Voiko 12 vuotias fanittaa disney prinsessoja?
Olenko jo liian vanha fanittamaan Disney prinsessoja? Tykkään kaikista ja piirrän Disney prinsessoja. Fanitan kauheasti kaikkia tiedän niiden iät ja nimet melkein kaiken. Disney prinsessat on parhaita.
Kommentit (40)
Miksi frozen erotetaan muista. Siis kaikilla on oma elokuva.. (esim. Lumikki, Tuhkimo, Tähkäpää...) on frozen myös oma mutta miksei voi olla paitaa tai penaalia missä on Anna, Tuhkimo, Tähkäpää, Ariel, Pocahontas. Vaan aina Anna ei tule minnekkään missä muut on.
Fanitan kaikkia paitsi Elsaa.
Kaikki hienot on tässä :Ariel anna Merida Vaiana Belle mulan Giselle Tiana pocahontas kida Esmeralda Ruusunen Jasmine Tähkäpää Lumikki. Kaikki rumat :ELSA megara Liisa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No tottakai saa. Mäkin fanitan kun se on niin ihqudaata olla söpö pikkuprinsessa.
-Jouni 50v verkkosukkahousuissa
Mulla on paita missä on kuvänä Ariel lumikko aurora Tuhkimo Belle tähkäpää tiana jasmine.
Sinun pitäisi opetella kirjoittamaan. 12-vuotias. Disney-prinsessa.
mä olen 28 ja rakastan arielia, jasminea, belleä ja pocahontasta :D keräilen kaikkea niihin liittyvää kamaa
Frozenin 'Prinsessa Anna' ! (...I just love her)
Vierailija kirjoitti:
Olenko jo liian vanha fanittamaan Disney prinsessoja? Tykkään kaikista ja piirrän Disney prinsessoja. Fanitan kauheasti kaikkia tiedän niiden iät ja nimet melkein kaiken. Disney prinsessat on parhaita.
Tietenkin voi,Disney on kaikenikäisille. Minä olen 30 ja fanitan yhä Disney-prinsessoja. Netistä voi löytää "vertaistukea", tykkään facebookissa monista Disney-fanisivuista, joilla aikuiset keskustelevat Disney-leffoista.
Vierailija kirjoitti:
Mä fanitan Disneyn prinsessojen lisäksi my little ponya, Lego frendsiä ja barbieta. Onneksi mulla on tytär, niin voin noita fanittaa ja ostella ilman suurempia selityksiä. :P
Itse olen 31v.
Mua harmittaa,kun ei ole (vielä) lapsia, ostelen itselleni kirppareilta Disney-leffoja ja leluja ja yritän näyttää siltä että ne tulevat lapselle ;D
Nykyään on vielä paljon ihania prinsessoja, joita ei omassa lapsuudessa ollut! <3
Mun mielestä Emmanuelle on paras Disneyprinsessa.
Huvittavia ne ihmiset, jotka inhoavat Saara Aaltoa mutta tykkäävät Frozenin Annasta :) . Jos Annan äänenä olisi kuka tahansa muu, Anna ei olisi Anna. Tykkään myös Elsasta, mutta ehkä se onkin sellainen elämää nähneiden aikuisten naisten juttu. Katja Sirkiä on erinomainen ääninäyttelijä, hän on tosi monessa piirrossarjassa.
Prinsessa Sofia on siitä kiva, että siinä nämä kaikki muut Disney-prinsessat tulevat vieraisille. Harmi vain, että ääninäyttelijät eivät ole samoja eivätkä prinsessat kuulosta "oikealta".
Paras kaikista on Frozenin Olaf, mutta koska se ei ole prinsessa, se ei kuulu tähän keskusteluun. Tianassa on parasta musiikkia, Tähkäpäässä paras tunnussävelmä. Oikea korvamato.
N42
Rakas 12-vuotias! ihanaa kun pidät vielä lasten jutuista olethan vielä lapsi itsekin. eli täysin normaalia ja hyvä juttu. muista leikkiä koulun ohella, liiku ulkona paljon. kohta alkaa murrosikä ja se on iso juttu elämässäsi, kaikkea hyvää sulle mussukoiden mussukka!
Niin kauan kuin ihminen nauttii leikistä ja leikkimielisyydestä, hän kehittyy. Mielikuvitukseton pökkelö ei pitkälle pötki....
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia ne ihmiset, jotka inhoavat Saara Aaltoa mutta tykkäävät Frozenin Annasta :) . Jos Annan äänenä olisi kuka tahansa muu, Anna ei olisi Anna. Tykkään myös Elsasta, mutta ehkä se onkin sellainen elämää nähneiden aikuisten naisten juttu. Katja Sirkiä on erinomainen ääninäyttelijä, hän on tosi monessa piirrossarjassa.
Prinsessa Sofia on siitä kiva, että siinä nämä kaikki muut Disney-prinsessat tulevat vieraisille. Harmi vain, että ääninäyttelijät eivät ole samoja eivätkä prinsessat kuulosta "oikealta".
Paras kaikista on Frozenin Olaf, mutta koska se ei ole prinsessa, se ei kuulu tähän keskusteluun. Tianassa on parasta musiikkia, Tähkäpäässä paras tunnussävelmä. Oikea korvamato.
N42
Itse kyllä tykkään enemmän katsoa Disney-leffat alkuperäiskielellä suomeksi tekstitettynä,en dubattuja versioita. Siis on mielestäni ihan johdonmukaista tykätä Annasta vaikka ei tykkäisi Annan suomenkielisestä äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Itse kyllä tykkään enemmän katsoa Disney-leffat alkuperäiskielellä suomeksi tekstitettynä,en dubattuja versioita. Siis on mielestäni ihan johdonmukaista tykätä Annasta vaikka ei tykkäisi Annan suomenkielisestä äänestä.
Minä olen nähnyt Frozenin kolmella kielellä, ja mielestäni se on paras ja luontevin nimenomaan suomeksi, harvinaista kyllä. Esimerkiksi englanninkieliset äänet eivät tunnu sopivan hahmoihin, ja Elsan laulussa ei ole kunnon potkua, jota hahmon luonnekehitys vaatii.
Olen 45-vuotias äiti. Pyysin syntymäpäivälahjaksi vuosi sitten Frozen-pussilakanan. Ja perheeni osti sen minulle. Tykkään Lumikista, Tuhkimosta jne.
Minä fanitan Disneyn prinsessoja niin kauan kuin elän.
Mä fanitan Disneyn prinsessojen lisäksi my little ponya, Lego frendsiä ja barbieta. Onneksi mulla on tytär, niin voin noita fanittaa ja ostella ilman suurempia selityksiä. :P
Itse olen 31v.