Miehen kaksi puolta
Toinen puoli: ystävällinen, hyvä keskustelija ,arvostava, luotettava, pitää sanansa.
Ja se toinen (lisääntyvässä määrin) : kontrolloiva, mustasukkainen, ivaava, epärehellinen, kyttäävä, haukkuva.
Kun ottaa alkoa. lisääntyy nuo kielteiset piirteet. Tulee eteeni inhottavasti keikistelemään ja tanssimaan ja puhuu, etten tiedä elämästä mitään ja olen elänyt kuplassa. Pakkaa kamansa ja häviää. Seuraavana päivänä on kuin ei mitään olisi ollutkaan. Kun kysyn, syyttää alkoa.
Kerran sammui ja löytyi kännykältään minusta otettujen kuvien seasta pari kuvaa muista naisista. Kun kysyin, ei tiennyt, mistä kuvat tulleet. Pakkohan ne on ollut itse ottaa, kun olivat siinä kuvieni seassa.
Oikein toivon, että lähtisi pois luotani lopullisesti. En kohta jaksa enää hoitaa työtänikään ja tuo ei edes halua töihin.
Kommentit (9)
niin. Ei ota vastaan töitä, vaan on mieluummin peruspäivärahalla.
Vierailija kirjoitti:
niin. Ei ota vastaan töitä, vaan on mieluummin peruspäivärahalla.
Eroon tuollaisesta ukosta.
Nää on näitä naisia lypsäviä miehiä. Vaikea päästä eroon.
Luin juuri ketjua suomi24 tällaisesta miehestä, joka loisii naisten luona , varastaa rahaa ja lääkkeitä.
Joo tottakai alkoholin vika. Kysy, kuka sen alkoholin sinne kurkkuun väkisin kaataa.
Oikeesti, pistä nyt hyvä ihminen tuo mies pihalle.
Oikea luonne tulee esiin alkoa nauttiessa, kun ei kontrolli riitä teeskentelemään. Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Oikein toivon, että lähtisi pois luotani lopullisesti. En kohta jaksa enää hoitaa työtänikään ja tuo ei edes halua töihin.
Tota, mikä estää sua tekemästä aloitetta tuohon suuntaan ihan itse? Mikset itse lähde pois hänen luotaan lopullisesti?
Sori, ei sympatiapisteitä. Sulla on mahdollisuus valita, ja olet ilmeisesti valinnut jäädä.
Kun kuvailit miestä sanoilla; "arvostava, luotettava, pitää sanansa", niin miten ne korreloi tuohon toiseen puoleen?
Vierailija kirjoitti:
Kun kuvailit miestä sanoilla; "arvostava, luotettava, pitää sanansa", niin miten ne korreloi tuohon toiseen puoleen?
Ei mitenkään. Dilemma juurikin siinä, että osaa olla kaikkea tuota hyvääkin. Selvänä.
ap
Tuo ei halua töihin???