Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18331)

281/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kissat oksentsa karvapsöloks lutta koirat ei,?

Luulisin, että johtuu siitä, kun kissat "pesevät" itseään ja koirat enimmäkseen järsivät jotain takkuaan tms. Kissoille menee siis niitä karvoja sisuksiin, jotka sitten oksentavat.

282/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisen iän pystyy päättelemään äänestä? Eli miksi 30-vuotiaan ääni on erilainen kuin 70-vuotiaan?

Joskus miettinyt samaa, mutta ollessani sellaisessa työssä, että piti kysyä hetua, niin monesti yllätyin, kun soittaja kuulosti 13-vuotiaalta ja olikin vaikka 50v ja toisinaan päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
283/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva ketju ja ekat 20 sivua on toiminut otsikon mukaisesti ☺

Vierailija
284/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ville Niinistö ei ole puolueensa puheenjohtaja?

Vierailija
285/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä btm tarkoittaa "homo kielellä" ?

Vierailija
286/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti kyselee puukiukaan lämmityksestä, miten sen pellin kanssa toimitaan, ettei tapa itseään häkämyrkytykseen? Avataan ennen tulien sytyttämistä ja suljetaan, kun hiilloskin on sammunut? Onko haittaa jos peltiä pitää koko ajan auki?

Entäpä sitten, kun kiukaalla ja tuvan puolen takalla on yhteinen hormi, niin mistä tiedän, kumman puolen pelti on auki (takan muurissa sellainen väännettävä vipu)? Selviääkö se vain kokeilemalla, pölähtääkö savut sisään, vai näkeekö/kuuleeko sen jostain, kun vipua vääntää eri asentoon?

Mökille tekisi mieli, mutta ylpeys estää kysymästä exältä, joka nämä lämmityshommat aina hoiti...

Meillä on kiukaan pelti aina auki. Yleensä laitetaan saunomisen jälkeen vielä pari klapia pesään palamaan, näin kosteus poistuu saunasta nopeammin. Takan pellin aukioloa voi kokeilla vaikka polttamalla pikkuisen paperia pesässä, jos savu pyrkii sisään, niin sitten pelti toiseen asentoon :)

Vierailija
287/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV = Aina Vituttaa

AP = Asiaton Paska, kilttimiesten yhteydessä myös Aina Puutteessa

Vierailija
288/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu kihomadolle, joka on muninut peräaukon suulle? Palaako se suoleen ja tulee taas seuraavana yönä munimaan vai kuoleekose ja putoaa pikkuhousunlahkeesta?

Tämä on todellinen päänvaiva kihomatoaikaan.

Vierailija
289/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäri ei suostu aukeamaan. Kun paina virtanapista tuuletin huutaa voimakkaasti jonku aikaa ja kone sammuu sitten. Näyttö mustana koko ajan. Missä vois olla vika?

Vierailija
290/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että kuu kiertää maata, mutta näkyykö kuu taivaalla aina samassa paikassa? Mulla on avarat maisemat korkeassa kerroksessa mutta en muista nähneeni kuuta taivaalla (ikkunat pohjoiseen).

Kuu saa valonsa auringosta, ja täysikuu on aina täsmälleen vastakkaisella puolella kuin aurinko. Täysikuu on siis pohjoisessa ja ikkunastasi näkyvissä keskellä päivää. Johonkin aikaan vuodesta näkyy kyllä päivälläkin. Kuu kiertää taivasta jokseenkin samanmallista rataa kuin aurinko ja planeetat, eli nousee ja laskee. Tänään nousee joskus iltapäivällä kahden aikaan, ja laskee yökahdelta.

Vierailija
291/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppäri ei suostu aukeamaan. Kun paina virtanapista tuuletin huutaa voimakkaasti jonku aikaa ja kone sammuu sitten. Näyttö mustana koko ajan. Missä vois olla vika?

Mulla oli läpärissä sama. Imuroin sen tuulettimen kohdan ulkoapäin, oli ilmeisesti paljon pölyä koska alkoi sitten toimia normalisti :)

Vierailija
292/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa sanonut jotain miespuolista pervoksi (en siis hänelle itselleen vaan jollekin tyttökaverille) ja heti on tullut vastaukseksi "ei miestä voi sanoa pervoksi!" Mitä sanaa käytetään miespuolisesta pervosta? Tämä on siis toistunut muutamankin eri naispuolisen henkilön suusta, enkä ole kehannut kysyä suoraan...

Kaverisi ovat olleet väärässä. Sanasta pervo tulee kyllä ekana mieleen nimenomaan mies. Mieluummin epäilisin että voiko naista sanoa pervoksi.. .

Vierailija
293/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nestehukan oireisiin kuuluu ripuli? Aika ristiriitaista, luulisi että elimistö pitäisi kiinni nesteistä siinä tilanteessa.

Ripuli ei ole nestehukan oire, vaan syy.

Vierailija
294/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti oli asiatonta vastata ihmettelyyn k*nd*min vaihtamisesta, kun vaihdetaan oraalista koitukseen ja päinvastoin? Joku siis kommentoi, että voi saada sukupuolitaudin, jos ei vaihda välillä, mutta siis siinä tapauksessahan saisi sukupuolitaudin itseltään. Sama henkilöhän sen kumin laittaa ensin suuhunsa ja sitten muihin aukkoihinsa...

Newsflash: myös mies voi antaa suuseksiä..

Vierailija
295/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti oli asiatonta vastata ihmettelyyn k*nd*min vaihtamisesta, kun vaihdetaan oraalista koitukseen ja päinvastoin? Joku siis kommentoi, että voi saada sukupuolitaudin, jos ei vaihda välillä, mutta siis siinä tapauksessahan saisi sukupuolitaudin itseltään. Sama henkilöhän sen kumin laittaa ensin suuhunsa ja sitten muihin aukkoihinsa...

Newsflash: myös mies voi antaa suuseksiä..

Kyllä, mutta siinä harvemmin käytetään samaa kondomia, joka on miehen peniksen päällä...

Vierailija
296/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan kerro vastausta rintsikat ja ekg? Olen menossa ens viikolla.

Vierailija
297/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan kerro vastausta rintsikat ja ekg? Olen menossa ens viikolla.

Saa pitää päällä! Sen sijaan muista sheivata sääret! Itselleni tuli yllärinä, että ne läpyskät kiinnitettiin myös nilkkoihin ja muistaakseni myös käsiin. Menin vielä hameessa ja sukkahousuissa talvella/syksyllä sääret ajelematta. Että vähän nolotti makoilla pelkkä hame ja rintsikat päällä, kun hoitaja kiinnitteli niitä tarraläpysköjä ällöihin sänkisääriini. 😅

Vierailija
298/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käskettiin ottaan rintsikatkin pois. Outoa, ettei ole yhtenäistä sääntöä.

Vierailija
299/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu ottajan taidosta saako rintsikat olla päällä.

Vierailija
300/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sydänfilmissä olla ilman rintsikoita?

Minun on ainakin pitänyt riisua liivit. Johtuisiko rautalangoista kuppien tukena ? Hoitaja sanoi - riisutko liivit, ettei tule häiriötä filmiin.