Mitkä ovat maailman tylsimmät keskustelunaiheet?
Oma listani:
1. Toisen lomamatkakertomus kännykästä näytetyillä kuvilla höystettynä
2. Toisen loppumattomat tarinat lapsenlapsistaan - siis lapsista, joita ei tunne eikä ole nähnyt
Kommentit (13)
blogit, fitness, sisustus jne.
ilmiöinä ihan kiinnostavien keskustelujen aiheita mutta ei helvetissä tuollaisenaan.
Enpä tiedä onko sellaista. Kiinnostavan henkilön kanssa mikä tahansa keskustelunaihe tuntuu kiinnostavalta. Ihan naurattaa muistella alkuaikojen keskustelua miehen kanssa, kun olimme ihastuneita toisiimme. Säästä puhuminenkin oli ihanaa.
Minä tykkään kuulla lomakertomuksia :D Kunhan eivät veny ihan liian pitkiksi.
Mutta oma listani:
1. Kertomukset toisten elämästä, mummoni harrastaa tätä: kertoo tosissaan ja äärimmäisen pitkästi esim. jonkun (puoli)julkkiksen elämästä (tai parhaimmillaan jonkun puolijulkkiksen lapsen elämästä), josta sattui kuulemaan radiosta tai lukemaan lehdestä. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun tuntemattoman henkilön lasten määrä, avioliiton vaikeudet ja kodin sisustus.
2. Inttitarinat...
3. Jääkiekko, jalkapallo ja muut pelit. En harrasta penkkiurheilua, eikä aihe voisi vähempää kiinnostaa.
Hitler oli narkkari ja kasvissyöjä
Ehdottomasti koirat! Tulee kiusaantunut olo aina.
Ns. "yöprovot".
Eli nää ruskea talo- ja pepou-jutut. Mutta kai se on vain hyvä, että yöllä rupeaa väsyttämään...?
Autot / moottoripyörät ja niiden rassaaminen.
Loputtomat tarinat omista lapsista ja niiden erinomaisuudesta muihin verrattuna.
Yritys keskustella luonnontieteistä uskovaisen kanssa. Kun ei vastaukseksi saa muuta kuin loputtomia sitaatteja Raamatusta.
Mä vihaan small talkia. Harvoin kiinnostaa kuulla mitään tarinoita jonkun työkaverin elämästä, ellei ole jotain murhamysteerin tyyppistä tapahtunut.
Tosi-tv-ohjelmat. Tai oikeastaan mitkä tahansa tv-ohjelmat.