Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauhea moka jos laittaa juhlien pitopöytään

Vierailija
28.06.2017 |

valkoisen kertispöytäliinan..? Juhlat kotona pidettävät rippijuhlat. Vai onko hankittava kankainen liina buffet-pöytään? Mielipiteitä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai voi laittaa mitä itse parhaaksi näkee, mutta kannattaisi hankkia yksi valkoinen kangaspöytäliina, koska varmasti tulee vielä monta kertaa käyttöä.

Minä olen 45-vuotias ja en ole koskaan vielä tarvinnut valkoista kangaspöytäliinaa/juhlaliinaa tai muutakaan pöytäliinaa, joten mietin, että miksi tuollainen pitäisi hankkia, jos tuntuu siltä ettei sellaista tule tarvitsemaan? Aivan hyvin käy kertakäyttöinen pöytäliina tai valkoinen lakana, jolla on käyttöä myöhemminkin.

Jälleen pitää muistuttaa, että meitä ihmisiä on erilaisia, sekä erilaisia elämäntilanteita. Joillakin on (hienoja) juhlia monta kertaa vuodessa ja tarvitsee pöytäliinaa, kun taas toisilla saattaa olla kerran elämässä juhlatilanne ja tällöin se kertakäyttöinen käy oikein hyvin. Toki voi ostaa tuolloinkin sen 'kunnon' pöytäliinan, mutta onhan se hassua roikuttaa sitä kaapissa vuosikaudet ja lopulta kiikuttaa turhakkeena kirppikselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä