Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako työtön s-etukortti visa-credit/debit kortin?

Vierailija
27.06.2017 |

Minulla on nyt visa-debit kortti mutta ajattelin alkaa tilaamaan verkkokaupoista kaikkea pientä ja olen käsittänyt että luotolla maksaessani saisin rahat takaisin jos tuote jäisi saapumatta. Taisi käydä huonosti Anttilankin konkurssissa niille jotka maksoi depit-kortilla suoraan tililtä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee Paypal tili. https://www.paypal.com/fi/home

Siellä on ainakin joku ominaisuus jolla taataan turvallinen ostaminen ja saat rahat takaisin, jos jokin menee mönkään nettiostamisessa. Paypal toimii lähes jokaisessa nettikaupassa nykyään. Itse käytän Paypalia, jos vain on nettikaupassa se ominaisuus. Helppo ja turvallinen.

Vierailija
22/29 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-pankki ei myönnä luottokorttia työttömälle. Olisi tosin mielenkiintoista kuulla, jos jollain olisi tietoa, miten pienillä tuloilla voi saada luottokortin? Riittääkö esim. 1500e/kk ?

Hain tätä kyseistä yhdistelmäkorttia alimmalla luottorajalla eli 800 € ja tein hakemuksen S-Pankin kotisivuilla 19.8. ja sain 28.8. tekstiviestin puhelimeeni, jossa kerrottiin yhdistelmäkortin olevan matkalla kotiosoitteeseeni. Olen itse pitkäaikaistyötön ja saan asumis- ja työmarkkinatukea yht. 893,00 €/kk ja työmarkkinatuen määrän olen ilmoittanut bruttotulona. Olen itse asiakasomistajana Osk Hämeenmaassa ja hoidan kaikki raha-asiani S-Pankin kautta yhdeltä käyttötililtäni ja käytössäni on ollut S-Pankin Visa Debit online -kortti eikä itselläni esim. ole ennestään lainoja ja luottotiedot ovat kunnossa ja tämä on ensimmäinen kerta elämässäni, kun hain luotollista korttia.

MGTOW-mies 36 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten en saanut s-pankin luottokorttia, kun työsopimukseni oli määräaikainen. Tänä keväänä ei enää ollut mitään ongelmaa, kun työni oli vakinaistettu. Mulla ei ole lainoja, luottotiedot aina olleet kunnossa, toisen pankin luottokortti ollut käytössä "iät ja ajat", ikääkin lähes 40.

24/29 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee Paypal tili. Paypal toimii lähes jokaisessa nettikaupassa nykyään. Itse käytän Paypalia, jos vain on nettikaupassa se ominaisuus. Helppo ja turvallinen.

Off the topic - käykö PP jossain suomalaisissa nettikaupoissa?

Vierailija
25/29 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan semmoiset terkut että Luottokuntaa ei ole ollut vuosiin enää ja S-pankki kyllä myöntää ihan itse korttinsa.

Vierailija
26/29 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saat, senkun menet hakemaan. Ota Amex Platinum etkä mitään sossujen s-korttia. Amex on pelimiehen valinta.

Veetuiluksestasi päätellen sinä sait ainoastaan ns. Kontulan Visan = Visa Electronin.

No mut hei, elämä on ^^

Vierailija
27/29 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee Paypal tili. Paypal toimii lähes jokaisessa nettikaupassa nykyään. Itse käytän Paypalia, jos vain on nettikaupassa se ominaisuus. Helppo ja turvallinen.

Off the topic - käykö PP jossain suomalaisissa nettikaupoissa?

Käy, esim. Hyvinvoinnin tavaratalossa ym.

Vierailija
28/29 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan semmoiset terkut että Luottokuntaa ei ole ollut vuosiin enää ja S-pankki kyllä myöntää ihan itse korttinsa.

Luottokunta on tosiaan Nets nykyään.

Vierailija
29/29 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin vähän aikaa sitten eräästä suomalaisesta verkkokaupasta tuotteen, jonka maksoin debit kortilla. Raha lähti tililtä vasta sitten kun tuote lähetettiin mulle. Eihän tuollaisessa voi sattua Anttila-casea? Eli, että jää sekä tuote että raha saamatta.

Anttilan tapauksessa oli monenlaista tulkintaa enkä muista mihin päädyttiin.Mm sellainen tulkinta että jos myydään esim. 10 tuotetta ja maksat tuotteen niin sen jälkeen tuotteita on myynnissä enää 9 kpl, eli 1 tuote on siirtynyt ostajalle mutta yhä yrityksen tiloissa.

Olen ottanut selvää näistä luottokorteista ja niissä on joka pankeilla erilaisia etuja. S-pankilla aika minimaalliset. 

Loppujenkin lopuksi onko tuo suoja konkurssia vastaan ainut etu mitä tuo s-luottokorti sisältää. Joidenkin muiden pankkien korteissa on jopa matkavakutus ja tuoteturva vähän kuin vakuutus,mutta ehkä jopa parempi.

Ap.

Sinä kun olet nyt ainakin omasta mielestäsi tuollainen asiantuntija, niin mitäs jos etujen lisäksi vertailet sitten paljonko korttien vuosi- tai kuukausimaksu on?

Aivan oikein, Ääs- korteilla se on 0e. ^^

Varmaan vaikeaa myöntää =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä