Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Luksus-asioita" elämässäsi eli parempaa kuin keskimäärin tuttavapiirissä?

Vierailija
28.06.2017 |

Kertokaa. Ihan materialistista asioita. Ei siis luokkaa onnellisuus tai rakkaus tai terveys.

Kommentit (261)

Vierailija
221/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilava 2012 valmistunut omakotitalo vapaa-ajan käytössä maaseudun rauhassa, tilava kerrostaloasunto pk-seudulla. Uusi ja uudehko auto käytössä, riittävästi kaikkea mitä tarvitaan, välillä joku merkkivaate tai laukku jos haluan. Velkaakin on mutta riittävät tulot niiden hoitamiseen. Ei turhia huolia.

Vierailija
222/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi vapaus työajoissa. Vakiintunut asema yrittäjänä (tekstityötä) ja työtä niin paljon että voin valita parhaat. Käytännössä en pidä pitkiä täysin vapaita lomajaksoja, mutta työpäiväni voin suunnitella mieleni mukaan, tai pitää helposti satunnaisia vapaapäiviä. Kolme lasta, mies ja koira, omistusasunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei velkaa, kaikki maksetaan käteisellä. Nauretaan naapureille, jotka elää elämää, johon niillä ei ole varaa. Itse asiassa kaikki, jotka käyttävät luottokortteja tai ottavat velkaa muuhun kuin kotiin, elävät elämää johon heillä ei ole varaa. Työskentelen kolme päivää viikossa max. 24 tuntia, koska ei ole velkaa. Ihanaa, kun ei tarvitse myydä elämäänsä jonkun ison talon tai hienon auton takia!!!!

Vierailija
224/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aikatauluttaa itse työni ja tehdä sen verran töitä kun haluan, toki näkyy palkassa mutta vapaus lähteä vaikka reissuun ilman loman odottelua korvaa sen.

Se ettei ole lapsia on myös aika onni, saa lähteä minne vaan, millon vaan ja rahat saa käyttää itseensä.

Liikunta osana arkea. Kavereilla ei pahemmin ole.

Vuokra-asuntokin on onni, ei ole asuntovelat painamassa päälle.

Myös mielenkiinto kokea ja elää, sitäkään kaikilla ei tunnu olevan vaan eletään "sitku"-elämää. Sitku kun on rahaa, aikaa, lomaa...mitäs jos elettäski jo nyt?

Vierailija
225/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan aikatauluttaa itse työni ja tehdä sen verran töitä kun haluan, toki näkyy palkassa mutta vapaus lähteä vaikka reissuun ilman loman odottelua korvaa sen.

Se ettei ole lapsia on myös aika onni, saa lähteä minne vaan, millon vaan ja rahat saa käyttää itseensä.

Liikunta osana arkea. Kavereilla ei pahemmin ole.

Vuokra-asuntokin on onni, ei ole asuntovelat painamassa päälle.

Myös mielenkiinto kokea ja elää, sitäkään kaikilla ei tunnu olevan vaan eletään "sitku"-elämää. Sitku kun on rahaa, aikaa, lomaa...mitäs jos elettäski jo nyt?

Lisään vielä että rohkeus mm. matkustaa yksin. Kävin vuoden sisällä 4 maassa yksin. Suurin osa tutuista ei mene edes ravintolaan syömään jos ei ole seuraa.

Vierailija
226/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä lastensuojelussa. Helppo työ, ihan siedettävä palkka, kunnolliset lomat. Lähdössä juuri Marokkoon. Onneksi en ole niitä, jotka lomallakin jatkavat työntekoa, vaikka kukaan ei pyydä :)

Vierailija
227/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aalto-maljakoita eri kokoisia ja värisiä useita. Käytän niitä sipsikulhoina, maljakkoina, säilytyskippoina jne. Siinä mun luksus.

Ei wt-vitsejä tähän ketjuun...

Vierailija
228/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan lähes kaikki vaatteet net-a-porterilta, mytheresalta, t-paidatkin ovat dioria tms.

Joskus ihan hävettää kun joku kommentoi että ompa kiva paita.. Ja kysyy merkkiä. "Joo tää on toi Gucci"..

Olen kotirouvana, mies lentäjä.

Vierailija
229/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuminen kahdessa maassa, ja mahdollisuus nauttia molempien maiden kulttuurista ja parhaista puolista.

Vierailija
230/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä täysin vapaat työajat - töitä tosin on kuitenkin tehtävä eikä vain lusmuiltava.

Uusi omakotitalo rannassa.

Vierailija
231/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään 4-kymppisinä pääomatuloilla. Ei mitään ökyelämää, mutta pärjätään hyvin ilman ansiotulojakin. Töitä on kyllä tullut tehtyä tämän eteen hyvin paljon, nyt nautitaan elämästä oravanpyörän ulkopuolella.

Vierailija
232/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

250 neliön koti Helsingin keskustassa, hyvällä kadulla, satavuotiassa talossa. Sen hinta on yli 2,5 miljoonaa euroa, minkä tuttavamme kyllä saivat urkittua. Muuten vedetään matalaa profiilia, autokin on vanha. Muutama lomamatka vuodessa joista ei kaikista kerrota tutuille tai ainakaan laiteta mitään Facebookiin.

Mitä tuttavat eivät tiedä: sijoitusten määrä ja se että ollaan nettovelattomia.

Mitä oma puolisonikaan ei tiedä: minulla on yli miljoona euroa muita sijoituksia yllä olevien lisäksi. Näistä muodostuu tuloa vasta kun ne myydään. Olen joka vuosi palkastani rahastoinnut osan ulkomaille ja sen sijoittanut. Firman Policy mahdollistaa.

Kaikki hankittu itse, ikää alle 40 vuotta. Ollaan työssäkäyviä, hyväpalkkaisissa ammateissa.

Vierailija
233/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien asunto parhaalla paikalla, maisema puistoon ja suurkirkkoon.

Hyva taloustilanne, velattomat asunnot, saastoja tulevaisuutta varten (lasten koulutus), lapset eliittikouluissa ja hyva koulumenestys, vuosittain eksoottinen resort rantaloma ja talvisin viikko alpeilla, luksusmerkkien vaatteet ja laukut, viikottain kampaajalla jne.

(( Onpa tosi mielenkiintoista lukea miten negatiivisia ja ketkeria kommentteja täällä on eri ihmisten elämän luksukseen. Tässä ketjussa kysyttiin materiaalista luksusta. Jokaisella on oma elämä ja mahdollisuudet, prioriteetit. Peace and love. ))

Vierailija
234/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppumatkat, oma pt, 1-3 ulkomaan matkaa vuodessa, merkkivaatteita ja tuotteita (joita myös mieheni ostaa minulle), sekä olen täysin velaton. En maksa vuokraa koska mieheni omistaa asunnon joten säästöön menee kuukausittain sievoinen summa. Siisti viikonlopputyö hyvällä palkalla. Olen tyytyväinen elämääni : )

Vierailija
235/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun velattomassa, uudehkossa, kauniissa yli 80 neliön rivarikolmiossa, yksin, lapset jo aikuisia.

Sisustus on laadukasta ja sitä myötä suhteellisen kallista. Olen saanut olla töissä koko ikäni, pian jään eläkkeelle. Eläkepäivien iloksi tulossa kohtuullinen perintö.

Vierailija
236/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto arvostetulla alueella kauniissa vanhassa talossa, olkoonkin vuokrakaksio. Köyhiähän me ollaan, mutta kauniita, sivistyneitä, yhteiskunnallisesti aktiivisia ja paljon vapaa-aikaa, mutta nämähän ei ole sitä luksusta mitä tässä kysyttiin :D

Vierailija
237/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömme juhlapyhinä naudan sisäfiletä. Joulut vietämme etelän lomakohteissa. Mies on tilannut kanavapaketin urheiluohjelmien takia.

Vierailija
238/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava ketju!!! Ihana lukea näitä "todeksi tulleita unelmia". Ketjussa on enemmän miljonäärin muijia kuin verokalenterissa niitä miljonäärejä :-D.

Meidän luksus on velattomuus, varma työpaikka, varaa ostaa ruokaa, jonka tuottaminen ei perustu kiduttamiseen ja tappamiseen, varaa ostaa vaatteita, joita ei ole tehty lapsityövoimalla kertakäyttömateriaaleista. Aikaa läheisille ja vapaaehtoistyöhön. Varaa tukea Viipurin koiria ja Espanjan galgoja. Varaa pitää eläimiä ja huolehtia niistä hyvin.

Vierailija
239/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeitin on testivoittaja.

Kahvimylly myös.

Useita kahvipapulaatuja kaapissa.

Keskivertoa parempi älypuhelin.

Keskivertoa parempi ja isompi digi-tv.

Uusi leipäkone.

Uusi itse valitsemani jääkaappi.

Suurin osa huonekaluista kokopuuta eikä lastulevyä.

Lattiat laminaattia eikä muovimattoa.

Herätyskellona Philipsin Wake Up Light.

Netflixin sijaan käytän Amazon Prime Videota ja Yle Areenaa.

Levyhyllyssä Uniklubin ja Popedan sijaan jazzia ja progea.

Ruokavalioon kuuluu chlorellaa, chia-siemeniä, vehnänorasta, ja muita superfoodeja.

Lp-soitin löytyy.

Ei parisuhdetta.

Ei lapsia.

Ei tupakkariippuvuutta.

Ei alkoholiriippuvuutta.

Ei uhkapeliriippuvuutta.

Ei ylipainoa.

Rahaa ostaa aivan mitä haluan.

Vierailija
240/261 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistan kaiken itse, määrään kaikesta itse eli ei ole miestä eikä miehen rahoja, mulla on vapaus ja se on mahtavaa. Mammat täällä elää vain miestensä rahoilla, eron koittaessa...

Hah haa, joku on kateellinen kun ei ole miestä ja yrittää kuvitella että av-mammat on raukkoja, miesten rahoja käyttäviä ja vielä eroamassakin. Voi pientä 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän