Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen työkaveri

Vierailija
27.06.2017 |

On todella kaunis nainen. He ovat hyviä ystäviä ja nainen uskoutuu miehelle yksityiselämänsä asioista. Hän oli naimisissa ja petti miestään toisen miehen kanssa, kunnes miehensä otti eron sen vuoksi. Olen tietysti puolueellinen, mutta oma mieheni on erittäin komea ja liikkuessamme esim. kaupungilla muut naiset aina vilkuilevat häntä. Nyt hän ilmoitti vaihtavansa ttöpaikkaa ja olin salaa tyytyväinen, että vihdoinkin se työkaveruus loppuu... kunnes kävi kautta rantain ilmi, että se nainen on ilmeisesti vaihtamassa myös sinne samaan uuteen työhön. No ymmärrän, että sillä alalla "yksiköt" ovat usein luovia työpareja, mutta silti epäilyttää. Mitä ajattelisitte tilanteesta?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä turha huoli vai olisitko mustasukkainen?

Ap

Vierailija
2/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattois hetkeäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin tilanne häiritsisi, vaikken tietäisi, olisko syytä.

Vierailija
4/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs teet?

Fakta on, että jos miehesi on pettääkseen, et sinä sitä voi estää. Kyttäämisellä ja rajoittamisella aiheutat vain haittaa.

Vierailija
5/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota hetkin. Käyn kopioimassa toisesta vastaavasta ketjusta vastukseni.

Vierailija
6/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat poliiseja, niin varmasti pettävät.

Vierailija
7/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkäs teet?

Fakta on, että jos miehesi on pettääkseen, et sinä sitä voi estää. Kyttäämisellä ja rajoittamisella aiheutat vain haittaa.

Sanoisi vaikka, että suhde työkaveriin on liian läheinen ja se häiritsee. Jos ahdistaa liikaa katsoa sivusta tuota touhua, niin voi erota, että pääsee ahdistuksesta. Tässä paria asiaa, joita voi harkita.

Vierailija
8/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkäs teet?

En ole samaa mieltä tuosta, että "Kyttäämisellä ja rajoittamisella aiheutat vain haittaa."

Tiedän tapauksen, jossa vain kyttäämällä petturi jäi kiinni teoistaan, ja hän tajusi lopettaa touhunsa sekä ymmärsi niiden seuraukset kunnolla vasta, kun puoliso otti eron niiden seurauksena.

Muuten olisi elänyt autuaan tietämättömänä petturin kanssa.

Vierailija
9/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkäs teet?

En ole samaa mieltä tuosta, että "Kyttäämisellä ja rajoittamisella aiheutat vain haittaa."

Tiedän tapauksen, jossa vain kyttäämällä petturi jäi kiinni teoistaan, ja hän tajusi lopettaa touhunsa sekä ymmärsi niiden seuraukset kunnolla vasta, kun puoliso otti eron niiden seurauksena.

En tajua. Luottamushan oli tuossa tapauksessa jo mennyt, kun piti kytätä. Ts. asiasta oli jo vankka luulo, johon kyttäämällä sai varmistuksen. Jos asia olisi minulle noin vakava, ottaisin eron pelkästä epäilyksestä. En minä haluaisi elää suhteessa, jossa minulla on tunne, etten voi luottaa. Tämä myös ap:lle, kun mietti, miten itse suhtautuisin.

Vierailija
10/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkäs teet?

En tajua. Luottamushan oli tuossa tapauksessa jo mennyt, kun piti kytätä. Ts. asiasta oli jo vankka luulo, johon kyttäämällä sai varmistuksen. Jos asia olisi minulle noin vakava, ottaisin eron pelkästä epäilyksestä. En minä haluaisi elää suhteessa, jossa minulla on tunne, etten voi luottaa. Tämä myös ap:lle, kun mietti, miten itse suhtautuisin.

Yleensä ihminen haluaa varmistuksen aavistamalleen asialle. Siksi ei ole ollenkaan kummallista selvittää asia ennen eron ottamista. Varsinkin, jos ero ei ole mikään kevyt päätös.

Vierailija
11/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä voi alkaa tietenkään sanella miehen uraa, se on hänen oma asiansa. Lisäksi en halua tietenkään erota, ellei ole varmuutta pettämisestä, meillä on lapsiakin.

Mietin vain sitä, että kuinka moni paraskaan mies pystyy vastistamaan kiusausta, jos on koko ajan houkuttus tarjolla. Olen varma, että se nainen sekstaisi heti tilaisuuden tullen, koska on osoittanut olevansa pettäjäluonne muutenkin. Että kaikki siis on kiinni vain mieheni moraalisesta selkärangasta.

Meilläkin menee kotona välillä paremmin ja välillä huononmin ja seksiä ei ole yhtä paljon kuin ennen, mistä mies on välillä valittanut. Ja olen lihonut ja vähemmän huolehdin ulkonäöstä, mistä mies myös on valittanut. Se kolleganainen on laiha ja aina tip top huoliteltu.

Alkaisitteko nyt tällaisessa tilanteessa tälläytyä kotona potentiaalisen pettämisen ehkäisemiseksi? Varmaan olisi viisasta, mutta myös hieman alentavaa ja masentavaa. En ole koskaan sellainen, joka olisi alkanut kilpailla miehistä muiden naisten kanssa. Pitäisi varmasti tehdä niin tietysti.

Ap

Vierailija
12/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ovat poliiseja, niin varmasti pettävät.

😀😀😀😀

Vierailija
13/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkäs teet?

Oletko joutunut koskaan tuollaiseen tilanteeseen? Mistä tiedät mitä tekisit, jos yhteistä historiaa ja perhettäkin olisi?

Vierailija
14/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä vaikuta hyvältä. Miehellä on joku hottis joka päivä saatavilla, ja joka vielä harrastaisi seksiä miehesi kanssa koska tahansa. Lisäksi mies valittaa kotona asioista ja sinun ulkonäöstä. Vaikea tilanne.

Vierailija
15/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse tälläytyä ja nuoleskella miestä kotona tuon takia! Jos itsellesi tulee parempi mieli, niin laihduta vaikka sitten, mutta kurja olo tuollaisesta tulee.

Otat asian rehellisesti ja reilusti puheeksi miehen kanssa ja myönnät nuo huolesi. Kyllä häntäkin varmaan kaivertaisi, jos sinullakin olisi joku ihana ja kuuma ns. työpuoliso, joka seuraa sinua yrityksestä toiseen. Tuo on ihan yleinen muodostelma, josta löytyy paljon tietoa. Voit näyttää hänelle jotain artikkeleja. Fakta on, että tuollainen asetelma nakertaa suhdetta ja kumppanin luottamusta ja itsetuntoa.

Vierailija
16/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä vaikuta hyvältä. Miehellä on joku hottis joka päivä saatavilla, ja joka vielä harrastaisi seksiä miehesi kanssa koska tahansa. Lisäksi mies valittaa kotona asioista ja sinun ulkonäöstä. Vaikea tilanne.

Näin se on hyvin tiivistettynä.

Unohdin mainita, että mies on valittanut myös siitä, etten huomioi häntä tarpeeksi.

Jos joku muu esittäisi tän skenaarion, niin pitäisin mahdottomana, ettei olisi jo pettänyt. Mutta olen kysynyt mieheltä asiaa suoraan ja kertonut huoleni. Hän on vakuuttanut, ettei voisi koskaan pettää ja että rakastaa minua ja vaikutti uskottavalta. Eli ehkä olen hölmö, kun edes mietin tällaista.

Ap

Vierailija
17/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee miehellesi selväksi, että et katso tuota ystävyyttä hyvällä? En halua maalailla piruja seinille, mutta joka kerta, kun olen ollut miehen kanssa ystävä niin taustalla on ollut jonkin asteista ihastumista mieheen, eikä tilanne ole ollut yksipuolinen. 

Vierailija
18/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä voi alkaa tietenkään sanella miehen uraa, se on hänen oma asiansa. Lisäksi en halua tietenkään erota, ellei ole varmuutta pettämisestä, meillä on lapsiakin.

Mietin vain sitä, että kuinka moni paraskaan mies pystyy vastistamaan kiusausta, jos on koko ajan houkuttus tarjolla. Olen varma, että se nainen sekstaisi heti tilaisuuden tullen, koska on osoittanut olevansa pettäjäluonne muutenkin. Että kaikki siis on kiinni vain mieheni moraalisesta selkärangasta.

Meilläkin menee kotona välillä paremmin ja välillä huononmin ja seksiä ei ole yhtä paljon kuin ennen, mistä mies on välillä valittanut. Ja olen lihonut ja vähemmän huolehdin ulkonäöstä, mistä mies myös on valittanut. Se kolleganainen on laiha ja aina tip top huoliteltu.

Alkaisitteko nyt tällaisessa tilanteessa tälläytyä kotona potentiaalisen pettämisen ehkäisemiseksi? Varmaan olisi viisasta, mutta myös hieman alentavaa ja masentavaa. En ole koskaan sellainen, joka olisi alkanut kilpailla miehistä muiden naisten kanssa. Pitäisi varmasti tehdä niin tietysti.

Ap

Mistä sinä sen tiedät, että se nainen olis valmis koska vaan? Itse voisin olla tuo nainen, kuulostaa hyvin samalta kuin tilanne itselläni. Mutta tilanne on niin, että varattu mies on vuosikausia vongannut ja valittanut omasta naisestaan. Minustakin ilmeisesti puhunut jotain (valheita) naiselleen koska kerran se nainen otti yhteyttäkin minuun.. Noh, pointtina oli vain, että monet miehet on aikamoisia sikoja selän takana. Minua ei kiinnosta silti sekaantua heidän perheensä välisiin asioihin.

Vierailija
19/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on hyvin tiivistettynä.

Unohdin mainita, että mies on valittanut myös siitä, etten huomioi häntä tarpeeksi.

Jos joku muu esittäisi tän skenaarion, niin pitäisin mahdottomana, ettei olisi jo pettänyt. Mutta olen kysynyt mieheltä asiaa suoraan ja kertonut huoleni. Hän on vakuuttanut, ettei voisi koskaan pettää ja että rakastaa minua ja vaikutti uskottavalta. Eli ehkä olen hölmö, kun edes mietin tällaista.

Ap

Pettäjät harvoin myöntävät pettävänsä. Jopa silloin kun jäävät kiinni.

Vierailija
20/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkäs teet?

Oletko joutunut koskaan tuollaiseen tilanteeseen? Mistä tiedät mitä tekisit, jos yhteistä historiaa ja perhettäkin olisi?

No tottakai olen. Ei kai tässä kukaan pelkällä mutu:lla mene. Otin eron, koska aavistelin, ja meinasin myös lähteä tuohon kyttäämiseen. Aavistus osui ihan oikeaan, mikä ilmeni jokin aika eron jälkeen.

Nykyään on avoin suhde, niin on mennyttä aikaa tällaiset murheet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä