Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkumaisimmat reklamaatiot, joista olet kuullut

Vierailija
26.06.2017 |

...tai joita olet tehnyt itse.

Välillä tuntuu, että ihan pikkuasioista halutaan reklamoida yrityksen johdolle (ehkä hyvitysten toivossa?). Mitä kaikkia reklamaatioita sinä olet tehnyt/mistä olet kuullut? Saa olla ihan järkevä ja ymmärrettäväkin asia, mutta haen sellaisia ''virheitä'', joiden aiheuttama haitta on kuitenkin ollut hyvin pieni.

Itse reklamoin kerran siitä, kun sekamarjapakastepussissani oli puolukka :D Piti siis olla vain mansikkaa, vadelmaa ja mustikkaa. En ole allerginen puolukalle eikä se haitannut kuin sen verran, että vähän aikaa meni sitä tutkiskellessa. Laitoin kuitenkin reklamaation, ja sain hyvityksenä 5e tililleni. Marjapussi maksoi alle kaksi euroa, heh.

Toinen kokemus on se, kun tätini osti paukkuserpentiinejä marketista. Se pussin kiinni pitävä pahvihan on nidottu siihen pussiin kiinni. No, toinen näistä niiteistä oli irronnut (täti huomasi kotona), ja pussi siksi repsotti vähän auki. Kaikki serpentiinitötsät olivat ehjiä ja pussin sisällä. Täti teki valituksen maahantuojalle, mutta sai korvaukseksi vain pahoitteluja. Tiedä sitten mitä odotti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini teininä teki valituksen Fazerille siitä, että lakupussin yksi laku oli hieman epämuodostunut. :D En muista, miten Fazer tähän reagoi.

Vierailija
2/4 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulainen soitti keskuspankkiin, koska hän oli saanut kaupasta vaihtorahana ällöttävän likaisen kolikon. Tapahtui markka-aikana. Muistaakseni neuvoivat putsaamaan hopeanpesuaineella :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumaisia on olleet ne jotka tahallaan valkkaa kaupassa ne oudon näköiset ja vioittuneet paketit että hyvitysten toivossa saa valittaa

Vierailija
4/4 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tarjoilija toi keittöön terveiset, että asiakkaan mielestä ruoka on liian maukasta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme