Epäsuositut ja epätrendikkäät lomakohteet? Mikä olisi mahdollisimman epäkiinnostava ja outo lomakohde?
Keksitään mahdollisimman epäkiinnostava lomakohde! Kuin sopulit muut matkaavat nyt Kroatiaan ja Italiaan. Me palstalaiset lähdemme jonnekin aivan muualle - minne?
Sääntö: ei Suomessa ja maa, johon oikeasti voi matkustaa, ei siis sota-alue.
Kommentit (85)
Moldova! Olin työn puolesta siellä pari vuotta sitten ja siinä saa eurooppalaista eksotiikkaa koko rahan edestä. Ps. sinkkumiehille on maanosan kovin kysyntä, jos on EU-passi taskussa.
Pohjois-Korea. Itse haluaisin kyllä käydä.
Sveitsi, Itävalta, Irlanti, Skotlanti..
Turkmenistan.
En tiedä olisiko se oikeastaan epäkiinnostava. Nyt kun kirjoitin sen, niin alkoi kiinnostaa :)
z kirjoitti:
Moldova! Olin työn puolesta siellä pari vuotta sitten ja siinä saa eurooppalaista eksotiikkaa koko rahan edestä. Ps. sinkkumiehille on maanosan kovin kysyntä, jos on EU-passi taskussa.
Olen käynyt siellä nuorena viinitilalla jolla oli noin 60 km tunneleita vuorensisässä. Logona tilalla oli haikara joka piti suussaan viinirypäleterttua.
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Korea. Itse haluaisin kyllä käydä.
Tämä kyllä on just aika trendikäs haave.
Joku Rodos ja Kreeta sekä Kanaria ym perinteiset rantalomakohteet ovat epätrendikkäitä. Ellei niissä käydä 'ironisesti' ja juuri eri lailla kuin kaikki muut.
Vierailija kirjoitti:
Irlanti tuntuu nyt olevan kovin trendikäs. Aika moni tuttu käy juuri nyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ai? Miten nämä on epäkiinnostavia. Lähtisin heti!
Minsk vois olla aika tuntematon ainakin. Valko-Venäjän lisäksi, Venäjältä löytyy näitä kohteita esim. Siperian alue ei taida olla kovin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Grönlanti
Oi, yksi mun haavekohteista Huippuvuorten lisäksi.
Torremolinos ja se joku suomalaisten asuttama Espanjan lähiö varmaan. Fuengirola?
Vierailija kirjoitti:
Nauru
Siis millä tavalla mitattuna tämä on EPÄKIINNOSTAVA matkakohde? En tunne ainuttakaan ihmistä, jota ei kiinnostaisi lähteä Nauru-saarille!
Sen sijaan joku Tallinna tai Göteborg on vähän meh..
Karjala... tai joku Pohjois-Ruotsin pikkukaupunki.
Kanaria, Torremolinos, Agadir eli nämä vanhat klassiset Napakymppikohteet.
🇺🇦🇮🇱