Monelta heräsit ja mitä olet jo tehnyt tänä aamuna? Itse heräsin viideltä
Kommentit (25)
Puol neljältä. Söin aamupalaa ja meikkasin. Ruokin koiran ja vein sen ulos. Kävelin töihin jotka alkoivat viideltä.
Vielä muutama tunti niin pääsen töistä. Sit kävelen kotiin, vien koiran lenkille, laitan pyykit koneeseen, teen jotain sapuskaa ja löhöilen loppupäivän :)
Vierailija kirjoitti:
menestyjä kirjoitti:
Herätys 3:30 ja 40 km juoksulenkki. Suihku ja nopeat aamiaiset. Äsken tulin töihin hakee tavaroita. Pitäis klo 9 lähtee kentälle, koska Tukholmassa ois palaveri iltapäivällä. Illalla konttorin kautta saunaan ja tunnin venyttelyt. Huomenna onneks vapaapäivä, tosin joudun tekee oman firman juttuja muutaman tunnin joka tapauksessa.
Itsehän juoksen myös joka aamu aina maratonin. Joskus kaksikin. Pieni lenkkihän se vain. Siitä sitten aina suoraan töihin.
Mä juoksen maratooneja yöt läpeensä. Joskus päivätkin. Samalla pyöritän omia firmoja. Ei täs mitään, menestyn missä vaan vaikka hommat on vähän kuin juosten kustu.
Voi apua. Ihme himoliikkujia ootte. Mun yölliset urheilusuoritukset on lähinnä kyljeltä toiselle kääntyilyä.
Herätys 5.45 ja torkutin 6.20 asti (kyllä, rakastan torkutusta) sitten kahvin keittoon ja laittamaan tukkaa/meikkiä kuntoon. Pienempi heräili seiskan jälkeen, aamupalaa ja lastenohjelmia jne. Itsekin ehdin pitkän tovin ihan vaan istumaan sohvalla ja selaamaan nettiä ennen kuin lähdettiin kotoa 8.15. Pieni päivähoitoon, minä töihin ja vanhempi 12v jäi vielä nukkumaan.
Kesäkuun alussa aloitin uudessa duunissa ja samaan syssyyn pieni aloitti uudessa hoitopaikassa, edelleenkin hieman hakusessa paljonko pitää matkoihin, työpäivän aloittamiseen ym. aikaa varata... Tänäänkin aikaa oli aivan liikaa, olisi hyvin voinut torkuttaa vielä hetken lisää :-D nyt töissä hiljainen hetki, toivottavasti vilkastuu päivän mittaan.
Hieman ennen ysiä heräsin, makoilen sängyssä silmät ristissä +_+ iltavuoro.