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huono näkö ja käytän laseja.
Joskus aamulla kun herään ja katson ympärilleni ennen kuin olen ehtinyt laittaa laseja, kaikki näyttää ihmeen tarkalta. Normaalisti sumealta. Onko se kuvitelmaa, vai onko näköni oikeasti parempi joinakin aamuina? Ja jos on, mistä se johtuu?
Tähän liittyen minulle tapahtui 18 vuotta sitten näkökykyyn liittyen jotain tosi outoa. Käytin paljon piilolinssejä, vahvuuteni oli noin -2,5 molemmissa silmissä. Olin jossain mökillä ja piilarit oli olleet silmissä koko päivän. Illalla saunaan mennessä otin piilarit pois ja kun saunan jälkeen istuin ulkona ilman silmälaseja/piilareita, näin yhtäkkiä toisella silmällä kaiken ihan tarkasti. Tätä jatkui nukkumaan menoon asti, mutta aamulla taas oli tavanomainen näkökyky.
Samana kesänä tuo tapahtui uudelleen, olin taas eri paikassa viettämässä mökkiviikonloppua, pitänyt piilareita koko päivän ja illalla uimassa ilman silmälaseja tai piilareita, näin kaiken aivan selvästi parin tunnin ajan. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan.
Tämä ehkä ennemmin kuuluisi tuonne selittämättömien tapausten ketjuun, mutta jos joku keksii vastauksen täällä, niin kiitos!
Ainakin kun itse kävin näöntarkastuksessa, niin pyydettiin tulemaan silmälaseilla ja mieluummin aamulla, koska silmän pinta jotenkin "turpoaa" päivän aikana ja väsyneenä olo jotenkin vielä edesauttaa sitä. Eli lääkäri sano että sen johdosta näkö voi oikeasti testien mukaan "tarkentua". Eli jos sulla ei oo paljoo miinusta niin varmaan ihan mahollista, itellä niin paljon et ei toivookaan...
Haisevatko kaikkien ihmisten pierut? Jos eivät, niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
hurjakysymys kirjoitti:
Miltä uloste maistuu?
En ole maistanut, mutta voi päätellä että pahalta.
1. En tiedä kenenkään väittäneen tai elävän sellaisessa käsityksessä, että se olisi hyvää.
2. Haisee pahalle ja ihmisen hajuaisti on hyvin merkittävä vaikuttaja makuaistiin.
3. Se on täynnä bakteereja, jotka voi sairastuttaa ihmisen, joten sen syöminen ei ole kannattavaa. Luonnon toimivuuden kannalta ihminen (ja eläimet) maistaa ja haistaa syötäväksi kelpaavat ja hyväksi olevat ruoat hyväntuoksuisina ja makuisina. Myrkylliset ja syötäväksi kelpaamattomat taas maistuvat ja haisevat pahalta, jotta niitä olisi syömättä.
Miksi monet juustot sitten haisevat pahalta, vaikka ovat syötäväksi kelpaavia ja sitten taas mielestäni esimerkiksi öljy ja bensiini tuoksuvat hyvältä, vaikka ovatkin myrkyllisiä?
Minkä takia ns. kilttimiehillä on lyhyt penis?
Järjestääkö mikään taho sellaisia ryhmämatkoja ulkomaille (lentokoneella), joissa ei tarvitse olla itsellä tiedossa mitään ryhmää vaan voi ilmoittautua yksin mutta lopulliseen matkaan kuuluu ryhmä ja joku opas, joka ohjaa ryhmän kulkua? Parasta olisi että ryhmä ja opas olisi mukana ihan koko matkan ajan (ottaisi osallistujat bussilla kyytiin matkan varrelta ja lopuksi paluumatkalla jättäisi samalla tavalla kyydistä) tai viimeistään lentokentältä alkaen, ennen kuin noustaan koneeseen. Onko tällaisia edes olemassa? Olen mennyt joskus laivalle näin, mutta onko tällaisia matkustustapoja olemassa lentomatkoille?
Poistuuko ihmisiltä taivaaseen mennessä tunteet, vai miten ne siellä tulevat keskenään toimeen?
Vierailija kirjoitti:
Poistuuko ihmisiltä taivaaseen mennessä tunteet, vai miten ne siellä tulevat keskenään toimeen?
Missä on sanottu, että he tulevat toimeen siellä keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa seksiin kysymys 'tulitko sä jo?' Nolottaa myöntää, mutta neitsyeenä en tiedä. :O Kuulin jostain, että miehet kysyvät tuota usein naisilta seksin jälkeen.
Tässä yhteydessä "tuleminen" tarkoittaa orgasmin saamista. Jos rakastelu on jo takana päin, taitaa olla vähän turha kyselläkään =)
Varmaan kovin kokemattomat ja nuoret miehet voivat kysyä noin, että "tulitko sä jo" tarkoittaen, "saitko orgasmin". Tarkoittaa todennäköisesti, että tietää aika vähän sekä seksistä, naisista yleensä, että myös siitä naisesta erityisesti.
Itsekin luulin naisena että tiedän millainen orgasmi on, ja että se ei ole kovin kummoinen ulospäin. Luulin, että kaikki saavat orgasmin seksissä. Tosiasiassa sain ensimmäisen orgasmini vasta melkein 50-vuotiaana, koska oli ensimmäinen mies, jota kiinnosti tarpeeksi kauan ja paljon yrittää tehdä minulle sellainen.
Todellista orgasmia on todella vaikea peittää, väistämättä se laittaa jollain lailla ääntelemään ja jännittymään, ehkä aika rajustikin. Ei se sattumalta ole "laukeaminen". Osa miehistä vain ei ole nähnyt koskaan (aidon tosielämän) naisen laukeavan.
Ydinlaskeuman uhatessa voi olla tarpeen syödä joditabletteja. Miten kilpirauhassairaat voivat syödä jodia ? Onko jotakin ohjeita tai rajoituksia ?
Jos ihminen kuolee outoon asentoon, esimerkiksi niin, että kädet jäävät pään päälle suoraksi, miten ruumis saadaan laitettua arkkuun? Ruumishan jäykistyy kuoleman jälkeen.
Kysymys miehille: voiko seksin perusteella tietää, onko nainen synnyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen kuolee outoon asentoon, esimerkiksi niin, että kädet jäävät pään päälle suoraksi, miten ruumis saadaan laitettua arkkuun? Ruumishan jäykistyy kuoleman jälkeen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kuolonkankeus
"Käytännössä ihmisruumiilla on "kuuden tunnin nyrkkisääntö" eli kuolonkankeus alkaa ilmestyä ensimmäisen kuuden tunnin aikana, kehittyy täydelliseksi seuraavan kuuden tunnin aikana, pysyy seuraavat 12 tuntia ja alkaa hävitä seuraavan 12 tunnin aikana."
Eli olettaisin, että ruumista liikutetaan sitten, kun tuo kuolonkankeus on hävinnyt.
Mitä se kumman kaa -kysymys tarkoittaa tarkalleen: että kumman kanssa mieluummin seurustelisi vai kumman kanssa mieluummin harrastaisi seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys miehille: voiko seksin perusteella tietää, onko nainen synnyttänyt?
Ei voi. Kaikki pi***t tuntuu samalle. Paras panoni oli pullukan iso rintaisen kolmen lapsen äitin kanssa (50v)
Arvelen, että se „koneelta löytyminen“ on yleisluontoinen ilmaisu, joka kattaa kaikki luvattomaam materiaaliin johtavat tai liittyvät jäljet, joita sieltä yksittäisestä koneesta löytyy.