Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18331)

Vierailija
301/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä btm tarkoittaa "homo kielellä" ?

Ainakin "bttm" viittaa bottomiin eli homoon joka tykkää olla ns ottavana osapuolena seksissä. Tiedä sitten tarkoittaako yhdellä teellä kirjoitettuna eri asiaa, tämä vanhahomo saattaa olla ulkona uusimmasta slangista.

Vierailija
302/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kököttää jossain ja puskee seittiä peräpäästä, ja kun ilmavirta sitten heilauttaa sen säikeen kiinni johonkin, se liikkuu säiettä pitkin, tekee uuden säikeen joka tarraa johkin jne.]

Onko kukaan muu unessaan ollut olevinaan hämähäkki?

P.S. oli sitten aamulla sängyssä siivoamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan palauttanut pulloja eli miten se palautusautomaatti toimii? Pitääkö painaa napista ennen pullojen syöttöä vai vasta lopuksi, laitanko pullot korkki edellä? Tosi noloa, en todellakaan kehtaa kysyä keneltäkään tai lueskella ohjetta koneen kyljestä jonon seisoessa.

Vierailija
304/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan palauttanut pulloja eli miten se palautusautomaatti toimii? Pitääkö painaa napista ennen pullojen syöttöä vai vasta lopuksi, laitanko pullot korkki edellä? Tosi noloa, en todellakaan kehtaa kysyä keneltäkään tai lueskella ohjetta koneen kyljestä jonon seisoessa.

Työnnä pohja edellä ja lopuksi paina nappia. Etikettömistä ei saa rahaa, mutta kannattaa ne silti palauttaa. Joakus kone piippaa, jos laittaa liian nopeeta pullot sinne.

Vierailija
305/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii painaa mitään nappia. Se hihna menee päälle kun asetat pullon siihen. Voit laittaa pullot korkki edellä ja viivakoodi ylöspäin niin sen laitteen ei tarvi pyöritellä niitä ja etsiä sitä. Painat nappia kun oot pullot laittanut ja otat kuitin mukaan. Siitä näytöltä voit seurata että kone ottaa pantit.

Vierailija
306/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun varvas näyttää siltä kuin siinä olisi sieni, mutta tutkimuksen mukaan ei ole. Lääkäri jätti asian sikseen, sanoi vain, että toisille noita tulee syystä tai toisesta. Mitäs mun nyt pitäisi tehdä vai elänkö vain tämän kanssa? Hävettää mennä mihinkään jumppaankaan, missä pitäisi olla paljasjaloin. 

Kynsiaihe voi olla vaurioitunut. Oletko loukannut joskus kyseistä vartasta? Itselläni on ällöttävä pikkuvarpaan kynsi, hevonen astui joskus siihen päälle.  Se jälkeen kasvanut paksuuntuneesti ja haprastuen. Ja hei, jumpassa kukaan ei kyttää toisten jalkoja, saati kynsiä! Jumpissa keskitytään yleensä omaan suoritukseen!

Vierailija
307/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi meidän saunassa on patteri?! 80 luvun loppupuolella rakennettu.

Ilmeisesti saunassa ei ole lattialämmitystä? Joten lienee sen korvikkeena kuivaamassa kosteutta.

Ilman lämmitystä saattaa uhata vesijohtojen jäätyminen talvella.

Vierailija
308/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan kerro vastausta rintsikat ja ekg? Olen menossa ens viikolla.

Jos hoitaja ottaa sen oikeaoppisesti niin kyllä, rintsikat pitää riisua. 

Vierailija
309/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tosiaan olla, että ne on rempattu umpeen. Näkyvät kyllä alkuperäisissä piirrustuksissa. Helsingissä kaikkien talojen piirrustuksia saa esim rakennusvirasto nettipalvelusta a 3 e.

Vierailija
310/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ekgssä oo koskaan tarvinnu ottaa mut sydänultarassa kyllä.

Vierailija
311/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nestehukan oireisiin kuuluu ripuli? Aika ristiriitaista, luulisi että elimistö pitäisi kiinni nesteistä siinä tilanteessa.

Ripuli ei ole nestehukan oire, vaan syy.

"Duodecimin terveyskirjasto kertoo, että elimistön liiallinen lämpiäminen, eli hypertermia liittyy usein elimistön kuivumiseen. Nestehukan aikana lämmönsäätelyn kannalta välttämätön hikoilu voi loppua. Uhkaava oire lämmön lisäksi on kuiva iho. Muita oireita voivat olla pahoinvointi ripuli ja sekavuus."

Vierailija
312/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lyhenne AP tulee?? Tätä ei voi kysyä kasvotusten keneltäkään, muutenhan paljastuisin :D

Ap=AlkuPeräinen kirjoittaja

Siis se joka aloituksen alunperin laittoi. 

Minä oon ap, koska aloitin tämän ketjun =)

-ap

Ei vaan lyhenne AP tulee sanoista Alkuperäinen Postaaja. Samoin englanniksi (josta lyhenne on "lainattu") vastaava on OP eli original poster.

Vierailija
313/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten löydän kerrostaloasunnosta korvausilmaventtiilit? Seinissä ei ole mitään pylpyröitä. Ikkunanpokat ovat suht uudet, mutta niissä ei näy mitään aukkoja. Talo vanha, painovoimainen ilmanvaihto.

talon ulkoseinässä ulkopuolella näkyy venttiilit.ne on usein tukittu ja niiden päältä on maalattu sisäpuolella eikä ne siksi toimi.Sitten kun ikkunat uusitaan ikkunoihin yleensä laitetaan venttiilit. Lakisääteisesti venttiilit pitäisi olla ja asiasta voi kysyä isännöitsijältä ja kaupungin ympäristökeskuksen ympäristötarkastajilta.Jos vanhassa talossa on sellanen vanha viileäkaappi josta menee putki ulos sitä saa venttiilin kun pitää kaapin oven auki/raollaan, asunto tosin samalla kylmenee:)Toinen keino on pitää tuuletusikkunan sisälasi auki . Uloimmaisessa ikkunassa ei ole tiivisteitä ja raoista pääsee ilmaa sisään.Vanhoissa taloissa voi myös vanhojen kaksilasisisten ikkunoiden alalaidassa olla aukkoja joista ilma pääsee vaihtumaan.

Vierailija
314/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska hoitsu laskee rintalastasi kylkiluista mihin kohtaan laittaa anturit.Laita edestäavattavat liivit niin ei tarvitse pois ottaa ainoastaan avata.En ole hoitoalalla.

Vierailija
315/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko kertoo karskeille raksamies kavereilleni, et käyn lukee tätä koukuttavaa vauva palstaa?

Vierailija
316/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Aspergerin oireyhtymän oireeksi luetaan asioita, joita voi esiintyä ihan kaikilla muillakin?

Vierailija
317/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska hoitsu laskee rintalastasi kylkiluista mihin kohtaan laittaa anturit.Laita edestäavattavat liivit niin ei tarvitse pois ottaa ainoastaan avata.En ole hoitoalalla.

Olen käynyt pari kertaa ekg: ssä ja kyllä olen joutunut rintsikat ottamaan pois. Housut saa olla mutta,sukatkin otetaan pois. Laitetaan nilkkoihinkin niitä "lätkiä"

Vierailija
318/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulppien kanssa nukkuessa herätyskelloon heräämistä pohtiville: nukun itse kuulosuojaimet, siis sellaiset rakennustöissä yms. käytettävät peltorit päässä (juu, en ole tästä ylpeä...) ja herään kyllä hyvin herätyskellon ääneen.

Vierailija
319/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten typeränä ja nolona pidätte minua: Olen 27-vuotias ja itken melkein aina hammaslääkärissä, koska pelkään niin paljon, vaikka minulla ei ole ollut elämässäni muuta kuin YKSI paikattava reikä, eikä siitä operaatiosta edes jäänyt sen pahempia traumoja kuin tarkastuskäynneistä. Silti pelkään aina niin paljon, että on pakko tuhlata rahat kalliiseen yksityiseen, jotta edes tietää, että pääsee sellaiselle hammaslääkärille, joka ymmärtää tällaisia pelkureita.

Itse pidän itseäni super tyhmänä ja nolona, hävettää kun itken jo odotushuoneessa. Pelkään joka päivä että hampailleni käy jotain ja niitä pitää korjata enemmän kuin jo tämän yhden paikatun verran. Tai että pitää poistaa! Pyörtyisin jos kuulisin sellaisen tuomion!

Ja kyllä, minulle on tapahtunut elämässä aika paljon suurempia vastoinkäymisiä. En itse ikinä vertaa kenenkään ihmisen kärsimyksiä, jokaisella on omansa.

Siis, miten typerä ja nolo?

Mikset ole pyytänyt tai miksei hammasläkäri ole märännyt esilääkitystä?? Seuraavalla kerralla pyydät reseptin, niin jatkossa käyminen on paljon helpompaa. Itse aikoinaan ilmoitin jo varausvaiheessa, että pelkään, ja haluan lääkityksen. Muutama diapam ja huomattavasti helpompaa mennä, kun ei pelkää. Muutamien käyntien jälkeen uskaksin jo mennä ilman esilääkitystä.

Vierailija
320/18331 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia, että e-pillereitäkin käyttäessä hyrrää himot ihan hulluna? Kun niin moni sanoo, että pillerit vievät halut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän