Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä lapsen ei tarvitse ajatella meitä muita perheenjäseniä, jos hän on loukkaantunut jostain

Vierailija
28.06.2017 |

Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta saman pitäisi minusta koskea sitten minuakin.
Eli poika ei ymmärtänyt, ettei aamulla sovi mennä tietokoneelle, kun on jo kerran pois sieltä haettu ja ollaan lähdössä päiväksi jonnekin. Suutuin koneelle menneelle lapselle ja lapsi meni peiton alle ja sanoi, ettei lähde mihinkään.
Sanoin, että nyt pitää ajatella muita, mutta miehen mielestä lapsen kuuluu lähteä siksi, että itse haluaa, ja se on mahdotonta, jos olemme loukanneet häntä. Mies sai lapsen lopulta pois peiton alta ja tulemaan, mutta syyllinen olin sitten muka minä, kun olin suuttunut lapselle.
Eli jos joku suuttuu minulle, kun en ymmärrä mitä hän tarkoitti, minäkin haluan osoittaa mieltäni ja tehdä niin kuin minua huvittaa ja tehdä asioita vain, jos minut lepytellään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli haettu syömään, ja poika meni syönnin jälkeen vielä koneelle.

ap

Vierailija
2/4 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo oli opettavainen kohta omasta lapsuudestani, josta muistan, että vastaavissa tilanteissa äiti pkotti minut lepyttelemättä minua mukaan sillä syyllä, että minun kuului ajatella muita, eikä olla itsekäs. Turha sanoakaan, että mua siinä aidosti kiinnostaisi, mille muista tuntuu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muu ei perhe pakota tekemään edes voileipää kellekään, jos mieleni on ensin pahoitettu. Hylätköön sellaisen äidin, jos ei kelpaa.

ap

Vierailija
4/4 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on syy olla katkera äidille. Nyt minunkn lapsestani tulisi katkera, ellei mies olisi ollut ymmärtäväinen, ja vaatinut, että lapsen pitää tulla mukaan itsensä, ei meidän takia, jos me olemme niitä loukkaavia ja hölmöjä ja epäosaavia kasvattajia (lapsella epäillään jotain neurologista poikkeavuutta ja tarvitsisi siksi tarkempaa ohjeistamista asioihin oman näkemykseni mukaan). On vain vaikeaa ohjata kun en itsekään saanut äidin ymmärtämiseen sellaista tukea, kuin oisin tarvinnut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi