Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitatin poskitäytteitä ja en oo tyytyväinen :(

Vierailija
27.06.2017 |

Olisin halunnut täytettä siihen LUUN päälle, ylhäälle, korkeat poskipäät. Mulle tehtiin leveämmät poskipäät, kuten angelina joliella. Hänellähän on matalat, vaikkakin erottuvat poskipäät.
Miksi kauneudenhoitoalan ihmiset tuntuvat aina ymmärtävän ihan väärin, mitä EI luan? Sama juttu kampaajalla yleensä - ihan ok, mutta EI se mitä halusin.
Muuten en näytä Jolielta eli en ole maailman kaunein nainen, enkä poskien täytön myötä päässyt yhtään lähemmäksi :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät typot, mutta ymmärsitte varmaan?! Ap

Vierailija
2/7 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laittoi sulle siis täytettä luun alle, siihen kuoppaan? Mä tarttisin just siihen... Paljon maksoi ja missä teit, jos saa kysyä? Kysyy nimim. Louhi Pohjan akka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo olet.

Vierailija
4/7 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv.... Mihin kaikkeen sitä jotkut ovatkin valmiita!

Vierailija
5/7 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne laittoi sulle siis täytettä luun alle, siihen kuoppaan? Mä tarttisin just siihen... Paljon maksoi ja missä teit, jos saa kysyä? Kysyy nimim. Louhi Pohjan akka

Mulla oli hyvä kuoppa valmiiksi ja olisin tarvinnut sen päälle... Jos laitat jonkun sp-osoitteen tai jotain, voin kertoa paikan. En viitsi mustamaalata,kun jollekin tämä kai just voisi olla hyvä tulos.

No... Kai se kuluu pois ja ensi kerralla eri paikkaan. Aika wt ja vanhempi olo tän naaman kanssa. Ehkä se on osittain ensijärkytystä ja turvotusta. Voihan olla että hän teki parhaan tuloksen,jonka minun kasvoilleni saa. Että jos ois laittanut niinkuin pyysin, olisi jäänyt erillinen osio kasvojen omista roikoista tms. Tuntuu epikseltä kun joillain näyttää olevan luonnostaan tosi hyvä naama vielä ikäisenäni (30) mutta mulla roikkuu! Ap

Vierailija
6/7 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli hyvä kuoppa valmiiksi ja olisin tarvinnut sen päälle... Jos laitat jonkun sp-osoitteen tai jotain, voin kertoa paikan. En viitsi mustamaalata,kun jollekin tämä kai just voisi olla hyvä tulos.

No... Kai se kuluu pois ja ensi kerralla eri paikkaan. Aika wt ja vanhempi olo tän naaman kanssa. Ehkä se on osittain ensijärkytystä ja turvotusta. Voihan olla että hän teki parhaan tuloksen,jonka minun kasvoilleni saa. Että jos ois laittanut niinkuin pyysin, olisi jäänyt erillinen osio kasvojen omista roikoista tms. Tuntuu epikseltä kun joillain näyttää olevan luonnostaan tosi hyvä naama vielä ikäisenäni (30) mutta mulla roikkuu! Ap

Miten voi naama roikkua 30-v? Olen lähes 50-v, eikä merkkiäkään tuosta.

Mitä noihin operaatioihin tulee, niin nevö evö

Vierailija
7/7 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi naama roikkua 30-v? Olen lähes 50-v, eikä merkkiäkään tuosta.

Mitä noihin operaatioihin tulee, niin nevö evö[/quote

Geenit, sairaudet, ihon pehmeys jne. Joillekin on jaettu hyvät kortit, toisille ei. Mulla oli ns. nasolabiaalijuonteet jo 20v, 25-vuotiaaksi ne näytti kasvojen ominaispiirteiltä mutta heti kun iho alkoi vanheta niin vanhensi ulkonäköä.