Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvaa ja protskuja = SUOLISTOSYÖPÄ

Vierailija
28.06.2017 |

Teidän karppaajien dieetti on jo tuhat kertaa kumottu. Ihmisen elimistö ja bakteerikanta tarvitsee kuituja! Ja kuidut väistämättä turpoavat ja tuottavat kaasuja. Eli terveellinen ruokavalio TUOTTAA KAASUJA. Tajutkaa Jonas te jotka valitatte että vatsa on kuin pallo ja aina pierettää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että yli 50g lihaa päivässä lisää syöpäriskiä merkittävästi. Samoin liharuoka, etenkin jalosteet, ovat yhtä haitallisia terveydelle kuin tupakka.

Rasva puolestaan nostaa diabetes-riskiä sokeria enemmän. Etenkin kova, mm lihasta peräisin oleva rasva. Toki avokadot ja maltillinen määrä rypsi- ja oliiviöljyjä esim ovat tarpeellisia, mutta suonia tukkiva voi ja ylenmääräinen hyvänkään rasvan käyttö ei ole järkevää.

Omena on hyvä kuidunlähde ellei madu kestä ruisleipää.

THL:n puppugeneraattorista päivää. :D

Ei, katsoin aiheesta englantilaisen tiededokumentin ja onhan nouta tutkimuksia aiemminkin nähty.

Itselleni tuo on helppo niellä kun en ole lihaan koskenut 25 vuoteen missään muodossa.:)

NIin eli sulla oli oma viitekehyksesi, jolle halusit saada vahvistuksen. Voisitko vielä kertoa, mitä siinä tiededokumentissas tutkittiin? Oliko siinä vhh:ta vai oliko lihan ja rasvan syönti yhdistetty teknoviljaan, glukoosifruktoosisiirappiin, prosessoituihin elintervikkeisiin vai mihin? En oikeasti usko, että siinä oli vhh:ta lainkaan.

Puhuttiin lihan epäterveellisyydestä. Miten jo 50 vuotta on tiedetty jalosteiden ja punaisen lihan voimakas syöpävaikutus. Ei puhuttu viljoista ja vhh:sta muuta kuin että rasvainen ruokavalio on sokerista epäterveellisempi diabeteksen ja syövän näkökulmasta

Niin. Siinä siis tutkittiin rasvan ja lihan syöntiä normaalisti tai runsaasti hiilihydraatteja syövän ihmisen kannalta. Kuten aina. Silloin tuollaisia tuloksia tuleekin. Kaikki nuo tutkimukset on toteutettu noin. Kun tutkisivat sitä vhh:n näkökulmista niin totuus olisi ihan toinen.

Minä olen muuten entinen vegaani, joka on palannut kuolemanporteilta takaisin työkykyiseksi ihmiseksi. Eläinrasvan avulla. Siinä sulle pohtimista iltapuhteeksi.

Vierailija
22/24 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa, kun ei tiedä, mitä uskoa. En usko hetkeäkään THL:ään puolueettomana viranomaisena tässä enkä missään muussakaan asiassa mutta en myöskään ole vakuuttunut VHH:sta, koska minulla maallikkona ei ole riittävästi asiaan liittyvää tietoutta. En osaa arvioida, mikä on totta ja mikä ei.

Täällä joku puhui suolistosyöpään sairastuneesta karppaajasta, mutta toisaalta varmaan moni muukin on suolistosyöpään sairastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut nyt reilu puoli vuotta vhh ja mulla ei ole koskaan ollut näin hyvä olo kun nyt tän ruokavalion kanssa. Ennen tätä urheilin ja söin terveellisesti, johon kuului täysjyvää jne.. voin silloin todella huonosti. Olin turvonnut, pieretti koko ajan, ummetti. Ennemmin voin hyvin ja kuolen kun se että kuolen turvonneena ja ummessa.

Vierailija
24/24 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut nyt reilu puoli vuotta vhh ja mulla ei ole koskaan ollut näin hyvä olo kun nyt tän ruokavalion kanssa. Ennen tätä urheilin ja söin terveellisesti, johon kuului täysjyvää jne.. voin silloin todella huonosti. Olin turvonnut, pieretti koko ajan, ummetti. Ennemmin voin hyvin ja kuolen kun se että kuolen turvonneena ja ummessa.

Se miten koet voivasi, ei liity mitenkään siihen miten asiat oikeasti ovat. Sinulla voi olla suuri pahanlaatuinen kasvain kehossasi ja voit kokea olevasi elämäsi kunnossa. Oikeassa elämässä paksusuolen syöpä on vakava asia. Rasvainen, lihapitoinen ruokavalio ilman maitotuotteita on todella vaarallinen. En suosittele sitä kenellekään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän