Onko se epätoivoista kysyä mieheltä
mikä se oli mikä meistä puuttui?
Mies halusi lopettaa tapailun eikä juuri selittänyt mitään. En pääse yli siitä, että tunsin meidän olevan sielunkumppanit. Haluaisin tietää syyn, miksi yhtäkkiä kaikki loppui.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
No, mikset voi kysyä? Tosin hän saattaa vastata "ei johtunut susta, kun musta", koska ei halua loukata.
Sepä se...haluaisin rehellisen syyn, enpä tiedä tuleeko sitä sitten. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mikset voi kysyä? Tosin hän saattaa vastata "ei johtunut susta, kun musta", koska ei halua loukata.
Sepä se...haluaisin rehellisen syyn, enpä tiedä tuleeko sitä sitten. Ap
No, kysy ja kerro mitä hän vastaa.
Ei ole mielestäni mitenkään epätoivoista. Kysy pois! Sen joudut kuitenkin hyväksymään jos mies ei kysyttäessäkään halua asiaa tarkemmin valottaa.
Itse olen nainen, jonka hämmentävän moni mies kokee sielunkumppanikseen niin, että tunne ei kuitenkaan ole molemminpuolinen. Olen miettinyt mistä kummasta tuo johtuu, ja todennut, että olen ehkä tavallista laaja-alaisemmin kiinnostunut erilaisista asioista ja ihmisistä, ja ehkä siksi toiselle osapuolelle tulee helposti tunne että minulla ja hänellä on poikkeuksellisen paljon yhteistä.
Jos tapaat miehen, joka kykenee samastumaan tai osallistumaan vaikkapa 95% niistä asioista, jotka ovat sinulle tärkeitä, niin kyllä siinä kai helposti ihastuu ja ajattelee että kyseessä on sielunkumppani. Mutta jos sattuukin olemaan myös niin, että ko. miehen omista kiinnostuksenkohteista nuo mainitut jutut edustavat vaikka noin kymmentä prosenttia, ja loput 90% on sellaista johon sinulla ei ole kosketuspintaa, miehelle ymmärrettävästi ei synny samanlaista tunnetta sielunkumppanuudesta. Tällaista asiaa on myös aika vaikeaa sanoa toiselle suoraan, koska osaa ihmisistä se voisi loukata. Itse pelkään saavani lokaa päälleni jo siitä, että sanon tämän anonyymina tällä palstalla..
Tsemppiä ap! Toivon että kohdallesi osuu vielä sellainen mies, jonka kanssa tunnet tuota ihanaa yhteyden tunnetta niin, että se on molemminpuolista. :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä syy voisi olla omasta mielestäsi?
En keksi yhtäkään, vaikka miten asiaa miettisin. Jollei se sitten ollut jokin ulkonäköön liittyvä, sekin tuntuisi oudolta koska mies piti minua viehättävänä ja olimme tietenkin nähneet useasti jo ennen loppua. Ap
Joku kiinnostavampi löytyi tai mies oli varattu? Miehet ovat tuollaisia eivätkä kykene perustelemaan. Näitä on tullut jo monia vastaan. Itse olen sen verran rehellinen, että kerron kyllä, jos ei enää kiinnosta. En todellakaan vaan jätä yhtäkkiä vastaamatta. Pelkurit tekevät tuollaista!