Voiko 12 vuotias fanittaa disney prinsessoja?
Olenko jo liian vanha fanittamaan Disney prinsessoja? Tykkään kaikista ja piirrän Disney prinsessoja. Fanitan kauheasti kaikkia tiedän niiden iät ja nimet melkein kaiken. Disney prinsessat on parhaita.
Kommentit (40)
Mäkin fanitan.
Elsa ja Merida on parhaita.
N23
Oo! Hyvä että en oo ainoa! Ois ollut aika noloa!!! Kiva ja mun pikkusisko (9v) tykkää myös ja se onkin vielä sen ikäinen...
Lempi prinsessaa en osaa päättää kaikki on niin kivoja.
No ite tilasin just lisää Disney-leffoja, mm Mulanin ja Herculeksen :) 90-luvun Disney on parasta. t. 26-vuotias nainen
Lempparit ehkä... En tiedä! Tykkään kaikista yhtä paljon.
Minä fanitan Disney prinsessoja kaikki on yhtä kauniita.
Mäkin fanitan! Kaikilla on jotain intohimoja eikä koskaan oo liian vanha pitämään jostain. Sun ikäsenä leikin vielä nukeilla ja kävin leikkipuistoissakin 😂
- T17
EI KUKAAN OLE LIIAN VANHA FANITTAA DISNEY PRINSESSOJA. Koska ite oon 11Vuotta ja tykkään:Lumikista Arielista Annasta ja Meridasta
Mä fanita vaan Elsaa ja Annaa anna on vähän parempi.
Fanittaahan aikuisetkin Saara Aaltoa, eikö sekin jonkunmoinen prinsessa ole?
Tietenkin voit.
Tunnen erän 30v naisen, joka on aivan disnewy prinsessa fani. On käynyt kaikki dieneylandit, ja suuntaa sellaiseen aina kun lomaa on.
Hittoako se kellekkään kuuluu, mistä kukakin tykkää.
Saara kyllä pieksisi kaikki disney prinsessat eikä tulisi edes hiki.
Minä fanitan kaikkia paitsi Elsaa ja meridaa.
Mä tykkään Lumikista se on niin suojeleva eläimille Lumikki❤💖💓💕💞💟💘
Tietenkin saat fanittaa sitä, mitä itse haluat! Se on sinun päätös, eiä sillä ole mitään merkitystä, minkä ikäinen on:))
Fanitan Disney prinsessoja näitä kaikkia: anna tähkäpää Tuhkimo kida anna Vaiana aurora Ariel belle esmeralda pocahontas mulan Tiana giselle jasmine. Muut on ärsyttäviä ja rumia tylsiä läskejä
Elsa on maailman lihavin elävä asia
Vierailija kirjoitti:
Mä fanitan kaikkii
mäkin fanitan kaikkiiiiiiiiii ne on niin kauniiiiiiiiita ja ihaniaaaaaaaaaa. Kaikilla on jotain hirveeeeeeeeeeeeeeen kivaaaaaaaaaaa. Jeeeeeeeeeeeeeeeee!
Vierailija kirjoitti:
Minä fanitan kaikkia paitsi Elsaa ja meridaa.
niin minäkin elsa on ärsyttävempi ja rumempi
kyllä mäkin 37v joitain fanitan, pocahontas, ja se merenneito.