Kihloihin
Onko teidän mielestä ihmeellistä,jos 25v nainen menee kihloihin 32v miehen kanssa?
Mielestäni on aika suuri ikäero. Kyse on siis ystävästäni. Miten saan hänen mielen muutettua.
Kommentit (12)
Kihloihin ei _mennä_, vaan naimisiin. Kihloissa ollaan kun ollaan menossa naimisiin.
Minkä ikäinen ap itse on? Taitaa hakea päähän taputtelua ikäerosta itselleen. Et ole valmis parisuhteeseen, kasva ihmisenä ensin jos noin mietityttää voitko olla toisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap itse on? Taitaa hakea päähän taputtelua ikäerosta itselleen. Et ole valmis parisuhteeseen, kasva ihmisenä ensin jos noin mietityttää voitko olla toisen kanssa
Kuten jo sanoin,niin kysyn,koska se huolestuttaa. Minä olen 23. Miksi kysyisin? En minä edes seurustele ,niin miten voisin mennä kihloihin? Seinienkö kanssa? Niin kuten jo sanoin hän on ystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Kihloihin ei _mennä_, vaan naimisiin. Kihloissa ollaan kun ollaan menossa naimisiin.
Outo väite. Totta kai ihmisiä menee kihloihin. Ostavat kihlat. Kihlautuvat. Naimisiin ei tarvitse olla menossa.
Idiootti, pidä näppisi erossa toisten asioista. Pilaat tuolla korkeintaan ystävyyssuhteesi, valitan.
Nyt kannattaa ottaa aikalisä! Monet kihloihin menneet ovat eronneet myöhemmin. Sitäkö tässä haetaan? Lisää murtuneita sydämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo väite. Totta kai ihmisiä menee kihloihin. Ostavat kihlat. Kihlautuvat. Naimisiin ei tarvitse olla menossa.
Tämä on niin uskomattoman kulunut provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin uskomattoman kulunut provo.
Provo? Siis ihan Kielitoimiston sanakirjan mukaan:
kihlautua52*F sopia kihlauksesta, mennä kihloihin. Kihlautui työtoverinsa kanssa. Kihlautuneet kihlapari.
Eli kihloihin nimenomaan mennään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kihloihinkin mennään.
Ihan hyvä ikäero. Toivottavasti ystäväsi ei kuuntele ankeutteluasi vaan menee kihloihin, jos siltä tuntuu. Kihlasuhde on kaunis ja perinteinen tapa osoittaa, että halutaan viettää tulevaisuus yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihan periaatteesta mennyt nimenomaan kihloihin. Mies on uskovainen ja haluaa, että menisin rippikouluun ja pidettäisiin kirkkohäät. Ei tule tapahtumaan. Muuten hyvä suhde, joten kihloissa jatketaan. Taloudelliset asiat ollaan hoidettu testamentilla.
Ei kuulu sulle. Eikä ole iso ikäero, ihan tavallinen.