Vain Jenni Vartiaisen fanit laulavat huonommin kuin Jenni itse. Kammottavaa kuultavaa RMJ klippi!!
Ymmärrän että yleisö haluaa laulaa mukana jos osaa biisin sanat, mutta en ole koskaan kuullut näin kamalaa kakofoniaa missään! Ja kun vielä artistikaan ei osaa laulaa, on kyllä surkean nuotinvierestä vetävän yleisönsä ansainnut.
https://www.instagram.com/p/BVxp9RkDZMy/?tagged=jennivartiainen
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä kun artistia voidaan haukkua senkin perusteella, että joku hänen faninsa kuvaamalla videolla yleisön laulu on kauhean kuuloista. :D Oikeasti, mikä on tämä ihan älytön Jenni-viha? Minun mielestä kaunis nainen ja ne laulut mitä olen kuunnellut, ovat ihan hyviä. Onko tässä taas joku tyypillinen heikko itsetuntoisten naisten poikaystävät sanoneet, että onpas tuo Jenni ihana ja nyt sitten puskee älytöntä vihaa päälle ja pitää täällä palstalla haukkua koko ajan Jenniä?
Tässähän vain sanottiin, että huono laulaja on ansainnut huonosti laulavan yleisönsä. Eikä kenenkään poikaystävä tai muukaan mies todellakaan ole koskaan Jenniä kehunut, koska tuollaista trans* ei kyllä väräytä yhtään miestä.
...Joopajoo. Miehenä täytyy nyt tähän kommentoida että Jenni on aika mukavan näköinen ja sen lauluakin kuuntelee mielellään. Myöskään vaimollani ei ole asiaan pahaa sanottavaa.
Joten jos vaikka et enää puhuisi omista mielipiteistäsi muiden mielipiteinä, kiitos. Kyllä se ahdistus siitä lakkaa kun lopetat tekemästä suurempaa numeroa. :)
Voi sun vaimoparkaa kun on naimisissa hinttapulin kanssa...
Aika sivistymätöntä nimitellä toisia kommentoijia, joilla on myös oikeus mielipiteeseensä.
...Joopajoo. Miehenä täytyy nyt tähän kommentoida että Jenni on aika mukavan näköinen ja sen lauluakin kuuntelee mielellään. Myöskään vaimollani ei ole asiaan pahaa sanottavaa.
Joten jos vaikka et enää puhuisi omista mielipiteistäsi muiden mielipiteinä, kiitos. Kyllä se ahdistus siitä lakkaa kun lopetat tekemästä suurempaa numeroa. :)