Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En palkkaa lapsetonta 1-lapsista naistyöntekijää, jos nuo tiedot somesta löydän!

Vierailija
28.06.2017 |

Järkikin tämän sanoo. Biologinen kello tilittää!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niin että on nyt lapseton,jos lapsi jo täysikäinen ja muuttanut pois kotoota,ja jos löytyy pienen lapsen kuva somesta,voi olla lapsenlapsikin kysymyksessä. Jotkut meistä tulee mummoiksi alle 40 v.

Vierailija
42/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton 1-lapsinen on ilmeisesti lähtenyt lipettiin perheestä siinä vaiheessa, kun lapsi on ollut pieni. Toinen vaihtoehto on eroperhe, jossa näkee lastansa vain joka toinen viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää jos mulla käy samallailla.. oon nyt 23v, ja lapsia ei tule, en niistä pidä yhtään. Kiva jos jää työpaikka saamatta siinä luulossa, että niitä joskus hankkisin.

Ja muutenkin, ne jotka hankkivat lapsia: se että yksi työntekijä on sen vuoden pois töistä, ei luulisi olevan hirveä ongelma..

Ei hirveä ongelma, mutta tuhansien eurojen kulut työnantajalle ja sijaisen rekry. Kun vuoden tai kolmen päästä palaa töihin, alle 10-vuotiaan lapsen äkilliset sairastumiset, korvatulehduskierteet...

Vierailija
44/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ihan sama Ap! Me palkkaamme lapsettomia, tervetuloa haastatteluun lapsettomat! :)

Vierailija
45/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille kiitos!!

Vierailija
46/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla suunnilleen 50/50 perheellisiä ja lapsettomia. Ja ihan aikuisia ollaan kaikki. Onneksi meillä on hyvä työnantaja. Ap on idiootti, toivottavasti kukaan ei hakeudu teille töihin!

Vierailija
47/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettoman yksilapsisen kello tilittää? Epäilen että et juurikaan tee rekrypäätöksiä.

Vierailija
48/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en mielellään halua työnantajaa, joka ei osaa suomen kieltä.

Vierailija
49/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palkkaan tummatukkaisia  ja punahiuksisia naisia ja miehiä. Tukka ei saa olla täysin musta. Jos somesta selviää, että joskus ollut jonkun muun väriset hiukset niin se on sitten heihei!

Vierailija
50/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan palkkaa myös tatuoinnin omistavia, ylipainoisia, sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen jäseniä, romaneita ja maahanmuuttajia, yli 50-vuotiaita jne.?

Toivottavasti työpaikkasi on tiukasti b to b-puolella, kuluttaja-asiakkaita tuskin houkuttaa firma jossa kaikki työntekijät ovat yhdestä muotista?

Meillä on työntekijät melkein yhdestä muotista. En palkkaa apn mainitsemia lapsettomia enkä myöskään suurpeiheiden vanhempia. En "näkyvästi" tatuoituja tai rei'itettyjä, selvästi seksuaali/sukupuolivähemmistöön kuuluvia, romaneja enkä maahanmuuttajia, koska alallamme on annettava ehdottoman luotettava kuva asiakkaille heti ensi hetkestä lähtien. En palkkaa myöskään ylipainoisia koska heidän kuntonsa ei kestä alamme työssä. 

Onneksi yrittäjä saa vielä kuitenkin itse valita kenelle sitä palkkaa maksaa...

Kertoisitko vielä, kuinka lapsettomuus tai suurperheellisyys näkyvät asiakkaalle ja miten ne vaikuttavat ihmisen luotettavuuteen?

Vierailija
51/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainut naimaton, vanha nuori, nuori vanha, savuton tupakoitsija, rehellinen valehtelija, taitamaton taitaja, tunnoton tunnollinen, huumorintajuton humoristi, absolutisti alkoholisti, sarveton yksisarvinen, tehoton tehokas, aivoton älykäs, tyhmä viisas, tiimihenkinen erakko, suvaitsematon suvaitsevainen, sopeutumaton sopeutuvainen, joustamaton elastinen, kiireetön hätähousu, peloton pelokas, kouluttamaton koulutettu, ristiriidaton ristiriita..

Palkkaamaton palkkaaja, antamaton antaja, ottamaton ottaja, työtön työläinen..

Vierailija
52/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Kovin on ammattitaitoista rekrytointia. Kai tiedät, että on yksiselitteisesti _laitonta_ rekrytoidessa hakea tietoa hakijoista esim. somesta, mikäli hakija itse ei ole antanut sometiliensä osoitetta. Kaikki rekrytointiin vaikuttava tieto tulisi lain mukaan saada vain ja ainoastaan hakijalta itseltään. Googlettaminen tms. on Suomessa rekrytoinnin yhteydessä laitonta.

Vierailija
53/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52-vuotias. Ei lapsia - tai edes sitä yhtä lasta - ja työpaikka kiinnostaa.

Otan tarjoamasi paikan vastaan.

Älä nyt nuolaise ennen kuin tipahtaa, kyllä se voi ruveta vanhempanakin tikittämään vielä! http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706152200209611_vd.shtml

Itse olen vasta 54 ja lapseton, kuinkahan kauan pitää vielä odotella kunnes kelpaan työmarkkinoille?

Vierailija
54/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko vielä, kuinka lapsettomuus tai suurperheellisyys näkyvät asiakkaalle ja miten ne vaikuttavat ihmisen luotettavuuteen?

Ap ei tietenkään palkkaa ketään jonka läsnäollessa haastattelutilanteessa hän kuulee jostain pientä mutta sitkeää tilitystä eikä ketään jonka läsnäollessa hän kuulee lapsilauman parkua.

Psychosis Method, uusinta uutta rekrytointialalla.

Vierailija
55/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan palkkaa lapsetonta yksilapsista? En muuten minäkään palkkaisi. Ei minulla ole muuten mitään lapsettomia yksilapsisia vastaan työntekijöitä, mutta kun sellaisia ei ole olemassa. 

Vierailija
56/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko noin urpo olla työnantaja? Kirjoitustaito nolla.

Voisi olla aika vaikea tehdä tuolla töitä, jos työhön annettu ohjeistus on samalla tasolla. Teit miten tahansa niin aina menee väärin.

Vierailija
57/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapsetonta ei palkata, koska biologinen kello kuitenkin tikittää? Mutta yhden lapsen hankkinutta ei myöskään voi palkata, koska kello tikittää kuitenkin vielä lisää? Juu-u.