Monelta heräsit ja mitä olet jo tehnyt tänä aamuna? Itse heräsin viideltä
Kommentit (25)
6:15 soi kello, söin aamupalan, tein aamutoimet, poljin 10 km työpaikalle, jossa olen vastaillut muutamaan sähköpostiin ja yrittänyt selvittää paria pikkuasiaa.
Puoli kahdeksalta koirani herätti tökkimällä tassullaan ja nuuskimalla korvaani, halusi aamupissalle. Annoin sille ruoan kuppiin, otin kupin kahvia ja olin avaamassa takapihan ovea.. jouduimme sitten odottelemaan koska pihalla istui 2 oravaa siemeniä syömässä sekä muutama keltasirkku kylpemässä.
Sanoin koiralle että odotetaan hetki etteivät pelästy. Ei karvakuono niille mitään tee, mutten raaskinut pelästyttää. Viihdytin koiraa vinkulelulla 5 minuuttia, join kahvini, ja sitten ulos.
Oravat säntäsivät puuhun ja vähän säksättivät :D
Heräsin 7:07 ja vein koirat aamulenkille. Oli kiva lenkki, paitsi, että lopussa toinen koiristani, jolla on juoksu ja joka on tavattoman rakastunut yhteen naapuruston poikakoiraan, alkoi käyttäytymään jo vähän nolon pakkomielteisesti, kun huomasin koiran olevan samaan aikaan ulkona. Piti kantaa toinen koiristani kotiin, koska makasi lemmenkipeänä maassa eikä suostunut liikkumaan kuin tiettyyn suuntaan :'D
Annoin koirille aamuruuan, join itse aamuteen ja nyt siirryttiin takaisin nukkumaan/lukemaan uutisia. Onneksi on lomapäivä.
Heräsin ennen 4, söin aamupalan, laitoin itseni valmiiksi ja lähdin salille. Reilu tunnin treeni ja suihkun kautta töihin. Hetki työntekoa ja nyt istun aamukahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin ennen 4, söin aamupalan, laitoin itseni valmiiksi ja lähdin salille. Reilu tunnin treeni ja suihkun kautta töihin. Hetki työntekoa ja nyt istun aamukahvilla.
Pitääkö tuossa tapauksessa lyhentää iltaa ja mennä nukkumaan jo kahdeksalta? Mitä kaikkea piti jättää tekemättä illalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tuossa tapauksessa lyhentää iltaa ja mennä nukkumaan jo kahdeksalta? Mitä kaikkea piti jättää tekemättä illalla?
Joo, saliaamua edeltävänä iltana menen jo 8 aikoihin nukkumaan. Ei mulla kyllä jää mitään tekemättä, koska mä suunnittelen tarvittaessa ajankäyttöä, jos on paljonkin asioita hoidettavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään ymmärrä aamuyön treenejä. En edes näe kunnolla eteeni tuohon aikaan. Paras aika treenata mulle on iltapäivä ja ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään ymmärrä aamuyön treenejä. En edes näe kunnolla eteeni tuohon aikaan. Paras aika treenata mulle on iltapäivä ja ilta.
Minäkin lähden salille siinä 8-9 aikaan. Nukkumaan sitten puolenyön jälkeen ja ylös kahdeksalta.
Heräsin 05:45, puin päälle, autoin poikakaveria tekemään pakkaukset loppuun ja tein hänelle eväsleivät. Sitten roudattiin tavarat autoon ja ajettiin parinkymmenen kilsan päähän asemalle, josta poikakaveri lähti reissuun. Kotia tultuani oon syönyt aamupalaa ja juonut teetä. Nyt teon alla muistilista ja ostoslista tämän viikon juhlia ja viikonlopun mökkireissua varten.
Herätys 3:30 ja 40 km juoksulenkki. Suihku ja nopeat aamiaiset. Äsken tulin töihin hakee tavaroita. Pitäis klo 9 lähtee kentälle, koska Tukholmassa ois palaveri iltapäivällä. Illalla konttorin kautta saunaan ja tunnin venyttelyt. Huomenna onneks vapaapäivä, tosin joudun tekee oman firman juttuja muutaman tunnin joka tapauksessa.
Heräsin 6.30. Söin aamupalaa ja koiran kanssa tunnin lenkki. Eipä tässä muuta vielä ole ehtinyt.
Mä en oo vielä käyny ees nukkumaan. Olin yön töissä. Kotimatkalla kävin palauttaa kirjastoon kirjat. Koiran lenkitin. Suihkussa käynyt ja söin vähän. Nyt odotan, että uni tulis... vielä ois pari yövuoroa edessä.
Herätys 5.20, aamutoimet, kahvi ja lehdenluku, eväiden pakkaus, pyörällä töihin vähän reilu 10 km. (Pyörätie tuolla välillä on luokattoman huono, sitä kirosin taas, aaarrggh!) Töissä kone auki valmiiksi, pikainen suihku, lisää kahvia koneeseen. Tähän mennessä olen töissä tehnyt erinäisiä osoitteiden selvittelyjä ja aikataulutarkistuksia.
7.45
laitoin kahvin tippumaan
menin suihkuun
puin ja meikkasin
kövin herättelemässä teiniä
join kahvia
latasin astianpesukoneen
viikkasin pyykkiä
kävin herättelemässä teiniä
join kahvia ja palstailin
kävin herättelemässä teiniä
tein kaurapuuroa ja join lisää kahvia
kohta teinin kanssa asioille
eipä sataisi, kun pyykkiä ihan hillitön kasa pestävänä ja sisällä yksi vaivainen teline mihin saa kuivumaan.
tänään vapaapäivä
ilallla näen ystävää
menestyjä kirjoitti:
Herätys 3:30 ja 40 km juoksulenkki. Suihku ja nopeat aamiaiset. Äsken tulin töihin hakee tavaroita. Pitäis klo 9 lähtee kentälle, koska Tukholmassa ois palaveri iltapäivällä. Illalla konttorin kautta saunaan ja tunnin venyttelyt. Huomenna onneks vapaapäivä, tosin joudun tekee oman firman juttuja muutaman tunnin joka tapauksessa.
No huh ja heh, mihin aikaan menet nukkumaan jos heräät 3.30? Kuinka usein teet tuommoisen maratoonin mittaisen aamulenkin? :D
Heräsin klo .4.15.
Yritin saada vielä unta siinä onnistumatta.
Muistin,et jääkaapis olisi hiivaa jotenka pyöräytin peräti 2L kokoisen sämpsylätaikinan.
Tenavat olivat mielissään harvinaisesta aamupalasta.
Heräsin klo 7.59 herätyskelloon ja soitin terveyskeskukseen. Pitää mennä kohta käymään siellä. Muuten kyllä nukkuisin vielä ja keräisin voimia synnytykseen, joka on parin kolmen viikon päästä. Tässä välissä olen yrittänyt käynnistellä itseäni...
menestyjä kirjoitti:
Itsehän juoksen myös joka aamu aina maratonin. Joskus kaksikin. Pieni lenkkihän se vain. Siitä sitten aina suoraan töihin.
Kello soi 6:40, torkutin 7:15 asti, kävin suihkussa, söin aamupalan ja olin töissä klo 8:00.
Heräsin 7.17. Kävin suihkussa ja hammaspesulla. Tulin takaisin sänkyyn lukemaan uutisia ja tätä sivustoa. Nyt kahvin keittoon...