Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En palkkaa lapsetonta 1-lapsista naistyöntekijää, jos nuo tiedot somesta löydän!

Vierailija
28.06.2017 |

Järkikin tämän sanoo. Biologinen kello tilittää!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lapseton 1-lapsinen? Vai tarkoittaako, että lapsi on jo pois kotoa, niin että ei olisi "häiriöksi" työnteolle. Itse olen lapseton sinkku, ei mulla ole somessa koskaan ollut mitään työ- tai parisuhdetietoja. Ainoa tieto on, että olen kotoisin Hgistä. Käyn siellä kevyttä keskustelua kavereideni kanssa.

Vierailija
22/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää jos mulla käy samallailla.. oon nyt 23v, ja lapsia ei tule, en niistä pidä yhtään. Kiva jos jää työpaikka saamatta siinä luulossa, että niitä joskus hankkisin.

Ja muutenkin, ne jotka hankkivat lapsia: se että yksi työntekijä on sen vuoden pois töistä, ei luulisi olevan hirveä ongelma..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin myös miettiin tota lapseton 1-lapsinen...

Mites yks mun kaveri. Täyttää kohta 50v ja ihan lääketieteellisistä syistä ei voi edes saada lasta?

Vierailija
24/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ap:lla jäänyt juhannus päälle, sen verran sekavaa settiä aloituksensa on.

Vierailija
25/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noin urpo olla työnantaja? Kirjoitustaito nolla.

Vierailija
26/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan palkkaa myös tatuoinnin omistavia, ylipainoisia, sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen jäseniä, romaneita ja maahanmuuttajia, yli 50-vuotiaita jne.?

Toivottavasti työpaikkasi on tiukasti b to b-puolella, kuluttaja-asiakkaita tuskin houkuttaa firma jossa kaikki työntekijät ovat yhdestä muotista?

Meillä on työntekijät melkein yhdestä muotista. En palkkaa apn mainitsemia lapsettomia enkä myöskään suurpeiheiden vanhempia. En "näkyvästi" tatuoituja tai rei'itettyjä, selvästi seksuaali/sukupuolivähemmistöön kuuluvia, romaneja enkä maahanmuuttajia, koska alallamme on annettava ehdottoman luotettava kuva asiakkaille heti ensi hetkestä lähtien. En palkkaa myöskään ylipainoisia koska heidän kuntonsa ei kestä alamme työssä. 

Onneksi yrittäjä saa vielä kuitenkin itse valita kenelle sitä palkkaa maksaa...

Vierailija
27/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi harmi kun tää Mirjami 52v olis meille täydellinen siis perfek työntekijä. Mut sen facebookista käy ilmi et sillä on yksi poika. Hitto kun ei vaan voida palkata sitä. Ei millään.

Vierailija
28/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen kello TILITTÄÄ? Mitä se tilittää?

"En yhtään tykkää kun kuuntelit mua sillon ja teit nuo lapset. Nyt oon hiljaa sun loppuelämän. Vittu!"

Vierailija
29/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneks mulla on 2 lasta. Opiskelen nht aikuispuolella lähäriksi ja aijon vedota töitä hakiessa siihen, että tein ensin lapset ja mietin rauhassa mitä haluan tehdä. Nyt on lastenteko hoidettu ja työelämälle täysi aika. Todellisuudessa aion vakipaikan saatuani tehdä vielä 2 lasta lisää.

N27

Vierailija
30/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan palkkaa myös tatuoinnin omistavia, ylipainoisia, sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen jäseniä, romaneita ja maahanmuuttajia, yli 50-vuotiaita jne.?

Toivottavasti työpaikkasi on tiukasti b to b-puolella, kuluttaja-asiakkaita tuskin houkuttaa firma jossa kaikki työntekijät ovat yhdestä muotista?

Meillä on työntekijät melkein yhdestä muotista. En palkkaa apn mainitsemia lapsettomia enkä myöskään suurpeiheiden vanhempia. En "näkyvästi" tatuoituja tai rei'itettyjä, selvästi seksuaali/sukupuolivähemmistöön kuuluvia, romaneja enkä maahanmuuttajia, koska alallamme on annettava ehdottoman luotettava kuva asiakkaille heti ensi hetkestä lähtien. En palkkaa myöskään ylipainoisia koska heidän kuntonsa ei kestä alamme työssä. 

Onneksi yrittäjä saa vielä kuitenkin itse valita kenelle sitä palkkaa maksaa...

Anteeks mut mikä ala tää on jossa ylipainosen kunto ei kestä?

Vierailija
31/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkaatko minua kun et löydä lainkaan somesta? Höpsö olet. Ei kukaan pidä niitä lapsiaan kaikkien nähtävänä siellä somessa.

Valitettavasti aika moni pitää.

Siis et palkkaa lapsetonta tai yksilapsista, jos löytyy somesta. No se on aika tyhjentävä määritelmä. Pitää olla monta lasta ja tiedot eivät saa löytyä netistä? Onko jotain muuta pätevyysvaatimuksia hommaan? Huutonaurua....

Vierailija
32/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoo olevansa lapseton, mutta somesta selviää, että on 1 lapsi? Onpa sekavasti ilmaistu, minäkään en palkkais suomalaista, joka ei osaa äidinkieltään.

Vierailija
33/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö takia en töitä saa. Olen nuori nainen, minulla on kaksi lasta

Höpsö. Sinä saat töitä, koska sinulla on kaksi lasta. Et siis ole lapseton 1-lapsinen.

Vierailija
34/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton yksilapsinen jolla on tilittävä kello? Mutta hyvä jos olet tehnyt tämän rajauksen selväksi niin tällaiset eivät turhaan hae.

Tilittävät kellot ovat kyllä uuvuttavaa seuraa, että siinä mielessä ymmärrän, harva sen tiltyksen kuuntelemisen jälkeen pystyy uupumukseltaan töihin.

p.s. Millä alalla olet ap? Arvaisin että viestintäalalla, koska kirjoitat noin selväsanaisesti. Jatka samaan malliin.

T. Lapseton yksilapsinen joka on turhaan hakenut töitä ja kello senkun tilittää

Vierailija
35/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi yrittäjä saa vielä kuitenkin itse valita kenelle sitä palkkaa maksaa...[/quote

Aijaa. Meidän yrityksessä työntekijän palkkaaminen on varmaan kohta ajankohtaista.

Aattelin rekrytoida pätevimmän henkilön jonka vaan käsiini saan.  Pätevyyden muuntumisen liikevoitoksi käsitän, en sitä miten asiakkaiden kuviteltuihin ennakkoluuloihin mukautuminen muuntuisi voitoksi. Meille kelpaa tulonlähteeksi myös pink money, eid money, hevoskaupoilla hankittu raha ja lapsilisärahat. Ihan hyvä jos henkilökunta on samaistuttava- luotettavuus tulee tuotetuntemuksesta, asiakaspalvelutaidoista ja firman hyvästä maineesta, ei työntekijöiden ulkonäöstä. 

Eikä mun mielestä luotettavuuden perikuva ylipäätään ole valkoinen keski-ikäinen heteromies. Mutta vaihdoinkin kalenterin 2000-luvulle jo 17 vuotta sitten.

Vierailija
36/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mut mikä ala tää on jossa ylipainosen kunto ei kestä?

Muakin kiinnostaa. Minä, kuten useimmat ylipainoiset kaverini, harrastan säännöllisesti kuormittavaa liikuntaa 3-4x viikossa + arkiliikunnat koska yritämme päästä liikakiloista eroon. Valitettavasti merkittävä ylipaino ei katoa olemattomiin kun vaan alkaa harrastaa liikuntaa vaan esim. vähintään suurimman osan laihdutusajasta reippaasti ylipainoinen ihminen on edelleen ylipainoinen vaikka elämäntavat olisivat miten terveelliset.

Muuten minäkin säästän itseni mielelläni työnantajalta joka ei tämäntasoisia asioita tajua. Ennakkoluulon uhriksi joutuva välttää ääliöstä kärsimistä 40h/vko, ennakkoluuloinen taas menettää pätevimmän hakijan työpanoksen. 

Vierailija
37/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä palkkaisin lastenhoitajaksi mieluiten ihmisen, jolla on lapset -- jo isot. On varmasti kokemusta kaikenlaisista tilanteista. Osaa arvioida vaarat ja havainnoida ympäristön lapsen kannalta muutenkin. Tietää, mitä syövät ja miten käyttäytyvät. 

Mutta en minä valehtelijaa palkkaisi, oli lapsia tai ei. Eli käsitin aloituksen niin, että on sanonut itseään lapsettomaksi, mutta onkin yksi lapsi. 

En kyllä käsitä, miksi tuollaista olisi valehdellut?

Vierailija
38/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä on lapseton 1-lapsinen? Voitko selittää? 

Jos se on sellainen sekundaarisesti lapseton?

Vierailija
39/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en palkkaa pitkähiuksisia täyskaljuja ollenkaan,

Vierailija
40/57 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuosta jäänyt pois "tai" sana? 

Eli en palkkaa lapsetonta tai yksilapsista? Ehkä siksi, ettei ole tarpeeksi kokemusta lapsista. 

Mutta yhtäkaikki typerä aloitus, kun ei kerrota yhtään mistä on kyse ja jättäydytään heti pois, kun ihmiset vastaavat.