Rasvaa ja protskuja = SUOLISTOSYÖPÄ
Teidän karppaajien dieetti on jo tuhat kertaa kumottu. Ihmisen elimistö ja bakteerikanta tarvitsee kuituja! Ja kuidut väistämättä turpoavat ja tuottavat kaasuja. Eli terveellinen ruokavalio TUOTTAA KAASUJA. Tajutkaa Jonas te jotka valitatte että vatsa on kuin pallo ja aina pierettää.
Kommentit (24)
Ahdistavaa, kun ei tiedä, mitä uskoa. En usko hetkeäkään THL:ään puolueettomana viranomaisena tässä enkä missään muussakaan asiassa mutta en myöskään ole vakuuttunut VHH:sta, koska minulla maallikkona ei ole riittävästi asiaan liittyvää tietoutta. En osaa arvioida, mikä on totta ja mikä ei.
Täällä joku puhui suolistosyöpään sairastuneesta karppaajasta, mutta toisaalta varmaan moni muukin on suolistosyöpään sairastunut.
Oon ollut nyt reilu puoli vuotta vhh ja mulla ei ole koskaan ollut näin hyvä olo kun nyt tän ruokavalion kanssa. Ennen tätä urheilin ja söin terveellisesti, johon kuului täysjyvää jne.. voin silloin todella huonosti. Olin turvonnut, pieretti koko ajan, ummetti. Ennemmin voin hyvin ja kuolen kun se että kuolen turvonneena ja ummessa.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut nyt reilu puoli vuotta vhh ja mulla ei ole koskaan ollut näin hyvä olo kun nyt tän ruokavalion kanssa. Ennen tätä urheilin ja söin terveellisesti, johon kuului täysjyvää jne.. voin silloin todella huonosti. Olin turvonnut, pieretti koko ajan, ummetti. Ennemmin voin hyvin ja kuolen kun se että kuolen turvonneena ja ummessa.
Se miten koet voivasi, ei liity mitenkään siihen miten asiat oikeasti ovat. Sinulla voi olla suuri pahanlaatuinen kasvain kehossasi ja voit kokea olevasi elämäsi kunnossa. Oikeassa elämässä paksusuolen syöpä on vakava asia. Rasvainen, lihapitoinen ruokavalio ilman maitotuotteita on todella vaarallinen. En suosittele sitä kenellekään!
Niin. Siinä siis tutkittiin rasvan ja lihan syöntiä normaalisti tai runsaasti hiilihydraatteja syövän ihmisen kannalta. Kuten aina. Silloin tuollaisia tuloksia tuleekin. Kaikki nuo tutkimukset on toteutettu noin. Kun tutkisivat sitä vhh:n näkökulmista niin totuus olisi ihan toinen.
Minä olen muuten entinen vegaani, joka on palannut kuolemanporteilta takaisin työkykyiseksi ihmiseksi. Eläinrasvan avulla. Siinä sulle pohtimista iltapuhteeksi.