Mihin näistä maista muuttaisit mieluiten?
Kommentit (14)
Jätän vastaamatta, koska en astuisi mihinkään noista maista jalallanikaan.
Intiaan haluaisin muuttaa vuodeksi, erittäin kiehtova maa kulttuurisesti.
Intia kiehtoo ajatuksena, mutta suostuisin muuttamaan vain rikkaalle alueelle, en mihinkään slummiin. No, onneksi ei tarvitse muuttaa, voisin kyllä käydä joskus ihan turistina.
äänestin vatsallani ja vastasin Marokko :D
Miksi kaikki kuumia maita siis ilmastoltaan. En lämpene näille ehdotuksille. Vastaan Kanada!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki kuumia maita siis ilmastoltaan. En lämpene näille ehdotuksille. Vastaan Kanada!!
Armenia ja Turkki eivät ole mitenkään erityisen kuumia. Toki esimerkiksi Turkki on pinta-alaltaan laaja maa, mutta niissä Etelä-Turkin rantakohteissakin on kuitenkin talvi aika viileä.
Itse muuttaisin noista maista mieluiten Kambodzaan.
Turkkiin, Izmiriin. Hyvin länsimainen kaupunki.
en kyllä muuttaisi mielelläni mihinkään noista.
Vierailija kirjoitti:
Ääni Kanadalle minultakin!
Olipa kummallisia vaihtoehtoja kyssärissä.
Asun jo nyt yhden mainitun maan naapurissa. Mutta muutto sinne, olisi hyppy täysin erilaiseen kulttuuriin (tai "kulttuuriin"). Eli ei käy edes se, muista maista puhumattakaan.
Mikään noista ei kiehdo koska tiedän niiden olosuhteista ja kulttuurista riittävästi tietääkseni etteivät ne sovi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni Kanadalle minultakin!
Olipa kummallisia vaihtoehtoja kyssärissä.
Kanadalle ääni täältäkin. Suurimpana syynä järkevä kannabiksen laillistaminen.
Armenia ja Trinidad kiehtoisivat minua. Kun oli pakko valita niin äänestin Armeniaa.