Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisillä on yleisesti vaikeaa välillä myöntää että sinkkuus voi johtua rumuudesta?

Vierailija
27.06.2017 |

Etenkin mitä tulee miehen ulkonäköön. Aina kiistetään ettei syy siihen miksi naiset ei kiinnostu olisi rumuus. Itse ainakin rumana miehenä tiedän että ulkonäkö on taatusti syy missä ruman naisenkin miksi seksuaalinen sosiaalinen elämäni on olematon. Ruma mies eikä nainen löydä seuraa tai saa kumppania usein juuri siitä syystä. Miksi asiaa usein peitellään muilla syillä ?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olen huomannut, että sinkkuuteni syy on lihavuuteni (162/78). Minä kelpaan vaan panoksia, sekin vain siksi että minulla on isot tissit.

Vierailija
2/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne rumatkin vois kelpuuttaa toisensa, mutta ei, moni luulee että sysirumanakin ansaitsee jonkun kauniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt ihan samaa. Miksi rumalle miehelle pitää väkisin keksiä negatiivisia luonteenpiirteitä, jotka eivät pidä paikkaansa? Kai palstalaisillakin on kaverimiehiä, jotka ovat hyviä tyyppejä, mutta eivät sytytä ulkoisesti?

Vierailija
4/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä olen huomannut, että sinkkuuteni syy on lihavuuteni (162/78). Minä kelpaan vaan panoksia, sekin vain siksi että minulla on isot tissit.

Aina voi olla pahemmin. Ruma mies ei saa edes seksiä koska pelkän seksin saanti on miehelle vielä vaikeampaa kun parisuhteen saaminen

Vierailija
5/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä rumuus ei haittaa jos on varakas ja koulutettu. Naisen ulkonäkö on tärkeämpää pariutumisessa.

Vierailija
6/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mene niin. Jos kelpaa seksiin muttei suhteeseen, vika on lähes aina luonteessa/koulutuksessa/liian erilaisissa tulevaisuudentoiveissa jne.

Vierailija
7/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on nähnyt sysirumia ihmisiä parisuhteessa? 

Vierailija
8/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä rumuus ei haittaa jos on varakas ja koulutettu. Naisen ulkonäkö on tärkeämpää pariutumisessa.

Kyllä se tavallinen mieskin hurmaa naisia pääosin ulkonäöllä

Vierailija
9/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne rumatkin vois kelpuuttaa toisensa, mutta ei, moni luulee että sysirumanakin ansaitsee jonkun kauniin.

Miksi ruma nainen kelpuuttaisi ruman miehen jos yksinkin voi elää ja seksiä saa silloin tällöin kuitenkin paremman näköisiltäkin miehiltä ?

Vierailija
10/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällainen rumuus on? Onko se joko epämuodostuma (kompensoi luonteella tai peittelee virhettä) vai sitä, että vaikka möllöttää (eikö voisi opetella hymyilemään) tai jos on fleguna ameebana puolikuollut niin kyllä niitäkin on molemmissa sukupuolissa. 

Vierailija
11/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällainen rumuus on? Onko se joko epämuodostuma (kompensoi luonteella tai peittelee virhettä) vai sitä, että vaikka möllöttää (eikö voisi opetella hymyilemään) tai jos on fleguna ameebana puolikuollut niin kyllä niitäkin on molemmissa sukupuolissa. 

No yleensä rumuutena pidetään miehissä lyhyyttä, kaljuutta, lihavuutta ja epäsymmetrisiä kasvoja. Naisilla aikalailla samat

Vierailija
12/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksella ei ainakaan ole mitään vaikutusta. Tai sitten ylempi korkeakoulututkinto ei ole tarpeeksi korkea koulutus

Vierailija
13/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä rumuutena pidetään miehissä lyhyyttä, kaljuutta, lihavuutta ja epäsymmetrisiä kasvoja. Naisilla aikalailla samat

Paitsi tuo lyhyys ja naisilla ei tarvitse lihasta olla

Vierailija
14/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mene niin. Jos kelpaa seksiin muttei suhteeseen, vika on lähes aina luonteessa/koulutuksessa/liian erilaisissa tulevaisuudentoiveissa jne.

No shit. Minä haluan tapailun johtavan parisuhteeseen, miehet sen sijaan haluaa pelkkää seksiä.

161/82

Vierailija
15/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No mä oon kyllä nähny paljon pariskuntia, joissa toinen on aivan valitettavan ruma.

Vierailija
16/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaat aivan hyvin parisuhteeseen, muttet kelpuuta sellaisia, jotka sinut kelpuuttavat. Saat paremman näköisiä ja supliikimpia panoja ja sieltä on vaikea tulla alaspäin.

Vierailija
17/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on nähnyt sysirumia ihmisiä parisuhteessa? 

Viimeksi kolme varttia sitten Prismassa.

Vierailija
18/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt ihan samaa. Miksi rumalle miehelle pitää väkisin keksiä negatiivisia luonteenpiirteitä, jotka eivät pidä paikkaansa? Kai palstalaisillakin on kaverimiehiä, jotka ovat hyviä tyyppejä, mutta eivät sytytä ulkoisesti?

No kyllä on miehet menneet munattomiksi ja ihan aiheesta ovat saamattomia, jos eivät osaa yrittää virittää yhteyttä miehen ja naisen väliseksi. Tietenkään jokainen nainen ei ole halukas vastaamaan siihen, mutta ihan turha leikkiä kaveria ja sitten ihmetellä, miksei nainen kapsahda kaulaan. 

Vierailija
19/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No shit. Minä haluan tapailun johtavan parisuhteeseen, miehet sen sijaan haluaa pelkkää seksiä.

161/82

Niin eli mitä todennäköisemmin sinkkuutesi ei johdu ulkonäöstäsi, jos kelpaat seksiin

Vierailija
20/39 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama tilanne mullakin.

161/82

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän